Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Foddar!! Ik Trent en Thiago Silva in dat pack.Ik zit daar 1700xp vandaan. Ben eens benieuwd.
8wins in Rivals ook weer binnen. Randje div 4.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foddar!! Ik Trent en Thiago Silva in dat pack.Ik zit daar 1700xp vandaan. Ben eens benieuwd.
8wins in Rivals ook weer binnen. Randje div 4.
Chem begint ook ok te komen preciesvolledig first owner natuurlijk![]()
Dat idee had ik bij ps5 te spelen, is zien of de ps4 versie ook zo speeltnog hier die merken dat gameplay aangepast is? Net 3 spelletjes gedaan maar speelt effectief zoals een flipperkast - balaannames die meters wegspringen etc - snap niet waarom ze niet met hun fikken ervan kunnen blijven, als het eindelijk eens leuk speelt.
Ben vooral blij dat ik nog niet geïnvesteerd heb in mijn ploeg. Daar ga ik nu mee wachten tot het terug beter spelen is en ondertussen nog wat voordeel uit de deflatie halen
was da ook is aant bezien maar 25 euro de maand is wel veelIk ben eens aan het kijken om bij een Traders Patrion te gaan. Mensen hier interessen? (Lees sharen?)
(Abonnement op trading tips wat kopen, wanneer verkopen)
Ik ga het sws al met ne kameraad eens een maandje testen. Kan naart schijnt al met 5k en ongeveer 1mil per maand profit (als het niet meer is, afhankelijk hoeveel coins je hebt)

Pm gestuurdwas da ook is aant bezien maar 25 euro de maand is wel veel![]()
Wat is dat juist, en kan ik wat afkopen?Ik ben eens aan het kijken om bij een Traders Patrion te gaan. Mensen hier interessen? (Lees sharen?)
(Abonnement op trading tips wat kopen, wanneer verkopen)
Ik ga het sws al met ne kameraad eens een maandje testen. Kan naart schijnt al met 5k en ongeveer 1mil per maand profit (als het niet meer is, afhankelijk hoeveel coins je hebt)
ik heb je een pm gestuurdWat is dat juist, en kan ik wat afkopen?
Als er nog enkele zouden meedoen zodat de prijs nog wat zakt pp ben ik wel kandidaat, hou me op de hoogte als je een groepje aanmaakt, of toewijst liever...ik heb je een pm gestuurd
Groep word straks aangemaakt. Er kunnen steeds mensen bij aansluiten. Het is sws eerst om te testen of het iets is.Als er nog enkele zouden meedoen zodat de prijs nog wat zakt pp ben ik wel kandidaat, hou me op de hoogte als je een groepje aanmaakt, of toewijst liever...
Maar wel iets, met die companion app is dat mogelijk dan? Ik kan bv alleen maar savonds listen dan denk ik
Ken het gevoel...kga echt eeuwig vastzitten in div 5

kzit nu in div 4 en das 50 keer erger dan div 5Ken het gevoel...

Ook wel interesse!Groep word straks aangemaakt. Er kunnen steeds mensen bij aansluiten. Het is sws eerst om te testen of het iets is.
@Kamperske: Ik heb ook wel interesse![]()
Ook pm gestuurdOok wel interesse!