ARGGGGGGGGGGGG kut AI weer zo'n voorbeeld keeper pakt bal en maakt zich klaar voor uit te trappen ik dek ene CV, selecteer mijn CAM en ga daarmee zijn andere CV dekken, loopt mijn eerste speler wel naar me toe zeker waardoor die CV weer helemaal vrij staat nu de keeper gooit de bal naar een middenvelder maar toch waarom loop je daar weg ik kan niet elke speler tegelijk controleren hé waarom doet de AI geen logische dingen? hoe meer je speelt hoe meer ik me erger aan die AI die soms meer tegen je speelt dan je meespeelt (was squad battle game)
en rechterstick om spelers te selecteren man man wat een drama is dat soms
EDIT: weer zoiets aanvaller loopt naar de achterlijn ik jaag met mijn verdediger duw hem van de bal wil de bal wegwerken trapt hij hem wel niet naar de keeper zeker keeper verliest het duel en bam goal echt wie doet nu zoiets wie heeft die AI ontwikkeld? hebben die ooit voetbal gezien trap hem toch over de zijlijn of zo dan maar gooi die bal niet voor doel
en rechterstick om spelers te selecteren man man wat een drama is dat soms
EDIT: weer zoiets aanvaller loopt naar de achterlijn ik jaag met mijn verdediger duw hem van de bal wil de bal wegwerken trapt hij hem wel niet naar de keeper zeker keeper verliest het duel en bam goal echt wie doet nu zoiets wie heeft die AI ontwikkeld? hebben die ooit voetbal gezien trap hem toch over de zijlijn of zo dan maar gooi die bal niet voor doel
Laatst bewerkt:
kan er niks meer van heb nog 1tje nodig voor de weekly maar lukt dus niet nog nooit zo lang zonder win gegaan