FIFA 23

FIFA 23

Jawadde, op 3 matchen geëindigd, de manier waarop was weer om u serieuze vragen bij te stellen... Match 9, ik kom terug van 3-5 naar verlengingen, tegenstander leavet gewoon gelijk een bitch

Volgende matchen tryhards van t vijftiende knoopsgat, weg kwali

Zit toch schraal volk op deze game ze... Hij zal wss geen tijd meer hebben gehad voor verlengingen, en moest vermoedelijk gaan slapen van zijn moeke zeker?

Echt wtf

1-4 voorlopig. WL is mij voorlopig niet goed gezind.
Blijven oefenen ookal merk ik weinig of geen verbetering.
Verschillende opstellingen al gebruikt, nog steeds niet echt 100 mijn goesting gevonden.

Bij mijn mislukte escapade van plaatsingsmatchen toch toure 83 oop in die packs...

Is een bizar man, meet 2 meter en 4, maar kan geen hol koppen met 49 heading...

Wel andere stats die enorm geboost zijn:
Out of the box:
96 reactions
95 ball control
96 composure

(wel maar 76 agility spijtig genoeg)

Ik ga deze wel uittesten om te laten insubben, heb hunter erop staan

Bij mijn mislukte escapade van plaatsingsmatchen toch toure 83 oop in die packs...

Is een bizar man, meet 2 meter en 4, maar kan geen hol koppen met 49 heading...

Wel andere stats die enorm geboost zijn:
Out of the box:
96 reactions
95 ball control
96 composure

(wel maar 76 agility spijtig genoeg)

Ik ga deze wel uittesten om te laten insubben, heb hunter erop staan
Das ne sukkel op ps4

Dumfries out of position gepackt, uiteraard untradeable :( heb echt al mooie pulls dit jaar, maar daar zit echt nen berg te rotten op de bank, wel jammer

Ik ga voor deze man als storyline reward

Lijkt me een killer super sub...

PXL_20221029_160818041.jpg

Welke hebben jullie? Of gaan jullie nemen?

Ze mogen wel nekeer een knop maken ps4/ps5

Moeten ze telkens diene lengthy shizzle door uw strot rammen? Toon gewoon met en zonder eh...

En je kan maar 3 chem standen instellen, volgens mij heeft een sub dus geen chem, dus ook geen enkel blokske, of vergis ik mij daarin, als ik speler op de bank bekijk staat er 0 chem

Ze mogen wel nekeer een knop maken ps4/ps5

Moeten ze telkens diene lengthy shizzle door uw strot rammen? Toon gewoon met en zonder eh...

En je kan maar 3 chem standen instellen, volgens mij heeft een sub dus geen chem, dus ook geen enkel blokske, of vergis ik mij daarin, als ik speler op de bank bekijk staat er 0 chem
Wie is “ze”?
Die Lenghtly enz is wel belangrijk, veranderende speler helemaal op de ps5. Ik kijk er zelf wel niet zo veel naar. Ik kijk naar de kaart en zie waarvoor ik hem ga gebruiken. En zet dan een chem erop wat de nodige stats boost.

Speler van op de bank heeft Idd 0,0 chem.

Wie is “ze”?
Die Lenghtly enz is wel belangrijk, veranderende speler helemaal op de ps5. Ik kijk er zelf wel niet zo veel naar. Ik kijk naar de kaart en zie waarvoor ik hem ga gebruiken. En zet dan een chem erop wat de nodige stats boost.

Speler van op de bank heeft Idd 0,0 chem.
Futbin,

Terug
Bovenaan