FIFA 22

FIFA 22

godver heb hier al weer het kot bijeen getierd deze middag

flankspeler valt aan ik laat mijn RB achtervolgen en snij de paslijn af met mijn CDM, stopt die back wel niet midden het veld zeker waarop wacht om terug te lopen? een geschreven uitnodiging?

en die passes hoeveel doelpunten ik net geslikt heb omdat ze niet kunnen uitverdedigen ik geef korte pasje naar de dichts bijzijne speler makkelijker kan niet maar toch moeten ze de helft van de keren de bal trappen naar degene die gedekt staat natuurlijk, dit spel kan je echt tot ongeloofelijke frustraties dwingen

nu moet wel zeggen de laatste 2 weekends draaien de servers voor mij prima merk geen verschil met de gameplay midden de week, alles draait vlot kan mijn spel spelen zoals ik het wil wat fijn is de laatste 2 patches ben ik ook tevreden over velen zijn er minden tevreden mee maar ik vind de gameplay nu beter en leuker dan voorheen iets meer passing game.

nu goed nog 3 wedstrijden te gaan om 1 win te halen voor weer op 11 wins uit te komen gaat wel nog lukken al had ik vorige week hem nu al binnen en heb vandaag dan al een win gekregen en was gisteren en vrijdag eigenlijk beter bezig toen 2 op 3 (vrijdag) en 4 op 6 (zaterdag), nu 4 op 8

EDIT: en ow ja ik het geluid al een paar keer gemute vandaag wat die commentatoren allemaal uit hun botten slaan, slaat nergens op

Haha, commentaar net als menu muziek staat hier af van in den beginne...

Hoe wordt die nieuwe glitch eigenlijk genoemd, die na de corner glitch ?

Haha, commentaar net als menu muziek staat hier af van in den beginne...

Hoe wordt die nieuwe glitch eigenlijk genoemd, die na de corner glitch ?

Zonder is het ook zo heel stil. Naar muziek luisteren doe ik niet zou ook teveel afleiden.

EDIT: 3 losses op rij maar dan toch uiteindelijk die laatste zeg gepakt. 11 wins na 19 wedstrijden. Pffft 3 losses op rij ben ik niet zo gewoon en waren eigenlijk gewoon 3 verdiende losses ze waren echt beter al heb ik best wat weer werk kunnen bieden. Die ene stond 3-1 voor en in het slot nog 3-2 gemaakt en dan in de extra tijd 3-3 hebben doorgedaan tot strafschoppen dan daarin nipt verloren 5-6.

De laatste win was dan weer het tegenovergestelde 2-0 voor na 16' en een forfeit, plots vond EA het precies wel genoeg en kreeg ik weer een hapklaar brokje.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk krijg ik de laatste wedstrijd die ik wil weggeven kado is niet de eerste keer dat ik dat tegenkom.

Deze week een nieuwe formatie uitgeprobeerd vooral met de 41212 gespeeld en soms dan eens naar mijn oude 4231 geswitched, weet niet of het daaraan ligt maar Mbappe is van 15 goals en 8 assists, 17 goals en 4 assists, 16 goals en 7 assists de voorbij weken nu naar 8 goals en 7 assists gezakt. Neymar zijn spits buddy heeft er nu 13 gescoord de voorbij weken zat hij aan 7, 3 en 9.

Ook vreemd Messi speelt op de CAM en die haalde deze WL 3 goals en 8 assists wat niet zo schitterend is vind ik. Jorginho TOTY die op de CM speelt haalde dan weer 12 goals en 6 assists. Die deed het dus een stuk beter van een rijtje lager dan Messi.

TOTW pack gaan we maar houden voor volgende week. Teveel 70ers in deze TOTW. Red picks kan ik niet klagen Di Maria gepickt dus dat valt heel goed mee, denk mijn hoogste rated red pick ooit. De rest een 84 en 79. Kon een pak slechter.

In mijn packs was het beste Griezman 85. Uit Squad Battles kreeg ik Koulibaly als hoogste.

Hebben jullie eigenlijk al een future star gepacked? Zitten ook een paar leuke tussen, ik heb nog niets gepacked. Wel bezig met die objective speler Chalobah.

Ff de mid of prime icon sbc gedaan, heel mijn club nu fodder arm, en wat krijg ik??

Fokkin 88 mid Keane

Slechter kon gewoon niet voor mij, wat moet ik daar mee aanvangen? Fodder incoming

Ff de mid of prime icon sbc gedaan, heel mijn club nu fodder arm, en wat krijg ik??

Fokkin 88 mid Keane

Slechter kon gewoon niet voor mij, wat moet ik daar mee aanvangen? Fodder incoming

lol waarom doe je dat toch? Je had geen fodder voor Varane maar dit doe je dan wel?

lol waarom doe je dat toch? Je had geen fodder voor Varane maar dit doe je dan wel?
T was de lesten dag, :ROFLMAO:

En varane is dobbel zo duur

En is mee gespeeld, absolute waste of effort, diene moede ni opstellen ze...

Trouwens, als ge moet wachten eer er is iets uit de bus komt tradable, dan kan ik nog lang wachten, ik koop bijna altijd hogere packs dan 25k,en heb nog maar 2 keer iets deftigs tradable gehit, slah en diene fofana waarmee dak Kanté heb gekocht, buiten dat niks boven de 100 k, oh jawel, 1e keer de bruyne totw voor 100k,bijna aan t liegen...

Laatst bewerkt:
T was de lesten dag, :ROFLMAO:

En varane is dobbel zo duur

En is mee gespeeld, absolute waste of effort, diene moede ni opstellen ze...

Trouwens, als ge moet wachten eer er is iets uit de bus komt tradable, dan kan ik nog lang wachten, ik koop bijna altijd hogere packs dan 25k,en heb nog maar 2 keer iets deftigs tradable gehit, slah en diene fofana waarmee dak Kanté heb gekocht, buiten dat niks boven de 100 k, oh jawel, 1e keer de bruyne totw voor 100k,bijna aan t liegen...

Tuurlijk is Varane duurder die is dan ook bruikbaar :p je moet leren sparen hé tussen POTM Vini en FB Varane heb ik geen enkele dure SBC gedaan.

Wat bedoel je me hogere pakcs kopen dan 25k?

Er zit ook amper iets in de packs die meer waard is dan 100k. Er zijn 5 gold spelers meer waard dan 100k, de kans is dus zeer klein. Je moet dus al een promo pullen en dan nog ook daar zijn de meeste dikwijls geen 100k waard.

Tuurlijk is Varane duurder die is dan ook bruikbaar :p je moet leren sparen hé tussen POTM Vini en FB Varane heb ik geen enkele dure SBC gedaan.

Wat bedoel je me hogere pakcs kopen dan 25k?

Er zit ook amper iets in de packs die meer waard is dan 100k. Er zijn 5 gold spelers meer waard dan 100k, de kans is dus zeer klein. Je moet dus al een promo pullen en dan nog ook daar zijn de meeste dikwijls geen 100k waard.
Ja wa zit er in 25k packs door den band, niks toch?

Dus gewoon zoals ge het zegt, duurder dan 25k...

Tjah als we nog nimeer mogen gokken in een voetbal spelleken is t al erg gesteld, ik zal me wel concentreren op rivals, de rest zegt me toch niet zoveel, hoeveel van die opdrachten spelers wil je zelf echt graag gebruiken, zoveel zullen het er toch niet zijn, dus ik kijk naar sbc's, en ja dit was een gok, maar wel abominable uitkomst weeral...

Ps ik open packs met mijn match en pack inkomsten, het valt bijna nooit voor dat ik meer dan 150k op de bank heb ze

En wanneer gaan ze die glitch fixen, nog erger dan de 'corner glitch'

:eek: dat mag je toch nooit doen, dat levert toch niks op. Gewoon je packs opendoen die je krijgt en je coins sparen om een speler mee te kopen die je wilt. Vorige week mijn coins volledig geleegd om TOTY Jorginho te kopen nu sta ik een week later weer op 350k.

Je moet eens op youtube naar NickRTFM gaan kijken die doet dat soms eens een miljoen coins spenderen aan packs en daar zit gewoon nooit wat in. Zoals ik ook al zei er zit amper iets in die packs die iets waard is. Een Ultimate pack is 125k je moet al Kante, Mbappe, Neymar, Ronaldo of Messi packen om winst te maken. Nooit coins spenderen aan packs, coins houden en een speler kopen die je wilt.

Awel ja, ik spaar toch ? Tot aan mijn volgende 50k pack..
Maar ergens hebt ge gelijk, het moet al een promo zijn, de market is helemaal fucked up, al heel dit jaar feitelijk

Sinds ik Messi in de spits zet maakt ie veel potten. Toch niet zon overrated kaart dus. Heb eigenlijk wel spijt van men ligue 1 la liga ploeg. Vokgend jaar terug meer focus op prem, gewoon omdat ik dat de leukste competitie vind. Heb wel eerder op het jaar bundes liga gedaan maar die hebben geen pace spitsen.

Sinds ik Messi in de spits zet maakt ie veel potten. Toch niet zon overrated kaart dus. Heb eigenlijk wel spijt van men ligue 1 la liga ploeg. Vokgend jaar terug meer focus op prem, gewoon omdat ik dat de leukste competitie vind. Heb wel eerder op het jaar bundes liga gedaan maar die hebben geen pace spitsen.

Dat is een goed idee, moet ik ook eens proberen. Messi naast Mbappe en Neymar op de CAM.

Die 80+ picks amai. Een 87 Dias (gekozen), totw en mainggalan. Tweede pick ook een Ben Yedder.
Maar nu vind ik her niet meer terug, was nochtans repeatable dacht ik.

Terug
Bovenaan