Slayer_Kev666
Well-known member
Hier hetzelfde hoor. Vorig seizoen steeds 9 of 11 wins. 10 wedstrijden op rij verloren.amper 6 wins in 20 in wl...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier hetzelfde hoor. Vorig seizoen steeds 9 of 11 wins. 10 wedstrijden op rij verloren.amper 6 wins in 20 in wl...
bij mij juist omgekeerd. Nu al 11 wins. nog 5 matchen over. mss voor eerste keer rank 4 haleHier hetzelfde hoor. Vorig seizoen steeds 9 of 11 wins. 10 wedstrijden op rij verloren.
Veel ploegen tegengekomen met Icons, Ronaldo en Haaland.bij mij juist omgekeerd. Nu al 11 wins. nog 5 matchen over. mss voor eerste keer rank 4 hale
Ik zit daar 1700xp vandaan. Ben eens benieuwd.Nu wil ik eens vragen, wie heeft er hier ooit al een deftige pull gehad bij dat ene lg gebonden pack op de laatste blz van de seizoensvoortgang
PL gekozen uiteraard, maar LWB Chillwell, wat een zwak pack weeral
Zou het met vermoeidheid van uw spelers te maken kunnen hebben? Wat zijn je instructies?À aaahrghh, waarom komen die kut tryhards altijd terug na 3 goals achterstand, FML 3-4
Hoeveel keer dat ik al aan de poort heb geklopt van div 7,ni normaal
Troost u, ik heb hetzelfde voor in div 7. Zit momenteel vast aan laatste checkpoint voor divisie 6. Vorig jaar nochtans divisie 1-2 gespeeld.À aaahrghh, waarom komen die kut tryhards altijd terug na 3 goals achterstand, FML 3-4
Hoeveel keer dat ik al aan de poort heb geklopt van div 7,ni normaal
Inception 4231Zou het met vermoeidheid van uw spelers te maken kunnen hebben? Wat zijn je instructies?
En speelt hij ps4? Zijn depth is redelijk hoog. Maar mss kan dat op ps4 (zelf geen ervaring mee). En pas die mss wat aan om als je voor staat dat je iets meer verdedigend speelt. Backs en flanken en cm’s achterblijven/terugkomen. EnzInception 4231
Ja zijn info klopt wel. Voor het geen ik hem afgelopen jaren volgde. Maar hangt Idd ook van skill van het mannetje met het bakske vast af natuurlijkKan zijn dat dat verschilt, ik ben er bijna zeker van, ps5 en ps4 zijn 2 aparte spellen ze, ik kan geen reet van die ps5, op ps4 kan je mooi passen en soms schermutselingen, maar op ps5 heb ik het gevoel dat het een flipperkast spel is...
Wie het hardst op rondje en vierkantje drukt om te verdedigen verovert de bal...
Als ik eerlijk ben, vind persoonlijk de ps4 10 kere beter
Enja inception zijn instructies zijn voor de betere speler wat ik dus niet ben
Maar op fifa 22 klopten zijn info wel 100%ps4 tov ps5
.FTFYps4 is de smooth versie,pro's krijgen zelfs een straf als ze op de ps4 spelen omdat het makkelijker is om rank omhoog te gaan daar