Kan de packs zelfs ni opendoen op de app
Hier ook weer niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan de packs zelfs ni opendoen op de app

Bij nader inzien mss met een Hunter erop 
Hmppff rotzooi uit die 84+ PP
Benzema TOTY uit MP https://www.futbin.com/22/compare/22870/22195Bij nader inzien mss met een Hunter erop
![]()
Misschien niet Meta, maar een tragere spits met goede shooting en physicals kan wel goed werken. Als ik wil kan ik nog altijd goed uit de voeten met Arnautovic bijvoorbeeld.amai wat is dat hier allemaal plots kerstmis allemaal zo'n mooie kados
65k waard blijkbaar. Toch vreemd hoe die FB Benz zo anders is dan zijn andere kaarten want op papier zou je inderdaad zeggen met een hunter erop is dat een aanvaardbare kaart.
dus makkelijker om te stijgen dan in principe?Rivals zijn weer aangepast. Je hebt nu 4 en 8 wins nodig. Rangs binnen divisies zijn ook weg. Rewards zijn ook aangepast. Je krijgt meer nu.
dus makkelijker om te stijgen dan in principe?
Dat is op zich geen slechte zaak.Nee de checkpoints zijn er nog altijd. Het kleine verschil in rewards tussen rang 1, 2 of 3 binnen een divisie zijn gewoon weg.
Maar neet jom ik opende meer dan 50 packs. Hoogtepunten honourable mention chelsea keeper en sterling gewoon. Ik heb echt 0,0 luck waarom ik nog packs open geen idee. Ondertussen wel eindelijk men Varane kunnen voltooien en is wel een raket.tof om een van de enige te zijn zonder pack luck
eigelijk geen speciale goal maar blijft gewoon leuk om dat te doen met ronaldinhoSame bs hier2 jumbo rare, 2 rare, 1 prime gold player packs. 85 Gündogan en een stuk of 5 84rated.
Laat dan gewoon zijn he.