FIFA 23

FIFA 23

kdenk dus echt dat ea gaat doen alsof er niks is gebeurd met die hero packs :laugh:
Stil erover, mischien fucken ze het nog is up dan... I mean, t'is EA, die leren niet van hun fouten, maar my2cents is dat dat allemaal gestaged is bij dat bedrijf, een beetje animo erin houden...

En ook nog eens foute spelers in packs. Mensen die gouden Haaland en Messi gepackt hebben. Klucht van een firma.
Maar, de gameplay is voorlopig nog goed 😂

Net ff tot men 8 wins gespeeld en tot div 5. Klaar voor rewards donderdag. Van de week nog eens proberen om nog eens in WL te geraken en beter te doen als afgelopen weekend 🙈

Toch fan van Vini, al vinden veel hem dit jaar niet zo goed.

Vini is een beest dit jaar! Ik heb Dembele omdak ik vini kan betalen en is toch ook weer goed. Zet hem in de sits met 5star combo. Gisteren heel men ploeg moeten omgooien naar bundesliga-la liga combo. Ik vind Kounde precies mindzr goed dan Kimpembe en die heb ik UT, Kounde gekocht dus toch nog eens gaan nadenken.
Danjuma sbc ook gedaan, toch de betere versie van rashford.

Vini is een beest dit jaar! Ik heb Dembele omdak ik vini kan betalen en is toch ook weer goed. Zet hem in de sits met 5star combo. Gisteren heel men ploeg moeten omgooien naar bundesliga-la liga combo. Ik vind Kounde precies mindzr goed dan Kimpembe en die heb ik UT, Kounde gekocht dus toch nog eens gaan nadenken.
Danjuma sbc ook gedaan, toch de betere versie van rashford.
Ja Dembele wil ik nog langs de andere kant.

Net ff tot men 8 wins gespeeld en tot div 5. Klaar voor rewards donderdag. Van de week nog eens proberen om nog eens in WL te geraken en beter te doen als afgelopen weekend 🙈

Toch fan van Vini, al vinden veel hem dit jaar niet zo goed.

Sorry en ik weet dat jij er specifiek niets kan aandoen maar wie gelooft deze ‘simulatie’ nog. Pace whoring all the way. Alle stats op 50 maar 90 lopen, deze nemen we! Is echt belachelijk geworden en gelukkig dat er meer en meer afhaken hierop. Er mag natuurlijk spelers met snelheid zijn maar niet daardoor het spel overheersen. Sorry moest er even uit bij het bekijken van je ploeg.

Sorry en ik weet dat jij er specifiek niets kan aandoen maar wie gelooft deze ‘simulatie’ nog. Pace whoring all the way. Alle stats op 50 maar 90 lopen, deze nemen we! Is echt belachelijk geworden en gelukkig dat er meer en meer afhaken hierop. Er mag natuurlijk spelers met snelheid zijn maar niet daardoor het spel overheersen. Sorry moest er even uit bij het bekijken van je ploeg.
Euhm, als je sprintknop niet induwt zullen de mannen met 90 pace nog steeds sneller 'wandelen' als die met een lager pace hoor. De pace zorgt voor slechtere balhandling, en wanneer de sprint echt nodig is hebben ze de versnelling wel degelijk in huis...

Soit das ieder zijn keuze ook, maar ik heb fifa de laatste 5 jaar altijd geweten als een pace wedstrijd, blij dat dat in deze fifa toch iets meer naar de achtergrond is verschoven... Tot dusver in alle geval

mijn eerste match in 40 matchen gewonnen woohoo

edit:ja ik ga een paar weken moeten wachten om verder te spelen in div 5...1 win in 40 matchen :laugh: kheb niet eens genoeg punten voor een redo voor de play offs

Laatst bewerkt:
Je hebt niet perce pace nodig. Als je gameplan en speelstijl daar op aangepast zijn. Als bv vini 80pace had stond hij daar ook. Omdat ik graag met hem speel/dribbel. 5* skill moves. En waarom eventueel een tragere pakken die het zelfde aanvoelt? En ik speel op de PS5. Je loopt niemand zomaar voorbij op snelheid.

fuck up 20 van ea

world cup mode is al live via een glitch

Fe4j01eXgAEBkPz

Dembele gepackt. Heb ook depay en ferran torres/ansu fati/valverde dus daar ga ik wel eens iets rond proberen bouwen. Ook Rodri en Marquinhos, maar uiteraard allemaal untradeable :(

De marktprijzen zakken toch te snel naar men zin. Al paar keer wat verlies gemaakt en ze blijven zakken op sommige spelers. Besloten wat meer te sparen en enkel even met enkel UT spelers door te gaan.
Trapp IF is soms wel een vliegenvanger. Heb zowel Courtois als Donnaruma al gehad en heb de indruk dat die er toch meer uit ranselen.

Terug
Bovenaan