Tot donderdag 19u denk ik.Hoelang blijft het toty nog in packs? Moet nog 30 rivals spelen om een ultimate pack te hebben dus vroeg het me af.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot donderdag 19u denk ik.Hoelang blijft het toty nog in packs? Moet nog 30 rivals spelen om een ultimate pack te hebben dus vroeg het me af.
Juist Jonathan David TOTY gepacked, 80-90k waard.
Spijtig da'k hem ni kan inpassen in mijn team.
Verkopen of houden als super sub voor Di Natale / Larsson?
Hoelang blijft het toty nog in packs? Moet nog 30 rivals spelen om een ultimate pack te hebben dus vroeg het me af.
Tot donderdag 19u denk ik.
Ik heb die ook gepacked jammer genoeg untradeable. Ik denk dat ik Alesandrini (ook untradeable) ga houden als super sub. Ik gebruik eigenlijk enkel untradeables als subs. 80-90k heb ik liever in coins dan op de bank. Wie heb je nu als subs?
Welke chem style voor Varane?
shadow
Dat is omdat je waarschijnlijk alles te rap achter elkaar op de transfermarkt zet of aan het bieden bent. Dan beginnen je handelingen op die van een bot te lijken. Ik pak meestal een half uurtje pauze na 100 a 150 kaartjes. Zeker als alles instant verkoopt.Lol, EA kan er echt niet tegen als je wat coins aan het verdienen bent hé.
Was stevig kaarten aan het flippen (aankopen aan 900, verkopen aan 1100) en ben nu tijdelijk market banned...![]()
Zijn de season rewards nog binnen toty?Beste vrienden vanaf nu zijn jullie in het bijzijn van de Elite
![]()
Gaat wat geven donderdag als ik mijn 7 wins wil zonder skill rating om iet wat bescherming te bieden iedereen op een hoopje daar in Div 2![]()
Zijn de season rewards nog binnen toty?

Ik ben maar voor die Bernardo Silva (90 cam) gegaan, vermits de andere die 87 simeoni ofzo was
Hebt ge al gespeeld met die B Silva, de moeite om een hunter op te plakken om te subben???
Khad gehoopt op cr7, maar can't have it all