FIFA 23

FIFA 23

Ik me net gekwalificeerd voor de WL. Na de 4 wins alle overige matchen gratis weggegeven.

Ben aant twijfelen of ik mijn team zou upgraden of niet. Denk dat ik voorlopig alleen Gold Correa vervang voor De IF.

play offs of echt de WL ?
1 win 9 L's, we move!!!! :ROFLMAO:

Spoiler verloop:

1) L 2-9 (normaal team)
2) L 0-5 (normaal team)
3) L 2-3 (deksel 91ste minuut, moest altijd W zijn)
4) L 0-9 (prototype WL 'er)
5) L 1-8 (normaal team)
6) W 2-1 (code gekraakt)
7) L 0-4 (pay to win)
8)L 1-6 (normaal team)
9)L 1-4 (normaal team)
10)L 1-3 (tryhard)

Maar 1 echt PTW team tegengekomen :

PXL_20221014_150149989.jpg

Spoiler verloop:

1) L 2-9 (normaal team)
2) L 0-5 (normaal team)
5) L 1-8 (normaal team)
6) W 2-1 (code gekraakt)
7) L 0-4 (pay to win)
8)L 1-6 (normaal team)
9)L 1-4 (normaal team)
10)L 1-3 (tryhard)

Bekijk bijlage 14218
Gho echt PTW vind ik deze ploeg tochh niet.. 2 in verdediging zijn gratis, aanvallende 3 zijn ook niet zo duur. De jong 70k, koeman 350k, kuyt 130k, virgil 200k, frimpong 35k en casillas 180k.

Aleja alles bij mekaar is dat 1 mil. Als je wat pckluck hebt, en wat traden, dan ben je daar zo..
Ik heb nu 600k staan, met nog wat investments.

Tis geen beestachtige ploeg toch..?

Gho echt PTW vind ik deze ploeg tochh niet.. 2 in verdediging zijn gratis, aanvallende 3 zijn ook niet zo duur. De jong 70k, koeman 350k, kuyt 130k, virgil 200k, frimpong 35k en casillas 180k.

Aleja alles bij mekaar is dat 1 mil. Als je wat pckluck hebt, en wat traden, dan ben je daar zo..
Ik heb nu 600k staan, met nog wat investments.

Tis geen beestachtige ploeg toch..?
Toch geen van den Aldi, in div 8 zou dit PTW zijn, maar geen echt topper dat niet, ik wil maar zeggen, geen Mbappé spams gezien, ene keer haaland apart, das alles

Was dan ook maar plaatsing

Wa investments gedaan voor de Alaba SBC. Hopelijk levert dat eens wat op. Maar doe voor de rest toch niks met mijn coins. Speel nog altijd met een first owner team.

Spoiler verloop:

1) L 2-9 (normaal team)
2) L 0-5 (normaal team)
5) L 1-8 (normaal team)
6) W 2-1 (code gekraakt)
7) L 0-4 (pay to win)
8)L 1-6 (normaal team)
9)L 1-4 (normaal team)
10)L 1-3 (tryhard)

Bekijk bijlage 14218
das geen pay to win ze

Toch geen van den Aldi, in div 8 zou dit PTW zijn, maar geen echt topper dat niet, ik wil maar zeggen, geen Mbappé spams gezien, ene keer haaland apart, das alles

Was dan ook maar plaatsing
Ghoh ik zit in div 8, of 7, geen idee. Maar ik kom toch af en toe een stuk betere teams tegen 😜
Nuja op zicht maakt het niet uit, ik kan gerust van alle teams verliezen heb ik de indruk😂

Hier ook geplaatst met 7/10. Probeer toch zo veel mogelijk pakjes te halen maar meh.

Sterk met een niet zo sterk team. Ondertussen hier eveneens div 4 en 95% heeft toch een beter team.
Zeg nu niet dat je uw packs al hebt opengedaan? Er start binnen 15min een nieuwe promo 🙈 (alle zou ik toch niet doen)

Zeg nu niet dat je uw packs al hebt opengedaan? Er start binnen 15min een nieuwe promo 🙈 (alle zou ik toch niet doen)
Er liep ervoor ook een promo natuurlijk. Staat toch los van dat je zoveel mogelijk packs wil in welke promo je ze opent. Maar ik heb gewacht hoor, maar geen bal gekregen. 2 onbekende IFs.

Djeez, da speelt een pakske slechter op ps5... Die joystick is zo lomp/loom en niet responsief

Is ook een compleet ander gevoel van spelen, ik weet niet of ik fan ben ze

Terug
Bovenaan