FIFA 22

FIFA 22

Moest er iemand goeie tactics hebben, je mag ze altijd delen :tongue:
Laatste weken gaat het moeizamer, ik schuim soms is youtube af voor goeie tactics, maar met spelers als Maradonna, Eusebio enz in hun team, zou ik ook met elke tactic kunnen winnen :unsure:

Heb nu een 4-1-2-1-2 smal ingesteld, met Jorginhio in de spits ipv Fekir, kwil dat is testen.

Ik kreeg iets van een update van 6 tot 10, maar dat scherm is maar 1x getoond geweest toen ik op console opstartte

Maar als er staat 10 u, zal dat wel 10 uur Engelse tijd zijn, dus wss rond 11uur terug hoop ik

En ik wou net deze ochtend wat draft grinden (offline op semi prof)

PXL_20220526_182438501.MP.jpg

84 player pick (die van die draft)

Uux75Yz.jpeg

Sinds de la liga tots wel het een en ander gewijzigd in mijn ploeg, en ik heb me hiernet meteen Zaha gaan kopen, 4 matchen draft met hem in de spits gespeeld en die kerel is dodelijk in de box... Alles ging erin, precies of die heeft zo'n soort van elastieken benen, super als hij schiet voelt ge zo een soort van elastiekje, raar maar zeer efficient, eens benieuwd of hij het in de vaste squad ook zo goed zal doen...

28 matchen was wel grind, maar veel fodder bij en alaba toch goede pull imo

Henry eruit, grootste teleurstelling ooit. 96 pace voelt totaal niet aan als 96.
Aan het twijfelen om Mane road to the finals (groot risico) of Joao Felix TOTS te kopen.

Terug
Bovenaan