Ge moet hier blijkbaar oppassen wanneer ge het woord pro gebruikt... Ik bedoel hiermee, ge wordt gedomineerd in game, jullie denken automatisch aan youtube streamers en de spelers die in de hoogste regionen van het spel spelen...
Maar ik zal het nog eens neerpennen, want ik vrees dat er sommigen niet goed zullen slapen vooraleer ik nog eens duidelijk bevestigd heb dat ik er niks van kan...
Bij deze op algemeen verzoek:
IK KAN GEEN REET VAN FIFA EN BEN EEN OERSLECHTE SPELER
Ik hoop dat de tere zieltjes nu een zalige nachtrust zullen hebben...
In de wetenschap dat zij wel vlotte start nemen en door de divisies heen fietsen, zo voelen zij zich instant beter...
Als ge mij zegt waar ik een halve time kan uploaden zal ik proberen als ik tegen zo een circle spammer uitkom, want dat is het gewoon, binnen de 3 seconden ben ik de bal kwijt door een botsing met cirkeltje erbij, ik wordt gewoon omsingeld en wat ik ook doe, ben de bal kwijt
En dan moogt ge nog in div 9 zitten, momenteel komt ge ze daar zeker en vast nog tegen...
Dus als iemand goeie plaats kent, ga dat nu niet op youtube smijten, zo stoem zen ik nu nog niet...
Als t van dat is pauzeer ik en laat ik videotje lopen... Dan kunnen jullie mij gerust neersabelen met jullie eagle eyes en zeggen hoe het wel moest gebeuren...
Eerste match die ik opstart vandaag, wederom 4-0 binnen de 20 in game minuten... Begint altijd met een kick off goal, gevolgd door rebound goals met chance van kzal u gaan hebben, soit, ik kan blijven zagen, soms zoude nekeer een match echt moeten volgen van hoe ge vantijd in t zak wordt gezet door de game, reboundje hier, gratis penalty'tje daar... Oftewel wordt ik in t zak gezet in t begin of op het einde van de match, bijna nooit in t midden, behalve dan tegen de echte, mag ik het woordje nog is misbruiken?, pros...
Diegene die u 8-0 aan uw laars lappen, noem ik pros
Insert : *Deal with it gif*