FIFA 22

FIFA 22

Momenteel 346 packs blijkbaar.. Wel een hoop 75+ van objectives..
Heb enkele te hoge dubbele untradebles.. Dus ik hoop hier op een paar goeie sbc’s 😁

50 packs geopend en qua TOTS: 2x Rodri, 2x Rice, Haller, Timber en... Mané 😍😍😍

Verder nog Kane, Kanté, Suarez gepackt en een hoop fodder.

Al gij gene ronaldo pulled is het rigged
Ghoja ik denk toch dat de kans klein is..😅
Pakt dat er 100 75+ packs zijn, en dan nog een par 80+.
Maar er zitten ook ultimate packs en dergelijke bij. Tis toch een kwestie van geluk.. waarschijnlijk de meeste packs openen tijdens de ultimate tots..
Mn team ik volledig la liga, dus vb een ronaldo ben ik ‘niet veel mee’. Al zoubik dan wel mn team herschikken😂
En heb ook nog 3 mil coins die staan te wachten

Alé, ik speel toch mee dit weekend voor een red pick hopelijk

Moest mij plaatsen en dit ging bijzonder slecht met 5 L's gestart

Even met de rug tegen de muur, 1tje moeten afgeven nog en wel 1tje gegift, maar de laatste 2 wedstrijden even de tegenstander overpowered en 2 keer ragequit, die laatste was een tryhard, en toch nog bij 5-2 (net voor de rust) doen quitten...

Alles op de laatste snip is wel redelijk riskant gezien dat iedereen in de WL wil geraken...

Oef

Ghoja ik denk toch dat de kans klein is..😅
Pakt dat er 100 75+ packs zijn, en dan nog een par 80+.
Maar er zitten ook ultimate packs en dergelijke bij. Tis toch een kwestie van geluk.. waarschijnlijk de meeste packs openen tijdens de ultimate tots..
Mn team ik volledig la liga, dus vb een ronaldo ben ik ‘niet veel mee’. Al zoubik dan wel mn team herschikken😂
En heb ook nog 3 mil coins die staan te wachten
Die losse 1 speler packs kunnen soms meer yielden dan ge denkt

Enkel 2 keer Mazraoui TOTS en Coady uit de Communion pack. Wel die Alli SBC gedaan, 90+ op alle stats met een shadow.

Net gewone Fred uit een pack, community is al voorbij dan?

En zelf nu met tots lost EA nog niks... Ik denk dat ze gaan wachten tot eind September met deftige pulls uit te delen, intriest

Terug
Bovenaan