FIFA 23

FIFA 23

Ben geswitcht naar 4-4-2 omwille van wat ik al gepackt heb, allemaal first owner behalve Lloris. Enige deftige keeper uit packs die ik gekregen heb was Trapp (heel content van), maar die kreeg ik echt niet ingepast. Had nog Ortega, maar da's echt een vliegenvanger..

Chem krijg ik ze wel niet op 33, hoe erg is maar 29 chem hebben?

Proberen te plaatsen voor Fut Champions, maar wtf is dat mensen. 1 van de 8 matchen gewonnen.
Precies alsof iedereen dit jaar een paar honderd ( of duizend) euro in da spel heeft gepompt. Voor mij op dit moment nog niet mogelijk mij te plaatsen met een first owner team. Heb ook geen zin om al mijn coins te steken in een meta team. Zal later wel lukken, mits wat pack luck.

Gemiddeld team dat ik tegen kwam:

E29-E5-C43-8-DB0-4-BDF-B690-E7-EBF2613-A81.jpg

Proberen te plaatsen voor Fut Champions, maar wtf is dat mensen. 1 van de 8 matchen gewonnen.
Precies alsof iedereen dit jaar een paar honderd ( of duizend) euro in da spel heeft gepompt. Voor mij op dit moment nog niet mogelijk mij te plaatsen met een first owner team. Heb ook geen zin om al mijn coins te steken in een meta team. Zal later wel lukken, mits wat pack luck.

Gemiddeld team dat ik tegen kwam:

E29-E5-C43-8-DB0-4-BDF-B690-E7-EBF2613-A81.jpg
Dat team valt nog best mee hoor 😂

Rudiger tradable gepacked. Krijg hem normaal gezien wel in mijn hybrid SPA1 en FRA1 gepuzzeld. Paar matchkes mee spelen en zien wat het geeft.

Rulebreakers Bonucci gekocht en Rulebreakers Insigne (SBC) gehaald voor m'n serie A-ploeg. Insigne heeft voorlopig maar 1 chem helaas, maar desondanks een goede speler.

Ben geswitcht naar 4-4-2 omwille van wat ik al gepackt heb, allemaal first owner behalve Lloris. Enige deftige keeper uit packs die ik gekregen heb was Trapp (heel content van), maar die kreeg ik echt niet ingepast. Had nog Ortega, maar da's echt een vliegenvanger..

Erg en niet erg maar ik ben ook zo iemand die liever een goede speler op de bank zet en 33 haalt dan omgekeerd. Hoe erg het is hangt van speler positie e.d. af. Zie gewoon hoe zijn stats zijn met chem en style erop.

Trouwens die 4-2-2 is ook maar om u mannekes te zetten voor chem e, ik denk dat er quasi niemand speelt met zeijn opstelling in game. Die wijzig je uiteraard bij de custom tactics. Momenteel speel ik de 4-2-2-2 en de 4-1-2-1 narrow

Rudiger tradable gepacked. Krijg hem normaal gezien wel in mijn hybrid SPA1 en FRA1 gepuzzeld. Paar matchkes mee spelen en zien wat het geeft.
Rudiger is een beest, ik durf zelfs te stellen buiten mss Virgil de beste CV in game bij lancering. Bij mij is men ploeg la liga getint hoofdzakelijk voor hem.

kan niks winnen in div 4

eerste helft speel ik goed,2de helft is mijn tegenstander god

Laatst bewerkt:
Door Hernandez te krijgen uit een pack heb ik voorlopig zelfs maar 26 en ik merk weinig verschil. Ik krijg nog altijd evenveel tegengoals als met 33 chem. Al zal dat meer aan mijn verdedigende kunsten liggen

Goed verdedigen zal wel nooit echt lukken. Ik probeer sinds kort L2 verdedigen maar nog niet echt succesvol. Ik vlieg nog teveel op mijn tegenstander. Maar sinds gisteren zit ik in div 6 en daar ben ik voorlopig tevreden mee. Fut champions ga ik nog wat uitstellen

Phillips echt wel een pak beter dan Rodri moet ik zeggen. Was eerst aan het twijfelen of ik hem ging verkopen, maar die mag nog even in mn team blijven :p

Terug
Bovenaan