Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Genoeg,Hoeveel matchen spelen jullie zo per week
Hoe meer ik speel hoe meer gefrustreerd ik geraak...

Helemaal niet veel. Speel eigenlijk enkel Rivals, nooit Weekend League. Toch tevreden met mijn team. Heb mijn team toch omgegooid om Dybala erin te krijgen en heb hiervoor Gerrard en Riquelme aangekocht. Riquelme had ik nodig om Dybala op 10 chem te krijgen en kreeg de voorkeur op Vlahovic. Ingame speelt Antonio als spits en Dele Alli als CDM/CM.Hoeveel matchen spelen jullie zo per week
Hoe meer ik speel hoe meer gefrustreerd ik geraak...
Helemaal niet veel. Speel eigenlijk enkel Rivals, nooit Weekend League. Toch tevreden met mijn team. Heb mijn team toch omgegooid om Dybala erin te krijgen en heb hiervoor Gerrard en Riquelme aangekocht. Riquelme had ik nodig om Dybala op 10 chem te krijgen en kreeg de voorkeur op Vlahovic. Ingame speelt Antonio als spits en Dele Alli als CDM/CM.
![]()
Ik ben wel al van december bezig, jij niet veronderstel ik?Zotjes, ik speel eigenlijk alleen squad battles. 10 tal per week. Dan beter rivals doen voor tot spelers?
Denk dat ik er nu nog maar 1 heb die de moeite is (86), de rest zijn al tijdelijke voor een match of 7 en gewone gold spelers.
SBC nog geen spelers genoeg voor / goed genoeg voor.
Dacht van niet deze week. Ondertussen al 600.000 coins verloren op Cancelo. Serieuze market drop.Zitten de ultimate ook in WL rewards?
Weeral de boot gemist en niet geplaatst![]()