FIFA 22

FIFA 22

Hier was het Kovacic of Edouard. Van Edouard had ik spijt, dus heb hem maar gekozen.
wqu59y7l9bf81.jpg

Heb jij even geluk zeg. Je krijgt er nog een PP erbij binnenkort.

Met morgen een paar untradeable jumbo players packs om te openen vandaag eens al mijn untradeable golds in van die league SBCs gestoken. TOTW Verrati eruit gekregen en hoop nieuwe untradeables dus kan eigenlijk al opnieuw beginnen.

Ow ja en ook nog TOTY Donna eruit gekregen. => Image site is down dus geen foto

Past totaal niet in mijn ploeg. Mijn voorlinie is PSG maar mijn verdediging en middenveld is Premier League en Serie A. 96 rated dus gaat hele goeie fodder zijn voor een leuke SBC later :)

Met morgen een paar untradeable jumbo players packs om te openen vandaag eens al mijn untradeable golds in van die league SBCs gestoken. TOTW Verrati eruit gekregen en hoop nieuwe untradeables dus kan eigenlijk al opnieuw beginnen.

Ow ja en ook nog TOTY Donna eruit gekregen. => Image site is down dus geen foto

Past totaal niet in mijn ploeg. Mijn voorlinie is PSG maar mijn verdediging en middenveld is Premier League en Serie A. 96 rated dus gaat hele goeie fodder zijn voor een leuke SBC later :)
Ik heb die zitten spammen en da gaf just nikske bij mij

Toch gelukt om men 7 wins vandaag bijee' te voetballen, het bleef bij 3 dc s in men nadeel, 1 in men voordeel waar men tegenstander voor stond. Valt me ook op dat ik dat enkel voor heb alsk voorsta en men tegenstanders blijkbaar ook.
Hopelijk morgen eindelijk is wat pack luck en varane voltooien. Heb nu al spijt datk er aan begonnen was dus hopelijk os hij het waard.

Wat een zwakke TOTW. Je moet al Mane of Di Maria krijgen om iets van waarde te hebben. Zoveel TOTW met een rating in de 70s, daar ben je dus niks mee zelfs voor vele SBCs is dat te laag.

Terug
Bovenaan