Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een pas geeft de bal controleren in de richting waar geen verdediger staat? Linker stick naar de richting houden voor je de bal ontvangt. Niet altijd maar richting doel willen gaan. Rondkijken terwijl je aan het passen bent, waar de vrije man staat.72 matchen en 10 gewonnen in rivals, echt betert het niet meteen ze...
Super vaak hetzelfde stramien dat ze toch nog terug komen, ze staan achter en beginnen wild rond zich heen te tackelen, net dan begint het hier de machine hier te haperen...
Iemand tips voor snel opgesloten te worden en wilde tackles? Buiten het obligate rond tikken dat dan niet meer echt lukt...
Ah crap..Lijkt me een “soft ban” heb je vaak als je aan het snipen bent.
Zet een architect op Benzema en dat is echt een topspits deze editie. Hij wordt dan lengthy op current-gen.Huidige (noob) squad: https://www.futbin.com/23/squad/787705
Dus niet op ps4?Zet een architect op Benzema en dat is echt een topspits deze editie. Hij wordt dan lengthy op current-gen.
speelde nu nog altijd op de ps4 noob versie ofwaDus niet op ps4?
Worden ps4 en ps5 eigenlijk gemixt?

Ja als je dat wat snel en veel achter elkaar doet. Ziet het systeem je als “bot” en krijg je een TM ban van een paar uurtjes.Ah crap..
Ghoja snipen is het kiet echt.
Ben gewoon in mn vrije tijd soms een uurtje aan het bieden en dan aan het verkopen.
TM is samen. Je tegenstanders niet. Wel de oude xbox.Dus niet op ps4?
Worden ps4 en ps5 eigenlijk gemixt?
Totdat ze nekeer een deftig bakske uitbrengen voor ps5 waardat de joystick links staat bajaspeelde nu nog altijd op de ps4 noob versie ofwa![]()
Ik zou eerder kijken naar je RA, RM en je 2 CM’s.
Ik zou eerder kijken naar je RA, RM en je 2 CM’s.
Maar is allemaal afhankelijk van je speelstijl, opstellingen tactieken enz.
Heb je vb van spelers die passen in team?
Die Sterling sbc ga ik oa ook wel doen kan zowel links als rechts dacht ik
Idd maar voor cm ideeën?Ja die kan je rechts zetten. Als je een Premier League team hebt is die SBC volgens mij een no brainer.