FIFA 23

FIFA 23

Is dat dan niet u code voor de pre-order perks te claimen?
Neen, want in de bijlage zit een PDF om de voucher te claimen en die zegt letterlijk:

...
"Start je Xbox Series S en ga naar de Store. 4. Druk op de ‘View’ knop op je controller en druk vervolgens op ‘Inwisselen’. 5. Voer de code zorgvuldig in en geniet van gratis FIFA 23"

Staat al zo camera, ik vind gewoon de aanpassing van spelers die alles konden op het einde van fifa naar een nieuwe start, waar alle skills bij spelers in de loop van het seizoen zullen worden opgewaardeerd lastig... Ik ben niet diegene die voor de goal van de tegenstander rustig zit op te bouwen, ik ga graag snel naarvoren, en waarschijnlijk speel ik te open en te doorzichtig, ik hang ook vast aan de vorm van de dag, de ene dag lukt alles en de andere dag kan ik nog geen 2 passen na elkaar geven, die constante ontbreek ik volledig
Alle begin is moeilijk man, zkr op de nieuwe fifa.
Wat ik voornamelijk heel belangrijk vind is een goeie opstelling vinden en dan ook nog eens de spelers vinden die in die opstelling kunnen spelen.
Ik speel met 2 middenvelders 75 rated en domineer voorlopig nog praktisch elke wedstrijd, dat is voornamelijk door mijn opstelling.

Speel 41212 narrow btw, als je wil kan ik gerust mijn tactieken delen met je.

Waar ik veel last mee heb is de hoge druk van de tegenspeler wanneer ik de bal heb. Ik speel hem heel snel kwijt, ofwel staan er meteen 2 tegenspelers voor mijn neus ofwel schiet er ineens eentje in mijn passing lane om de bal te onderscheppen. De eerste dagen/week had ik daar nog niet echt last van.

Het voelt vaak een beetje aan zoals teams die in vorige Fifa op "constant pressure" speelde, maar ik vermoed dat het dat niet is want anders zou die hun team dood moeten zijn na de eerste helft.
Gewoon een hoge defensive depth misschien?

Waar ik veel last mee heb is de hoge druk van de tegenspeler wanneer ik de bal heb. Ik speel hem heel snel kwijt, ofwel staan er meteen 2 tegenspelers voor mijn neus ofwel schiet er ineens eentje in mijn passing lane om de bal te onderscheppen. De eerste dagen/week had ik daar nog niet echt last van.

Het voelt vaak een beetje aan zoals teams die in vorige Fifa op "constant pressure" speelde, maar ik vermoed dat het dat niet is want anders zou die hun team dood moeten zijn na de eerste helft.
Gewoon een hoge defensive depth misschien?
Dat is het 9/10 wel. Want je kan toch 5 wissels doen dit jaar.

Men team is al blijkbaar 390k waard lekker. Die rashford pakt wel veel op en is een sbc dis klopt erges niet. 2 gekochte spelers mer Zakaria en Diaz (die is trouwens waanzinnig op de flank).

De bank is ook een dikke 100k waard omdat ik barella, Davies en Leao niet kan gebruiken.

Ik denk dat ik verder ga met de 4-4-2. Depth aanval op 60. Balanced, long ball en forward runs. Ik laat de flanken in de box komen maar eveneens come back in defence. 1spits get in behind en 1cm stay back, cover center. Backs stay behind maar met overlap. Rest default. Met deze tactics kan ik aanvallend een hoog tempo halen.
Is gelijk al een ragequit 5-1 voor mij, ik test dit verder uit... Past ook wss bij mijn spel die lange ballen, zo geef ik er veel

Alle begin is moeilijk man, zkr op de nieuwe fifa.
Wat ik voornamelijk heel belangrijk vind is een goeie opstelling vinden en dan ook nog eens de spelers vinden die in die opstelling kunnen spelen.
Ik speel met 2 middenvelders 75 rated en domineer voorlopig nog praktisch elke wedstrijd, dat is voornamelijk door mijn opstelling.

Speel 41212 narrow btw, als je wil kan ik gerust mijn tactieken delen met je.
Laat maar weten

De spelers maken iets uit, maar uw tactiek is het belangrijkste. Fifa 22 werd wekelijks gepatched waardoor uw tactiek opeens niets meer waard was.

Moest er iemand een 3-5-2 tactiek hebben, stuur maar door ;)

die griddy or whatever is de nieuwe favo viering van de toxic kindjes precies,ik ga echt nooit snappen waarom die kinderen plezier hebben om andere mensen te irriteren :(

Laatst bewerkt:
die griddy or whatever is de nieuwe favo viering van de toxic kindjes precies,ik ga echt nooit snappen waarom die kinderen plezier hebben om andere mensen te irriteren :(
Is dat met da brilleke en hinkstap sprongskes? Dat er bij keuze voor zoiets wordt gegaan, ik vind het an sich een J move (dat woord mag hier niet op het forum), laten we zeggen een verwijfde celebration...

Ik moet de tegenstander er gewoon mee uitlachen, that is all

Terug
Bovenaan