Hier was het Kovacic of Edouard. Van Edouard had ik spijt, dus heb hem maar gekozen.
Heb jij even geluk zeg. Je krijgt er nog een PP erbij binnenkort.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier was het Kovacic of Edouard. Van Edouard had ik spijt, dus heb hem maar gekozen.
![]()
Heb jij even geluk zeg. Je krijgt er nog een PP erbij binnenkort.
Nee die ga je nog houden hoor.Maar Edouard zal dan wel weg zijn? Dat was toch ook een SBC dus waarom mocht die niet verschijnen?
Nee die ga je nog houden hoor.
Maar Edouard zal dan wel weg zijn? Dat was toch ook een SBC dus waarom mocht die niet verschijnen?
En de derde op rij. Wtf nooit meegemaakt

Ik heb die zitten spammen en da gaf just nikske bij mijMet morgen een paar untradeable jumbo players packs om te openen vandaag eens al mijn untradeable golds in van die league SBCs gestoken. TOTW Verrati eruit gekregen en hoop nieuwe untradeables dus kan eigenlijk al opnieuw beginnen.
Ow ja en ook nog TOTY Donna eruit gekregen. => Image site is down dus geen foto
Past totaal niet in mijn ploeg. Mijn voorlinie is PSG maar mijn verdediging en middenveld is Premier League en Serie A. 96 rated dus gaat hele goeie fodder zijn voor een leuke SBC later![]()
Weer die 84 met 2 totws gedaan, fokkin 84 basic piqué, echt triestig wel qua return
Voordeel is wel dat half mijn lijst rare golds wel verkocht is rond de 1400 a 1800Ik heb Maguire gekregen. Ik deed het vooral voor die token.
Voordeel is wel dat half mijn lijst rare golds wel verkocht is rond de 1400 a 1800
ik was al blij met 1100