Slayer_Kev666
Well-known member
825000 coins en geen idee wie te kopen…Ik wissel af tussen 1 systeem met 1 of 2 spitsen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weekje wachten zeker. Prijzen zouden dan zakken lees ik overal eens TOTY uitkomt.825000 coins en geen idee wie te kopen…Ik wissel af tussen 1 systeem met 1 of 2 spitsen.
Na 1 minuut krijgt hij de keuze uit 2 HLs van de 3. Was wel de 3x 84 PP maar die 78 PP zal net hetzelfde werken. Ook bij die 84 stond : Earn 1 of 3 Rare Gold Players rated 84 OVR or higher.

Dat is geen 100k pack hoorWanneer start toty precies, zit een 100k pack in sbc's nu
Wanneer start toty precies, zit een 100k pack in sbc's nu
Waar wanneer? Ik breng ze altijd uit bij corners.Wtf, hebben ze dat ook weeral aangepast naar het belachelijke, aangezien keepers altijd mijlen voor hun doel uit staan (wat imo not done is en ge toch overal ziet, en zeker in editie 22) zet ik hem altijd op de lijn met l3, en resultaat, nu gaat er 1 op de 2 binnen die de keeper wel degelijk tegenhoudt, maar dan wel de bal naar de binnenkant van de goal begeleid, erin devieren noem ik dat...
Tis toch triestig deze game ze
Bij vrije trappen voor doel breng ik mijne keeper achteruit, werkte perfect, tot voor kort dus
En da spel moet leren tellen, al 2 kere dat hij een SB match voor een swap speler niet registreert... Ik ga kijken, nog 1 nodig, ik doe het ik krijg niks, ik speel een volgende wedstrijd en het telt ineens wel, zelfde omstandigheden (zelfde ploeg op WK)
Das toch echt om t schijt van te krijgen...
Zo kunde bezig blijven
Als de vrijetrap net voor de 16 ishuh nog nooit aan mijn keeper gekomen tijdens vrije trappen, rechtstreekse of onrechtstreekse?
Als de vrijetrap net voor de 16 is
NevermindDan zet ik gewoon een mannetje in de hoek van de keeper blijf ik af.

Hier zit ik ook ver aan t plafond in 3,of ik zou een begenadigde dag moeten hebbenDivisie 2 gehaald, zal weer sweatfest worden voor 7 wins.
Eerste keer weekend league geregistreerd, heb ik plots minder tijd.. Dacht eigenlijk op gewoon alles te leaven. Maar toch wat matchen gespeeld, momenteel 7-6 denk ik. Bij 2-0 achterstand ga ik er gwn uit, geen zin in die ‘stress’. En 2 dc’s, wel 1 bij achterstand.
Een ik startte wou ik die 34 punten hebben. Maar nu ga ik toch nog eens proberen om die 45 punten te pakken, maar die zijn voor morgen.
Dit is mn team momenteel, mn defence heeft het wel lastig..
![]()
Ja, niet geplaatst voor WL, dan heb je wat tijd over voor de swaps, resultaat : not so good
Was wel een mid Litmanen die ik gekregen heb in het 8 tokens pack (base or mid icon), maar ik ga er toch niet al teveel mee aanvangen denk ik, tenzij de Finse objectives uitkomen ofzo![]()