FIFA 23

FIFA 23

Na twee jaar fifa nog eens gekocht, twee wedstrijden online gespeeld en bij beide last van 'lagging'. Aan mijn internet kan het niet normaal niet liggen want stukken sneller dan twee jaar geleden en toen had ik daar eens sporadisch last van. Nog iemand of gewoon toeval?

Allesandrini, en nu ook Gaspar en die CVM van Panathiniakos. Allebei extinct…
Wordt er altijd uitgesmeten als ik dat toepas.
Lees mijn comment van efkes terug... Alessandrini is weg in 2 seconden... Hij is er, maar meteen quick snipe

Had ik hier niet gewaarschuwd om niet de Franse te pakken :unsure:

Ik denk dat ie enkel savonds laat valt te snipen..., ben mss 2 uur mee bezig geweest, altijd voor mijne neus weg overdag...

Bewijs dat ie er is, na 2 keer refreshen vond ik al 1tje...

PXL_20221001_141858051.jpg

Laatst bewerkt:
Na twee jaar fifa nog eens gekocht, twee wedstrijden online gespeeld en bij beide last van 'lagging'. Aan mijn internet kan het niet normaal niet liggen want stukken sneller dan twee jaar geleden en toen had ik daar eens sporadisch last van. Nog iemand of gewoon toeval?
Ik vraag mij serieus af of die cross play geen roet in het eten gooit... Qua verbinding

Eerste walkout, Fabinho 87,dat duurde effe, ben bijna door alle advanced sbc's door, nog 2 onderdeeltjes

Kleine tip, die moeilijkste en ook duurste advanced sbc, (4de deel daarvan), ga voor de Spanjaarden en bespaar u de miserie om voor de Franse te gaan, die Alessandrini is bijna onmogelijk te snipen, ik heb er snachts in gelukt, maar anders bijna onmogelijk...

Na 2 seconden standaard sold out... Ge moogt nog zo vlug zijn
@Slayer_Kev666

Ik ben de spanjaarden aan het doen, daar is het juist hetzelfde. Al 10 keer eruit gesmeten, kan 2 spelers die extinct zijn niet snipen.

Ik ben de spanjaarden aan het doen, daar is het juist hetzelfde. Al 10 keer eruit gesmeten, kan 2 spelers die extinct zijn niet snipen.
Quick snipe method doen, maar met een veel grotere markt (xdoos en ps) heb je ook veel meer snipers, gaat moeilijk worden dit jaar denk ik

Die richarlison, zit al meer als een dag bezig daaraan, fokkin tryhards voor een simpele otw...
Richarlson is echt een beest. Die scoort precies makkelijker dan veel hogere kaarten. Soms in game raar dat bepaalde spelers veel beter spelen dan stas doen vermoeden. Frimpong en Guendoezie zij' ook zo gevallen. Althans die heb ok, zullen er nog tientallen staan. Of ik denk het gewoon lol. Ondertussen divisie 5 in rivals.

Richarlson is echt een beest. Die scoort precies makkelijker dan veel hogere kaarten. Soms in game raar dat bepaalde spelers veel beter spelen dan stas doen vermoeden. Frimpong en Guendoezie zij' ook zo gevallen. Althans die heb ok, zullen er nog tientallen staan. Of ik denk het gewoon lol. Ondertussen divisie 5 in rivals.
Nog 3 wins nodig FFS, maar komt eraan...

Het is toch weer aanpassen op vlak van gameplay. Speelt in mijn ogen trager dan fifa 22.
De doorsteek passen via het midden zijn precies minder efficiënt (dat is positief) maar ik heb het gevoel dat de flanken heel makkelijk voorbij de verdedigers gaan. De doelmannen doen soms rare dingen (ook onnatuurlijke saves) en de verdedigers staan er soms gewoon op te kijken terwijl de tegenstander gewoon wegloopt.
Met andere woorden verwacht u maar aan een patch…

Wat ik reteslecht vind is driehoekje, doorsteek dus. Ik bedoel hiermee: met passen is een kort tikje voldoende en hierbij is met een kort tikje gans uwe aanval om zeep, want er komt dan een retezwak misbaksel van doorsteek door die natuurlijk meteen wordt opgepikt door de tegenstander...

Ik ben precies nog niet overgeschakeld van fifa 22 op dat vlak, oftewel staat de assistance niet goed in de settings, ik moet eens kijken daarvoor, hoeveel aanvallen ik hiermee al teniet heb gedaan niet normaal.

En hij is binnen, what can i say... Een grind voor die richarlison, geen golden goals en sweaty as fuck, ik denk dat ik er een volledige dag op heb gezet... (en ik die dacht dat de crosses een probleem gingen zijn, maar die had ik al redelijk snel)

Gameplay vind ik goed. Eindelijk niet enkel kick en rush, wel makkelijk 8-10 goals per match..😅

Het enig waar ik lij momenteel aan dooderger is die app waar ge maar 30 spelers kunt verkopen.. Constant zit mn transferlijst vol. En ik ga niet constant via mn ps5 om te traden.. Intussen wel enkele spelers gevonden waar ik elke keer 100-200 coinst op maar. Maar via de app verkoopt het traag aangezien je er maar 30 kan zetten..😅

Terug
Bovenaan