FIFA 22

FIFA 22

PXL_20220602_133548286.MP.jpg

PXL_20220602_133559989.MP.jpg

84*25 dit keer, en ik denk voor de 4de keer Terrier als beste...

I sense a pattern here...

Lmfao

8 tokens voor echt wel alleen fodder, mkay

Ik dacht dat ultimate binnenkort is, was dat niet de vrijdag ? Tots is al lang bezig dus zal ver op zijn einde lopen denk ik

Edit, volgens een paar websites dus 10 juni ultimate, je kan dus mss bijhouden

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hiernet in rivals, ne enervante pipo die mij 2kere ge pause forced had, stand was 7-2

Na die 2de pause force was ik het beu, 7-6 pause force van mijn kant, bij 7-7 mijn laatste pause als pause force, en in de 90 ste minuut doet courtois een belgie japanneke, ver uitgooien en zaha met 2 tikken alleen naar doel sturen...

Daarna de brasil bebeto celebration,

Kan toch zo schoon zijn eh

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoeveel matchen spelen jullie zo per week 🤔
Hoe meer ik speel hoe meer gefrustreerd ik geraak...
Helemaal niet veel. Speel eigenlijk enkel Rivals, nooit Weekend League. Toch tevreden met mijn team. Heb mijn team toch omgegooid om Dybala erin te krijgen en heb hiervoor Gerrard en Riquelme aangekocht. Riquelme had ik nodig om Dybala op 10 chem te krijgen en kreeg de voorkeur op Vlahovic. Ingame speelt Antonio als spits en Dele Alli als CDM/CM.

Fifa.jpg

Helemaal niet veel. Speel eigenlijk enkel Rivals, nooit Weekend League. Toch tevreden met mijn team. Heb mijn team toch omgegooid om Dybala erin te krijgen en heb hiervoor Gerrard en Riquelme aangekocht. Riquelme had ik nodig om Dybala op 10 chem te krijgen en kreeg de voorkeur op Vlahovic. Ingame speelt Antonio als spits en Dele Alli als CDM/CM.

Fifa.jpg

Zotjes, ik speel eigenlijk alleen squad battles. 10 tal per week. Dan beter rivals doen voor tot spelers?
Denk dat ik er nu nog maar 1 heb die de moeite is (86), de rest zijn al tijdelijke voor een match of 7 en gewone gold spelers.
SBC nog geen spelers genoeg voor / goed genoeg voor.

Zotjes, ik speel eigenlijk alleen squad battles. 10 tal per week. Dan beter rivals doen voor tot spelers?
Denk dat ik er nu nog maar 1 heb die de moeite is (86), de rest zijn al tijdelijke voor een match of 7 en gewone gold spelers.
SBC nog geen spelers genoeg voor / goed genoeg voor.
Ik ben wel al van december bezig, jij niet veronderstel ik?

Terug
Bovenaan