FIFA 22

FIFA 22

Juist Jonathan David TOTY gepacked, 80-90k waard.
Spijtig da'k hem ni kan inpassen in mijn team.

Verkopen of houden als super sub voor Di Natale / Larsson?

Ik heb die ook gepacked jammer genoeg untradeable. Ik denk dat ik Alesandrini (ook untradeable) ga houden als super sub. Ik gebruik eigenlijk enkel untradeables als subs. 80-90k heb ik liever in coins dan op de bank. Wie heb je nu als subs?

Hoelang blijft het toty nog in packs? Moet nog 30 rivals spelen om een ultimate pack te hebben dus vroeg het me af.
Tot donderdag 19u denk ik.

Vrijdag 19u onze tijd. In game, Home > News tab eerste blad.

Ik heb die ook gepacked jammer genoeg untradeable. Ik denk dat ik Alesandrini (ook untradeable) ga houden als super sub. Ik gebruik eigenlijk enkel untradeables als subs. 80-90k heb ik liever in coins dan op de bank. Wie heb je nu als subs?

Ik gebruik nu deze als wissels, voor LM, RM en cm (ipv Dybala meestal)

Kheb hem verkocht (Jonathan David) voor de coins.
Nu ff sparen en dan evt een prime icon naast Larsson zetten en Di Natale op de cm ipv Dybala.

Lol, EA kan er echt niet tegen als je wat coins aan het verdienen bent hé.
Was stevig kaarten aan het flippen (aankopen aan 900, verkopen aan 1100) en ben nu tijdelijk market banned... :unsure:

Lol, EA kan er echt niet tegen als je wat coins aan het verdienen bent hé.
Was stevig kaarten aan het flippen (aankopen aan 900, verkopen aan 1100) en ben nu tijdelijk market banned... :unsure:
Dat is omdat je waarschijnlijk alles te rap achter elkaar op de transfermarkt zet of aan het bieden bent. Dan beginnen je handelingen op die van een bot te lijken. Ik pak meestal een half uurtje pauze na 100 a 150 kaartjes. Zeker als alles instant verkoopt.

Nieuwe update. Verdediger zou nu een hogere kans hebben om de bal bij te houden na een tackle. Begon tijd te worden want die flipper kast is soms belachelijk. Je moet soms 5x tackelen om de bal eindelijk te hebben.

EDIT: eerste zicht een goeie update. Verdedigers hebben nu veel vaker de bal wat wel leuker is dan dat frustrerend gedoe met tackelen de bal raken en die gewoon naar een andere aanvaller te zien springen en opnieuw te moeten beginnen.

Laatst bewerkt:
oh zat bijna in Elite Div. Barella in de 88' minuut mooie hoek maar net naast is geen Mbappe die had hem waarschijnlijk wel gemaakt. 2-2 geeindigd. Moet er nu weer 2 winnen om in Elite te geraken. Ben niet speciaal bezig met proberen in Elite te geraken gewoon bezig met aan mijn 90 games te geraken. Moet er nog 6, alles kan dus nog.

Mijn aankoop Larsson overstijgt de verwachtingen.

Echt super goede spits voor mijn speelstijl, knalt veel binnen, van buiten de 16, met of zonder verdediger aan zijn lijf, zich naast of tussen een verdediger wringen.

Larsson kan alles :crazy:
Hij is zijn 300k waard!

Heb al terug 200k maar ik weet niet echt iets voor een verbetering dus ff doorsparen dan maar.

keepers zijn niks meer waard,kunnen geen bal meer pakken...ale de mijne toch

7 lose streak in elite met allemaal klutsballen die binnenvallen in doel,ECHT NIKS PAKT IE NOG

Laatst bewerkt:
Beste vrienden vanaf nu zijn jullie in het bijzijn van de Elite :p

elite.jpg

Gaat wat geven donderdag als ik mijn 7 wins wil zonder skill rating om iet wat bescherming te bieden iedereen op een hoopje daar in Div 2 :o

Zijn de season rewards nog binnen toty?

Ja. Seasons rewards donderdag om 8u. TOTY verdwijnt uit packs vrijdag om 19u.

Zotte SBC vandaag 85 team rating voor een PP SBC van vorig jaar. Loterij maar ga deze eens doen al mijn fodder dat ik weer heb bij een gespaard sinds Varane er meteen weer door.

Ook ferme objectives 25 wedstrijden een Rulebreaker speler, 50 een signature en 75 een winter wildcard :eek:

EDIT: B Silva RTTK, Kostic UELRTTK en OTW A Silva

B Silva heb ik al dus maar voor Kostic gegaan.

Ik ben maar voor die Bernardo Silva (90 cam) gegaan, vermits de andere die 87 simeoni ofzo was

Hebt ge al gespeeld met die B Silva, de moeite om een hunter op te plakken om te subben???

Khad gehoopt op cr7, maar can't have it all

Ik ben maar voor die Bernardo Silva (90 cam) gegaan, vermits de andere die 87 simeoni ofzo was

Hebt ge al gespeeld met die B Silva, de moeite om een hunter op te plakken om te subben???

Khad gehoopt op cr7, maar can't have it all

B Silva is een topper, heel graag mee gespeeld bijna 1000 wedstrijden meegedaan. Nog niet zo lang dat hij uit mijn ploeg is. Heb nu Messi op de CAM en Di Natale op de bank om in te vallen dus geen plaats meer voor Silva.

En Elite gaat klote zijn eerste wedstrijd meteen een noob die niet weet hoe een celebration te skippen :angry:

Terug
Bovenaan