FIFA 23

FIFA 23

PXL_20221013_182058746.MP.jpg

Even het roer omgegooid, nog niet mee gespeeld, maar dit kan niet anders als beter spelen, en varane is onderweg naar het team

De video die gisteren uitkwam van inception gekeken, en die palhinha had ik toevallig al steken, enkel nog die LB van ManU bijgekocht en sebiet dus nog varane ook, maar wie zet ik er naast, kan je 1 speler van een andere lg hebben zonder chem verlies??

Die kaka speel ik uit en hopelijk tegen dan een verse CAM gevonden...

En ik speelde vroeger bijna nooit met een 442,een 4231 ken ik in principe al van vorige fifas

Eens zien of ik hiermee wat kan doorbreken

Nog huntertje kopen voor Rodrigo ook, en good 2 go

Bekijk bijlage 14185

Even het roer omgegooid, nog niet mee gespeeld, maar dit kan niet anders als beter spelen, en varane is onderweg naar het team

De video die gisteren uitkwam van inception gekeken, en die palhinha had ik toevallig al steken, enkel nog die LB van ManU bijgekocht en sebiet dus nog varane ook, maar wie zet ik er naast, kan je 1 speler van een andere lg hebben zonder chem verlies??

En ik speelde vroeger bijna nooit met een 442,een 4231 ken ik in principe al van vorige fifas

Nee

Bekijk bijlage 14185

Tip: laat Kaka op 1 game staan zodat je hem nog kan gebruiken in friendlies.

Ik probeer in FUT rivals milestone 3 te voltooien, maar ik blijf steken op 69/90. Of ik nu win, verlies of gelijkspeel, dat verandert niet. Iemand enig idee wat er fout loopt?

Ik probeer in FUT rivals milestone 3 te voltooien, maar ik blijf steken op 69/90. Of ik nu win, verlies of gelijkspeel, dat verandert niet. Iemand enig idee wat er fout loopt?
Das raar datte...

Kan je niet in objectives zien hoeveel rivals wins je al hebt behaald? Ligt dat hoger dan 69?

Hebde dat al lang voor?

Das raar datte...

Kan je niet in objectives zien hoeveel rivals wins je al hebt behaald? Ligt dat hoger dan 69?

Hebde dat al lang voor?

47 rivals wins tot nu toe. Vanmiddag ging dat cijfer nog omhoog, en sinds afgelopen avond is dat blijven hangen.

Net opnieuw geprobeerd en nu lukt het wel :) misschien moest ik enkel rechtstreeks via corner scoren zoals ik net deed :p

Volgende kan ik maken aangezien ik heel die voorlinie van Barca gepackt heb. Shaw, Gomez en Fabianski asap vervangen dan, daar moet ik nog eens voor kijken. Iemand tips misschien als vervangers?

edit; ik kan ook makkelijk switchen naar full la liga met rodri als CVM. Is Spaans dus makkelijk in te passen.

Laatst bewerkt:
Voor mensen met left stick dribble, heb gisteren deze bekeken.
En dat heeft voor mij een wereld van verschil gemaakt. Soft left stick dribble is life!

Dankzij deze post ben ik er uiteindelijk op uit gekomen dat er ook wat schort aan de controls bij deze game, voor mij persoonlijk dan met mijn nacon controller.

Je kan deze standaard zetten, of naar eigen smaak aanpassen, maar heb ondervonden dat als ik aanpassingen doe, dat deze bij deze fifa altijd niet echt goed performen. Het werkt zelf beter heb ik gemerkt als het op default staat, zonder aanpassingen, wat beetje raar is toch vind ik persoonlijk, want het heeft daarvoor altijd goed gewerkt.

Misschien is de game zo afgesteld dat als je aanpassingen doet aan de bewegingen en controls dit eerder slechter uitpakt dan wanneer je default speelt? Ik weet het niet echt zeker, maar vermoed zoiets.

Nu mijne nacon speelt op default in principe hetzelfde als een gewoon bakske, maar sinds gisteren blijft de rechter joystick vaak hangen en is ie zeer stroef, en nu heb ik geen reserve bakske meer, tenzij iemand weet hoe je dit kan fixen??

Ik neem aan dat ik eens met perslucht moet proberen schoon te maken, maar denk dat dat weinig gaat uithalen. Zouden er huis en tuin middeltjes bestaan? WD 40 derin spuiten ga ik ni echt mee beginnen :ROFLMAO:, maar mss zijn er dus tricks hiervoor..?

In alle geval kut, want weeral een controller buiten strijd, dit moet nummer 2 of 3 zijn... :unsure:

0/4 in WL voorlopig , precies wat ik dacht te halen en eigenlijk vind ik dat de doorsnee tegenstander wel meevalt :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan