FIFA 23

FIFA 23

Wel een goede/zieke kaart. Ga je nog wel kunnen gebruiken in obj ofzo.
Ja hij staat in mn squad momenteel, linkt goed met Gosens en Lukaku. Eerste die eruit moeten nu zijn depay/Dembélé/navas. Dembélé is wel goed, maar depay vind ik echt afschuwelijk spelen. Dan kan ik serie a/premier league hybrid gaan.

Ik word hier altijd fysiek afgetroefd naar het einde van de match toe, ik kan de perfecte match spelen,en toch elke keer opnieuw het deksel op de neus krijgen... Zeker als t zo'n circle abuserkes zijn, ene keer dat ze zien dat vuil spelen loont is het hek van de dam elke keer opnieuw, t begint wat eentonig te worden zo

Ik word hier altijd fysiek afgetroefd naar het einde van de match toe, ik kan de perfecte match spelen,en toch elke keer opnieuw het deksel op de neus krijgen... Zeker als t zo'n circle abuserkes zijn, ene keer dat ze zien dat vuil spelen loont is het hek van de dam elke keer opnieuw, t begint wat eentonig te worden zo
Ik heb dit met de verlengingen. Tegenstander zet overdreven druk en mijn spelers kunnen geen pas van 1m meer geven. Ik verlies 8/10 keer na verlengingen.
Maar nu wel 5 keer gewonnen in 6 wedstrijden fut champs.
Morgen verder doen en hopelijk haal ik toch 9 wins.

Navas en ramos ook gepackt, untradeable :angry: ik ben wel positief verrast door de hoeveelheid packs die je gratis krijgt tbh. Blijft uiteraard luckbased, maar ik vind het wel schappelijk.

Arnautovic sbc gedaan, 12 goals in 5 matchen :unsure: ik ben wel fan :love: pak beter dan Depay
Heb er WL mee gespeeld grootste deel. 23 goals in 15 matche. Zit nu met een voral serie A ploeg. 11 wins geworden, zat meer in maar cava. Rewards waren wel desastreus. Interessantste een De Gea dan weet je het wel!

Ik zit sinds donderdag in div 5. Eindelijk eens een paar matchen op rij met weinig tegengoals. Voor de rest hoop ik zoals op elke fifa geen enkele penalty meer te krijgen

Binnenkort toch eens proberen voor WL maar eerst een goeie RW vinden. Voorlopig wissel ik af tussen Bergwijn en Ikoné maar die zijn meestal 90 minuten onzichtbaar

Hoeveel zou chiesa chem geven in deze ploeg? Hij telt niet mee omdat de concept een RW is
PXL_20221029_222137149.jpg

Screenshot_20221030-013831.png

30 op 33, I'll take it, met een 3 lg ploegje

Vrees dat ik cancelo ga moeten verkopen tijdelijk, al weet ik niet wie kan spelen in zijn plaats

Bekijk bijlage 14640

30 op 33, I'll take it, met een 3 lg ploegje

Vrees dat ik cancelo ga moeten verkopen tijdelijk, al weet ik niet wie kan spelen in zijn plaats
Een keeper zou ik als enige positie toch zeker op full chem willen. Voor de rest liefst zo veel mogelijk chem maar echt bepalende kan mss net minfer. Ik zou veranderingen aanbrengen maar bon. Die Palinha paar weestrijden gehad en zijn defensieve stats zijn goed maar kwam er toch niet uit zn kan geen gaten dichtlopen.

Laatst bewerkt:
Men bank begint wel problematisch goed te worden.
Alleszins wel meer fan vzn dit chem systeem dan vorige met die posities.

Laatst bewerkt:
Waarom blijf je dit zeggen alsof het een “ding” is? Cirkel is gewoon staande tackle en daar valt niets aan te misbruiken. 🥴
Als ge iets keer op keer doet noem ik dit abusen, stel dat ze niet anders doen dan vierkantje, dan zou ik dat square abusen noemen...

Precies alsof het geen officieel aanvaarde term is dat ik het niet mag gebruiken ofzo... :lol: Het is duidelijk wat ik daarmee wil zeggen en daarmee basta, en neen, het is dus geen cheat code in game ofzo, maar een beetje veel te veel OP

En ik blijf deze uitdrukking mss gebruiken, maar jullie blijven hierover maar neuten ook. Zolang het een ding is zie ik niet waarom ik dit niet zou mogen doen...

En aldus, op naar de volgende keer dat ik weeral hetzelfde mag herhalen

Terug
Bovenaan