Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier toch niet.Die champions speelt toch anders wow... Triggers (bij vermoeidheid speler) worden sowieso geactiveerd blijkbaar.
Vreemd... bij mijn controls via instellingen bij het beginmenu staan ze uit.Hier toch niet.
Bij mij staat het nu ook wel af int menu van de PS5. Geen idee of het daar aan ligtVreemd... bij mijn controls via instellingen bij het beginmenu staan ze uit.
Wist ik niet, de week erna toch weer wel. Enfin ik zie wel wss pack ik later deze week weer iets en wijzig ik opnieuwAls er een IF Ronaldo komt gaat de gouden NIET zakken in prijs. Want dan word de goude niet meer gepacked en word hij dus “zeldzamer”
Steek dubbelen in een SBC.Ik word zot van die dubbele untradeables. Ik heb 220 spelers in de club, waaronder zilveren, bronzen en loans. En toch krijg ik 2 dubbele als ik een two player pack open doe. Komaan eh, ik verwacht geen Ronaldo te packen maar het lijkt alsof ze in mijn club kijken vooraleer ik een pakske open doe
Ik heb Gakpo en Savio al gedaan met dubbelen. Ge kunt ook niet eeuwig sbc’s doen eh. Kzal ze maar gewoon discarden danSteek dubbelen in een SBC.

Dat is om u te kwalificeren voor WLdas de pre-WL