FIFA 22

FIFA 22

Jawadde, lukt hier van geen kanten, ben met deze ploeg bezig aan WL:

HgdUkUx.jpeg

Ik heb wat zitten proberen om Ferran te laten starten, dit is het beste dat ik gevonden heb, Adama traore sub ik uiteraard meteen, maar ben ik niet gewoon beter om met Litmanen te laten starten en Ferran er gewoon in zijn plaats in te subben? Op de centrale CAM speel ik ermee, maar nu heeft hij eigenlijk maar 7 chem, dus toch beter iedereen full chem en dan hem erin subben meteen?

Koop Dembele goeie link met Ferran en zwakke link met Kante. En switch Capue en Kante want Cap is ook Liga en gaat Ferran dus meer boosten dan Kante.

? Dembele kan er geen 9 hebben hij heeft 2 sterke links wat 4 punten is en maar 3 links dus heeft er zelfs een op overschot.

Nu Claus is volgens mij gewoon beter dan Trent dus ik zou ook gewoon Claus zetten.
m4R05Il.jpeg

True Story, ik kan er ook niet aan doen eh, dit is foto van hierboven met Trent en demebele

9W, 11 L, redelijk ok als ge weet dat ik met 1 op 7 ben gestart...

Toch ook elke match gescoord, niet onbelangrijk voor mezelf toch...

Stats voor de stats whores
L: 11

W: 9

1)L 1-4
2)L 1-3
3)L 2-6
4)L 3-3 (pens L)
5)W 5-3
6)L 2-5
7)L 1-5
8)W 4-1 (ragequit 70ste minuut)
9)W 1-0 (ragequit 22ste minuut)
10)L 1-5
11)L 6-3
12)W 6-3
13)L 3-5
14)W (gifted)
15)W 3-1 (ragequit 22ste minuut)
16)W 3-1 (ragequit 26ste minuut)
17)W 1-0 (goal 90ste minuut)
18)W 6-2 (ragequit 83ste minuut)
19) L 4-1
20)L 3-4

De nieuwe opstelling doet het toch ni slecht ze

Slechte WL hier met maar 8wins, gvd man frustrerende boel gisteren ging een pak beter dan vandaag. Mss toch men Hazard moeten houden ipv die Bryan Gil. Scoorde wel veel maar niet echt balvast.

Dat is gemaakt door iemand voor Futsheriff dat zijn niet zijn bevestigde stats denk ik. Anders wel sneller en beter schot dan zijn gold. Wel zien of hij zijn 5 WF behoud.

ahh dat voelt goed kom 0-2 achter 2x viert hij ik sleep verlengingen uit de brand na dubbel zoveel kansen te hebben gehad, scoort hij wel in de verlenging zeker en natuurlijk weer een viering. Maar dan kwam ik eindelijk los en scoorde ik er 4 in minder dan 20 minuten eindstand 6-3 :D, expected goals 7.5 vs 2.7

Dat is gemaakt door iemand voor Futsheriff dat zijn niet zijn bevestigde stats denk ik. Anders wel sneller en beter schot dan zijn gold. Wel zien of hij zijn 5 WF behoud.

ahh dat voelt goed kom 0-2 achter 2x viert hij ik sleep verlengingen uit de brand na dubbel zoveel kansen te hebben gehad, scoort hij wel in de verlenging zeker en natuurlijk weer een viering. Maar dan kwam ik eindelijk los en scoorde ik er 4 in minder dan 20 minuten eindstand 6-3 :D, expected goals 7.5 vs 2.7
ie zegt dat het de stats zijn

Jawadde, lukt hier van geen kanten, ben met deze ploeg bezig aan WL:

HgdUkUx.jpeg

Ik heb wat zitten proberen om Ferran te laten starten, dit is het beste dat ik gevonden heb, Adama traore sub ik uiteraard meteen, maar ben ik niet gewoon beter om met Litmanen te laten starten en Ferran er gewoon in zijn plaats in te subben? Op de centrale CAM speel ik ermee, maar nu heeft hij eigenlijk maar 7 chem, dus toch beter iedereen full chem en dan hem erin subben meteen?
Je kan ook Ginola op 7 chem starten:

Terug
Bovenaan