FIFA 22

FIFA 22

En of dit ploegsje goed speelt, 4 wins op rij en dus half div 4 doorgetrokken, en de 5de keer gelijk tegen een tryhard

I like

@Slayer_Kev666 ,ik heb in mijn draft 4 matchen gespeeld met joa Félix, ik vond die best goed spelen ze

Edit, maar diene zaha als spits is echt lethal

Ik start met zaha op de LAM, en bij de rust smijt ik Ferran torres op de RAM ipv Foden en switch ik Stoichkov naar de LAM met zaha dan in de spits , dit werkt echt super so far

Laatst bewerkt:
Heeft er al iemand is met Moments Drogba gespeeld?
Lijkt me wel goeie combinatie met Butragueno maar geen idee hoe die speelt.
Enkel zijn dribbelen lijkt me niet echt optimaal te zijn

Laatst bewerkt:
Gisteren na 6 wedstrijden geplaatst voor de weekend league (nog 4 wedstrijden over) en in rivals op een zucht van divisie 1 terug.
Doel is om toch eens elite te halen.

Heeft er al iemand is met Moments Drogba gespeeld?
Lijkt me wel goeie combinatie met Butragueno maar geen idee hoe die speelt.
Enkel zijn dribbelen lijkt me niet echt optimaal te zijn
Die speelt super zalig, in draft naast zaha tots 4x in de spits gespeeld en was koningsduo

Momenteel mijn team

Courtois 2 keer gepackt, acuna en koundé player picks, alaba op dag 1 gepack, militao gisteren in mn laatste geopende pakket.
Heel content van mn team, enkel benzema zou ik moeten upgraden.
Heb wel nog 4,5 mil staan + nog een 80 87+ spelers op mn transferlijst maar de prijzen zijn heel laag momenteel😅

Verdomde scripting nek mij weer. Laatste 10 min 5-4 voor, tegenaanval duw 3 keer op kruisje speler weigert te passen, bal kwijt en bingo aan de overkant. 5 fifa minuten later, helemaal alleen door, wordt onderuit gehaald, altijd rood en vrije trap voor mij, niets aan de hand. Tegenaanval, bal wijkt ondertussen 3 keer af en binnen, allerlaatste seconde.

En is er een tutorial ergens hoe je moet koppen? We zijn bijna juni en het lukt mij nog steeds met heel veel moeite. Zowel verdedigend als aanvallend zeer veel moeilijkheden mij.

TOTS nuno mendes en TOTS clauss in mijn packs van deze weekend league, meer dan 300k in rewards alles bij elkaar, dus ik heb mij voor het eerst in alle FUTs eens CR7 kunnen kopen; Mijn team is vrij finaal nu. Enkel Eto'o kan soms eens een matige match hebben, al de rest is consistent.

Team.jpg

Ik zou Neymar sowieso willen ruilen zodat spelers doen wat er gevraagd wordt.
De laatste weken heel veel last van.
Backs staan blijf achteraan, geen idee waarom ze vaak vooraan mee aanvallen.
Laatste 10 rival matchen verloren, altijd dezelfde goal tegen. Balletje kwijt en met 1 diepte pas zijn ze aan de goal.
Ik zet mijn aanvallers op achter de linies kruipen maar ze blijven heel vaak staan terwijl er ruimte is. Of ze lopen en stoppen dan opeens met lopen.
Iemand die deze tactiek gebruikt en mij wat wil helpen?

Ik zou Neymar sowieso willen ruilen zodat spelers doen wat er gevraagd wordt.
De laatste weken heel veel last van.
Backs staan blijf achteraan, geen idee waarom ze vaak vooraan mee aanvallen.
Laatste 10 rival matchen verloren, altijd dezelfde goal tegen. Balletje kwijt en met 1 diepte pas zijn ze aan de goal.
Ik zet mijn aanvallers op achter de linies kruipen maar ze blijven heel vaak staan terwijl er ruimte is. Of ze lopen en stoppen dan opeens met lopen.
Iemand die deze tactiek gebruikt en mij wat wil helpen?
Je spelers zelf diepsturen of naar de bal laten komen met L1 en R1. Dieplopen kan ook via een combinatie als je de trigger induwt. Staan op YT genoeg voorbeelden van denk ik.

Terug
Bovenaan