FIFA 22

FIFA 22

Scoren bij een aftrap met Mbappé is voor mij ook een glitch. 6 spelers uitkappen met allerlei trucjes is ook een glitch (heeft niets met voetbal te maken), een corner droppen zonder weten waar de bal naartoe gaat suckt gewoon. De counterploegen met diene domme Mbappé worden gewoon beloond. Hij kan weer overdreven snel lopen en nog 5 man in de wind zetten. Dit spel beloond gewoon anti-voetbal, op zoveel manieren.

Kanté, messi of Mratté graag

Ik wil Mbappe écht niet pakken (tenzij tradable natuurlijk). Geen enkele versie. Ik kan die kerel niet hebben. Je kan hem moeilijk op de bank zetten, maar er mee spelen ga ik ook niet veel lol aan hebben.
Elke andere kaart (behalve Donaruma) zou wel meteen in het team gestoken worden.

Ik weet niet of ik mijzelf zo ga kunnen verlagen om Mbappé te laten invallen moest ik hem packen. Maar heb af en toe ook de cornerglitch gebruikt in het verleden om te winnen, dus wie zal het zeggen :D

Corners nu zijn lachwekkend slecht, bal kwijt en de tegenaanval wordt gelanceerd.

Aaah EA, ze hebben u toch altijd bij uw kloten eh.

17 icons swaps: standaard, mid, prime icon player pick. Standaard Ferdinand en mid Van Basten...

Ik wil Mbappe écht niet pakken (tenzij tradable natuurlijk). Geen enkele versie. Ik kan die kerel niet hebben. Je kan hem moeilijk op de bank zetten, maar er mee spelen ga ik ook niet veel lol aan hebben.
Elke andere kaart (behalve Donaruma) zou wel meteen in het team gestoken worden.
Idd als ik toty mbappe untradeable zou packen(wat niet gaat gebeuren :biglaugh:) zou hij gewoon in een sbc vliegen.

Bwa, ik zou der niet mee starten, maar als stok achter de deur houden voor tryhards

tsk tsk je hebt een franse ploeg maar je zou wel TOTY Mbappe niet gebruiken :sarcastic:

Het is geen schande hé om Mbappe of andere meta spelers te gebruiken. De prijzen van die spelers zijn er ook naar hé. Als je een miljoentje bij een spaart waarom zou je dan Mbappe niet mogen kopen. Die schaamte hier soms. En ook beetje een dubbele standaard langs de ene kant wel "corner glitchen" maar Mbappe o nee dat is een stap te ver.

Ik open sebiet 2 ultimate packs (ik ga voor niks kleiners) en doe mijn 75+ packs open, that's it

De echte packs gaan morgen open

Wat ik heb van packs waarvan ik een waarde terug kon vinden:

Rare electrum players: 30k
Rare mega pack : 55k *3
Mega pack:35k *2
Rare gold pack: 25k
Jumbo premium gold players pack :50k
Prime gold players pack 45k *2
Premium gold players pack : 25k
Jumbo premium gold pack :15k

Dus niet al teveel hoop hier

Laatst bewerkt: