Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met nog geen 10 packs hier zal het schoon wordenMomenteel 346 packs blijkbaar.. Wel een hoop 75+ van objectives..
Heb enkele te hoge dubbele untradebles.. Dus ik hoop hier op een paar goeie sbc’s![]()

www.fifaultimateteam.it

Al gij gene ronaldo pulled is het riggedMomenteel 346 packs blijkbaar.. Wel een hoop 75+ van objectives..
Heb enkele te hoge dubbele untradebles.. Dus ik hoop hier op een paar goeie sbc’s![]()
Ghoja ik denk toch dat de kans klein is..Al gij gene ronaldo pulled is het rigged

Die losse 1 speler packs kunnen soms meer yielden dan ge denktGhoja ik denk toch dat de kans klein is..
Pakt dat er 100 75+ packs zijn, en dan nog een par 80+.
Maar er zitten ook ultimate packs en dergelijke bij. Tis toch een kwestie van geluk.. waarschijnlijk de meeste packs openen tijdens de ultimate tots..
Mn team ik volledig la liga, dus vb een ronaldo ben ik ‘niet veel mee’. Al zoubik dan wel mn team herschikken
En heb ook nog 3 mil coins die staan te wachten
Ja inderdaad. Begin deze fifa een neymar gekregen met zoietsDie losse 1 speler packs kunnen soms meer yielden dan ge denkt
Ondertussen ook nog Zaha TOTS gepackt![]()