FIFA 22

FIFA 22

Na 1 minuut krijgt hij de keuze uit 2 HLs van de 3. Was wel de 3x 84 PP maar die 78 PP zal net hetzelfde werken. Ook bij die 84 stond : Earn 1 of 3 Rare Gold Players rated 84 OVR or higher.

Vorig jaar in een simpel gold pack Prime Stoitchkov getrokken. Denk dat ik mijn pack luck voor de komende 7 jaar opgegaan daarmee :D

Wanneer start toty precies, zit een 100k pack in sbc's nu

21e begint het, 28e is de volle ploeg in packs. Wordt dus wat geduld oefenen voor we ons kunnen laten gaan met onze packs.

51.jpg

Heb er al een paar in mijn voordeel gehad maar deze viel dus helemaal fout. Na 5' scoorde hij al en dacht ik van oei oei deze is een niveau hoger dan ik maar viel best mee, had zeker kansen maar die gingen er dus niet in en dan weer een pak geknoei in mijn eigen verdedeging ballen niet deftig wegwerken een bal in eigen doel werken, ik denk dat bij die own goal de laatste 3 aanrakingen van 3 van mijn spelers waren die bal botste van de ene naar de andere en ik maar op clear drukken maar nee bleef botsen tot hij in mijn eigen doel lag. Zo toch nog frusterend.

Wtf, hebben ze dat ook weeral aangepast naar het belachelijke, aangezien keepers altijd mijlen voor hun doel uit staan (wat imo not done is en ge toch overal ziet, en zeker in editie 22) zet ik hem altijd op de lijn met l3, en resultaat, nu gaat er 1 op de 2 binnen die de keeper wel degelijk tegenhoudt, maar dan wel de bal naar de binnenkant van de goal begeleid, erin devieren noem ik dat...

Tis toch triestig deze game ze

Wtf, hebben ze dat ook weeral aangepast naar het belachelijke, aangezien keepers altijd mijlen voor hun doel uit staan (wat imo not done is en ge toch overal ziet, en zeker in editie 22) zet ik hem altijd op de lijn met l3, en resultaat, nu gaat er 1 op de 2 binnen die de keeper wel degelijk tegenhoudt, maar dan wel de bal naar de binnenkant van de goal begeleid, erin devieren noem ik dat...

Tis toch triestig deze game ze
Waar wanneer? Ik breng ze altijd uit bij corners.

Bij vrije trappen voor doel breng ik mijne keeper achteruit, werkte perfect, tot voor kort dus

En da spel moet leren tellen, al 2 kere dat hij een SB match voor een swap speler niet registreert... Ik ga kijken, nog 1 nodig, ik doe het ik krijg niks, ik speel een volgende wedstrijd en het telt ineens wel, zelfde omstandigheden (zelfde ploeg op WK)

Das toch echt om t schijt van te krijgen...
Zo kunde bezig blijven

Da is één enal een bugged spel

Bij vrije trappen voor doel breng ik mijne keeper achteruit, werkte perfect, tot voor kort dus

En da spel moet leren tellen, al 2 kere dat hij een SB match voor een swap speler niet registreert... Ik ga kijken, nog 1 nodig, ik doe het ik krijg niks, ik speel een volgende wedstrijd en het telt ineens wel, zelfde omstandigheden (zelfde ploeg op WK)

Das toch echt om t schijt van te krijgen...
Zo kunde bezig blijven

huh nog nooit aan mijn keeper gekomen tijdens vrije trappen, rechtstreekse of onrechtstreekse?

Eerste keer weekend league geregistreerd, heb ik plots minder tijd.. Dacht eigenlijk op gewoon alles te leaven. Maar toch wat matchen gespeeld, momenteel 7-6 denk ik. Bij 2-0 achterstand ga ik er gwn uit, geen zin in die ‘stress’. En 2 dc’s, wel 1 bij achterstand.
Een ik startte wou ik die 34 punten hebben. Maar nu ga ik toch nog eens proberen om die 45 punten te pakken, maar die zijn voor morgen.
Dit is mn team momenteel, mn defence heeft het wel lastig..

Laatst bewerkt:
Ja, niet geplaatst voor WL, dan heb je wat tijd over voor de swaps, resultaat : not so good

Was wel een mid Litmanen die ik gekregen heb in het 8 tokens pack (base or mid icon), maar ik ga er toch niet al teveel mee aanvangen denk ik, tenzij de Finse objectives uitkomen ofzo :unsure:

Bij mij blijft er altijd 1 verdediger achter en die heft zo de offside op. Die staat dan 5-7meter achter de verdediging. Weet er iemand hoe dat komt en hoe ge dat kunt vermijden?

Kspeel met ne 442 op lijn.

Eerste keer weekend league geregistreerd, heb ik plots minder tijd.. Dacht eigenlijk op gewoon alles te leaven. Maar toch wat matchen gespeeld, momenteel 7-6 denk ik. Bij 2-0 achterstand ga ik er gwn uit, geen zin in die ‘stress’. En 2 dc’s, wel 1 bij achterstand.
Een ik startte wou ik die 34 punten hebben. Maar nu ga ik toch nog eens proberen om die 45 punten te pakken, maar die zijn voor morgen.
Dit is mn team momenteel, mn defence heeft het wel lastig..

"Rage quits" tellen niet mee voor je ELO. Als je leaved voor het einde telt het niet mee als een loss voor je ELO en kom je dus niet uit tegen "makkelijkere" tegenstanders.

Ja, niet geplaatst voor WL, dan heb je wat tijd over voor de swaps, resultaat : not so good

Was wel een mid Litmanen die ik gekregen heb in het 8 tokens pack (base or mid icon), maar ik ga er toch niet al teveel mee aanvangen denk ik, tenzij de Finse objectives uitkomen ofzo :unsure:

Je hebt 8 tickets voor playsoff en maar 6 weekend leagues per seizoen. Je kan dus een keer 2 play offs spelen voor 1 weekend league te bereiken. Je zit al in Div 3 dus een win leverd toch al wat punten op + de weekly reward. In Div 2 zou ik moest het mislopen de eerste keer genoeg hebben aan de weekly (600 pt + 3 wins (250 pt per win)). Moet je natuurlijk wel wat tijd en goesting hebben. Met ook nog een hele hoop objectives is het soms keuzes maken.

Ja maar heb mijn plaatsingsmatchen op vrijdag gespeeld, had geen zin om snel nog 1250 punten te halen, nog eens 10 matchen te spelen, en dan nog eens 20 te spelen

Zelf voor mij wat teveel

Terug
Bovenaan