FIFA 22

FIFA 22

ARGGGGGGGGGGGG kut AI weer zo'n voorbeeld keeper pakt bal en maakt zich klaar voor uit te trappen ik dek ene CV, selecteer mijn CAM en ga daarmee zijn andere CV dekken, loopt mijn eerste speler wel naar me toe zeker waardoor die CV weer helemaal vrij staat nu de keeper gooit de bal naar een middenvelder maar toch waarom loop je daar weg ik kan niet elke speler tegelijk controleren hé waarom doet de AI geen logische dingen? hoe meer je speelt hoe meer ik me erger aan die AI die soms meer tegen je speelt dan je meespeelt (was squad battle game)

en rechterstick om spelers te selecteren man man wat een drama is dat soms

EDIT: weer zoiets aanvaller loopt naar de achterlijn ik jaag met mijn verdediger duw hem van de bal wil de bal wegwerken trapt hij hem wel niet naar de keeper zeker keeper verliest het duel en bam goal echt wie doet nu zoiets wie heeft die AI ontwikkeld? hebben die ooit voetbal gezien trap hem toch over de zijlijn of zo dan maar gooi die bal niet voor doel

Laatst bewerkt:
6 wins uit 9 rivals wedstrijden nu 0 uit 9. :frown: kan er niks meer van heb nog 1tje nodig voor de weekly maar lukt dus niet nog nooit zo lang zonder win gegaan

Kzit juist terug in Div 2
Komen we weeral teams tegen waar duidelijk geld is ingestoken en uiteraard lukt er niks die match.

Volgens mij bestaat scripting maar ook een creditcard boost.
Rebounds perfect in hun voeten, elk schot binnen, 5-6 corners op rij tot er een goal uit valt, verdedigers dat ne simpele pass laten schieten, aanvallers dat de bal uit het stadion trappen (Insigne, Chiesa, Di Natale, Dybala)

Kzit juist terug in Div 2
Komen we weeral teams tegen waar duidelijk geld is ingestoken en uiteraard lukt er niks die match.

Volgens mij bestaat scripting maar ook een creditcard boost.
Rebounds perfect in hun voeten, elk schot binnen, 5-6 corners op rij tot er een goal uit valt, verdedigers dat ne simpele pass laten schieten, aanvallers dat de bal uit het stadion trappen (Insigne, Chiesa, Di Natale, Dybala)

Ik zit ook in Div 2. Normaal valt het goed mee maar de laatste 2 dagen moest ik nog een laatste win hebben voor de weekly en nu pas net bij de 10e wedstrijd is het gelukt 2-0 voor na 9' en rage quit.

Wel veel kante's gezien en ook veel 433 en 4321. Die Kante stopt zowat elke aanval en dan bal naar hun wingers die vrijspel hebben want mijn backs lopen telkens het middenveld op.

Moet nog play offs doen deze week hopelijk lukt dat wat vlotter.

Nu voordeel van zoveel wedstrijden nodig te hebben gehad voor de weekly is dat ik nu toch aan al 41 wedstrijden zit voor mijn season objective.

EDIT: Ok dat is nieuw heb die Draft objectives en rivals objective klaar dus krijg een mega pack zit daar een loan pack in krijg ik Goncalo Guedes 81 LM van Valencia voor 7 wedstrijden wat voor een belachelijke loan is dat nu?

Laatst bewerkt:
bij ons ist ook soms dat de aanvaller 'Sesam open u zegt' en ons verdedigers gaan gewoon (letterlijk) opzij ..
Of Koulibaly dat aan ne aanvaller zijn lijf hangt, maar toch kan die de bal perfect binnen sjotten.

Zo zalt idd geweest zijn. Wat ne kerel, mensen uitschijten ndat hij zelf op achterstand komt en dan reporten. Echt wat bezielt zon volk.
Daarom heb ik die functie uitgezet dat men mij kan sturen. Je moet nog niets miszeggen, maar voor je het weet pakken ze u op een dom woord.
Ksnap ook niet evht waarom ze per se gans u familie willen afmaken of uw ma een h**r is.
Ook die golden goal, allemaal leuk, maar als ze zelf op pauze duwen en ik heb enkel een goal nodig, dan speel ik de 90 minuten uit :)
Ik zie het al gebeuren dat de in de finale van het wk, na 5 min een goal maken en de match stopzetten omdzt er iemand gescoord heeft.. 😂

Daarom heb ik die functie uitgezet dat men mij kan sturen. Je moet nog niets miszeggen, maar voor je het weet pakken ze u op een dom woord.
Ksnap ook niet evht waarom ze per se gans u familie willen afmaken of uw ma een h**r is.
Ook die golden goal, allemaal leuk, maar als ze zelf op pauze duwen en ik heb enkel een goal nodig, dan speel ik de 90 minuten uit :)
Ik zie het al gebeuren dat de in de finale van het wk, na 5 min een goal maken en de match stopzetten omdzt er iemand gescoord heeft.. 😂

??? een wedstrijd in fifa duurt minstens 2x 6 minuten dat is heel lang als je enkel een goal nodig hebt hoor. Daarom dat de slimme spelers golden goal toepassen. Sommige gaan in een uur door zo'n objective heen. Terwijl je hebt minstens 10 wedstrijden nodig stel dat je ze allemaal wint dan spreek je nog altijd over 2,5 uur tijd om 10 volle wedstrijden te spelen. Win je de helft dan moet je al 5uur aan de bak.

Als ik scoor en ze drukken niet op pauze dan druk ik zelf op pauze. Als ze niet quitten dan quit ik zelf. Veel vlugger om het in een volgende wedstrijd te proberen dan een volle wedstrijd uit te zitten.

??? een wedstrijd in fifa duurt minstens 2x 6 minuten dat is heel lang als je enkel een goal nodig hebt hoor. Daarom dat de slimme spelers golden goal toepassen. Sommige gaan in een uur door zo'n objective heen. Terwijl je hebt minstens 10 wedstrijden nodig stel dat je ze allemaal wint dan spreek je nog altijd over 2,5 uur tijd om 10 volle wedstrijden te spelen. Win je de helft dan moet je al 5uur aan de bak.

Als ik scoor en ze drukken niet op pauze dan druk ik zelf op pauze. Als ze niet quitten dan quit ik zelf. Veel vlugger om het in een volgende wedstrijd te proberen dan een volle wedstrijd uit te zitten.
Indeed, als ze ni quitten hou ik den bal 10 min bij, hebbe ze et wel meestal door da ik hun niks ga laten nemen.
Ben er meestal door in uurke, 2 max.

hmmm Zambrotta gaat een beetje moeten wachten, die Darmian kaart ziet er heel goed uit stel dat inter wint wordt dat gewoon een super kaart. Die Muriel is ook niet slecht maar zit nu met Mbappe. Heb wel wat fodder en 560k coins.

Ik ga ook sowieso Darmian doen, linkt mijn Serie A defense perfect met Veratti.
Misschien dat ik zelfs Muriel doe, maar ik ben nog altijd te verknocht aan Arnautovic...

Ik ga ook sowieso Darmian doen, linkt mijn Serie A defense perfect met Veratti.
Misschien dat ik zelfs Muriel doe, maar ik ben nog altijd te verknocht aan Arnautovic...

Med/High is ook leuk. Mijn backs staan op stay back ik val daar niet echt mee aan dus wel nuttig een back die vooral aan verdedigen denkt voor mijn speelstijl. Ik heb een serie A verdediging en middenveld dus linkt daarin perfect. Alleen ben ik niet echt overtuigd van de Serie A middenvelders. Heb nu RB Kessie en RTTK Vidal en weet niet maar ik mis een beetje Vazquez die was echt vlug was ideaal om als er een keer eentje door glipte om het gat terug dicht te lopen.

Wie heb jij op je middenveld lopen? Aangezien je verdediging Serie A is en je spits ook neem ik aan dat je middenveld ook Serie A is.

Med/High is ook leuk. Mijn backs staan op stay back ik val daar niet echt mee aan dus wel nuttig een back die vooral aan verdedigen denkt voor mijn speelstijl. Ik heb een serie A verdediging en middenveld dus linkt daarin perfect. Alleen ben ik niet echt overtuigd van de Serie A middenvelders. Heb nu RB Kessie en RTTK Vidal en weet niet maar ik mis een beetje Vazquez die was echt vlug was ideaal om als er een keer eentje door glipte om het gat terug dicht te lopen.

Wie heb jij op je middenveld lopen? Aangezien je verdediging Serie A is en je spits ook neem ik aan dat je middenveld ook Serie A is.
9Fhr2AP.png

Met Darmian er bij zal het er zo uit zien. In-game ga ik naar 41212 (2) met Messi als CAM en Gosens als CDM.

Ik had dit weekend ook Sergej Milinković-Savić ipv Vidal, maar heb die terug verkocht om even wat meer trading-budget te hebben (plan hem wel terug te kopen).

9Fhr2AP.png

Met Darmian er bij zal het er zo uit zien. In-game ga ik naar 41212 (2) met Messi als CAM en Gosens als CDM.

Ik had dit weekend ook Sergej Milinković-Savić ipv Vidal, maar heb die terug verkocht om even wat meer trading-budget te hebben (plan hem wel terug te kopen).

WW Savic is even traag als RTTK Vidal. Gosens ook heel lang gebruikt maar had dan POTM Vini en nu Neymar op LW dus die positie is al bezet. Ik ben niet goed genoeg om met trage middenvelder zoals Verratti te spelen ik heb snelheid nodig om fouten recht te zetten.

WW Savic is even traag als RTTK Vidal. Gosens ook heel lang gebruikt maar had dan POTM Vini en nu Neymar op LW dus die positie is al bezet. Ik ben niet goed genoeg om met trage middenvelder zoals Verratti te spelen ik heb snelheid nodig om fouten recht te zetten.
Ja Savic steekt niet mijlen ver boven Vidal uit. Maar ik vind het wel tof dat hij zo groot is en toch heel wendbaar.
Veratti is een speciaal geval, voelt soms traag aan, tot hij de bal heeft, dan heeft die precies ineens 90 pace... Maar ik snap wat je zegt wat betreft foutjes rechtzetten, daarom dat Gosens met een Shadow op de CDM staat.

Ja Savic steekt niet mijlen ver boven Vidal uit. Maar ik vind het wel tof dat hij zo groot is en toch heel wendbaar.
Veratti is een speciaal geval, voelt soms traag aan, tot hij de bal heeft, dan heeft die precies ineens 90 pace... Maar ik snap wat je zegt wat betreft foutjes rechtzetten, daarom dat Gosens met een Shadow op de CDM staat.

Had hem ook even die Savic en die heeft inderdaad hele lange benen dat helpt wel.

ploegje.jpg

Heb nu wel niet echt een doel meer. Was druk bezig met die icon swaps om Zambrotta te hebben nu valt dat weg. Gaan voor de packs zeker.

Baby/Mid Pack + 83 x25 + 82 x25 + 81 x25 is 18 tokens zal wel iets deftigs tussen zitten neem ik dan aan.

Als hier Xbox Series XS spelers zitten, dan zou het leuk zijn moesten jullie deelnemen aan het eerste Beyond Gaming tornooi voor Xbox XS.

Interesse, stuur mij maar een PM.

Momenteel zijn er 4 deelnemers en is het idee een simpel tornooi met 4* teams.

Je koopt een spel toch om te spelen?
Je moet voor de swaps 6 matchen winnen, dus je moet er meestal nog 4 doen, dan is dat ‘nog 1u grof geschat. Zelfs met hier en daar eens een volle match te spelen heb ik een icon swaps leaguz uitgespeeld in 1-2u. 90% leaft na 1 goal.
Maar als het een kutgoal is, en die speler speelt niet denderend, dan bljf ik ook wel als ik nog een goalke moet maken. Liever die ‘zekerheid’ dan te gokken op een volgende match en dan nog 5 ztchen moeten wachtzn.
Nuja ieder zijn ding natuurlijk :)

Denk dat ik vandaag nog vlug mijn icon swap packs ga openen. Zolang er nog een promo loopt. Wil wel HL Barrella hebben, anders koop ik hem. En de duplicates kan ik nog vlug in de 78 PP gooien want die eindigd straks.

nog eens geprobeerd om fifa te spelen,2 matchen lag en delay en 2 matchen dc's

einde van fifa voor mij precies,bij geen enkel ander spel heb ik last

Terug
Bovenaan