FIFA 22

FIFA 22

Als ik dit weekend niets deftigs uit packs haal stop ik ermee. Ik zit aan 100+ geopende packs, met minimaal 80+ rating en hier en daar prime electrum. 3 keer Casimero gold untradeble. Echt erg. Als ik zie wat andere packen. Degene met pack luck hier, spenderen jullie geld?

Dat de packluck abominabel is is al lang geweten... Maar nu nog is de rip off van de paying customers die alle sjans meekrijgen, ref doet er ook niks aan

Weekend lg bij gevolg super slecht, ik denk niet dat ik al slechter ben gestart in al die jaren met een 1 op 7,fifa 21 begint meer en meer te wenken hier...

Zat gratis bij de plus. Eens aan beginnen.
Voor iemand met niet veel tijd om veel matchen te spelen, tips om vlug betere spelers te krijgen?

Zat gratis bij de plus. Eens aan beginnen.
Voor iemand met niet veel tijd om veel matchen te spelen, tips om vlug betere spelers te krijgen?
Met ietwat packluck (ahum) pack je een grote vis en dan kan je beginnen bouwen, je kan ook de league sbc’s grinden, maar dat neemt enorm veel tijd, maar is feitelijk al wreed laat om in te stappen, ik zou voor wekelijkse rewards gaan (rivals) + weekend league, maar zelf al heb je zelf een goede ploeg, cc teams are just around the corner...

Speelt wel helemaal anders als 21', veel trager, maar volgens sommigen beter om te passen, keepers trekken op nikske en laten alles wat hoog komt zo binnen, heel realistisch wel datte, voor de rest, veel geluk in packs ook...

Oh en je kan icon swaps doen, is wel een grind, maar daar kan je snel icons mee verdienen en die zijn moments of prime, dus wel al de moeite

Sowieso squad battles spelen (afhankelijk van welk team je gebruikt hoef je er maar 12 te spelen). En dan 5 icon tokens inruilen voor de 85+ 20 spelers. Kan je hoogstwaarschijnlijk met een groot stuk al een deftig team bouwen.

Screenshot_20220508-011203.png

Voila, morgen komt hier Roberto Carlos 92 moments bij op de LA, al redelijk ok dan, want Mendy doet de laatste tijd genoeg floshen

Wow, die De Gea lijkt me echt wel meer dan behoorlijk...

Zeer snel te halen, en ook in combinatie met icon swaps opdrachten (SB met all English team), waarbij het enige moeilijke tussen haakjes die 5 schoten vanbuiten de 16 is, maar zelf op wereldklasse lukt dat wel hier... Je kan ook via rivals halen...

En normaal gezien is de gea iemand die niet zo van zijn lijn afgaat, is wel iets dat ik kan gebruiken hopelijk

Eerste match direct al saves waar nodig, ben benieuwd of hij goed blijft... Heb je een prem verdediging, niet twijfelen om deze binnen te halen...

Roberto Carlos moments is na Cancelo de beste lb van het spel. Neemt ook nog eens alle hoekschoppen en vrije trappen (een extra wapen). Gisteren 2 wedstrijden WL gespeeld en 2 keer gewonnen. Na de teleurstelling na meer dan 90 packs geopend te hebben 2 mil coins geïnvesteerd in de ploeg. Op naar de 14 wins!

8 wins en 2 losses na 10 wedstrijden om daarna 3-7 te gaan :laugh:
14 wins moet ge halen om kans te maken op iets deftig, 14! wins :laugh:

Laatst bewerkt:
Bernardo Silva en Allison als red picks. De allereerste keer dat ik deftige, bruikbare red picks krijg. Gehoopt op Mané, maarja, kan is zodanig klein.

Ik kom nog niet eens aan de helft daarvan met mijn armzierige 6 winnekes, credits aan de super matchmaking, buitenspel onbestaande, tryhards, ref zo blind als een mol, wedstrijdjes :unsure:

Screenshot_20220509-221452.png

Die 80+ zijn niet slecht, iemand uit mijn friendslist had Bruno en rice op 5 pogingen, bij mij in 5 pogingen deze

Terug
Bovenaan