FIFA 22

FIFA 22

ploegje.jpg

Vanaf morgen ons dan eens belachelijk gaan maken in Rivals door te verliezen tegen iemand met Gold Werner :eek:

RBs wordt binnenkort Zambrotta eens ik de 14 tokens heb. Formatie ingame is nog altijd 4231.
Prime Zambrotta baste RB, zelfs als RM een van de betere imo

Enfin, vorige jaar in div 2 gespeeld met Navas als RB en Zambrotta als RM

Weet jij toevallig Hoe het zit met de chem van subs, ik las iets dat ze met 5 chem opkomen en dat de chem style een klein beetje boost maar

Ik dacht ook dat die aan 5 chem opkomen. Persoonlijke chem boost de chem style dacht ik ook. Op futbin kan je ook de persoonlijke chem selecteren en zo zien hoeveel er nog geboost wordt. Erg veel is dat niet op 5 chem.

Kga normaal gezien alle icon swaps van set 2 halen, en de eerste heb ik ook volledig. Ik was oorspronkelijk van plan om prime zambrotta te halen, maar intussen met een mid icon SBC mid Zambrotta gepulled (das wel op LB), dus zou het zonde vinden om dan zo een Icon te wasten. Vooral omdat ik headliner Reece James op RB heb met ne shadow, die doet goed zijn werk.

Ik weet dus niet goed wat te doen. 16 swaps voor mid/prime Icon, of 17 voor basic/mid/prime icon pick...

Mijn playstation account is suspended omdat er een of andere zot mij weer begonnen uit te schelden.
Situatie: friendly milestone one league voor swaps. Ik scoor de 1-0, algemene regel is wat dat je dan quit maar bon dat deed ie niet geen problem ik speel verder... Hij komt 2-1 voor en begint heel den tijd op pauze te duwen en sturen dat ik moet oprotten en dat hij beter is blabla met 100 emoticons. Ik zeg dat hij moet gaan wegens golden goal maar speel gwn verder. Kerel blijft debiel doen en stuurt heel den tijd clown emoticons om god weet welke reden en roze emoticons waar ik loemp op antwoord: gay. Ik bedoede dat op zijn emoticons. Uurtje later ineens bam afgemeld en geschorst. In de mail staat dat het om racisme, geaardheid etc gaat.

Dit is voor mij heel simpel het einde van fifa. Il heb me al dood moeten ergeren afgelopen twee dagen aan debiele berivhten waar ik weinig op antwoord of die golden goal shizzle. Mijn ps 5 komt wss gewoon straks te koop ofzo. Hier heb ik geen zin in. Iemand schijt mij uit ik antwoord eerst beleefd en zeg da' 1 woord fout en ik krijg en ban. Ze mogen opzouten met hun maatschappelijk verantwoorde gedragscode.

Als ge nu fucking gay zegt is iets anders, maar gay kan volgens mij toch vrolijk ook betekenen

Er zijn er een paar die alle logica vreemd zijn, niet dat ik dat goedkeur gay bashing, maar de politieke correctheid van alles tegenwoordig is er zwaar over...

Ik voel met u mee man... EA wilt clean blijven lijkt me. Er was een hele tijd geleden ook zo'n racisme rel rond coca cola, is van horen zeggen, maar hier nauwelijks aandacht gekregen in het nieuws, maar was iets in de trend van how to be less white enal, da ge zegt van fuck off, kreeg zelf serieuze tegenwind van de zwarte gemeenschap enal...

Tis triestig tegenwoordig

https://www.google.be/amp/s/www.fox...aff-online-training-seminar-be-less-white.amp (artikel)

@Steakfriet ,gewoon uw hele account, niet alleen EA bedoelt ge heh?

Stuur anders deze gif, die wijdverspreid op t internet staat:

RingedBeneficialIberianemeraldlizard-max-1mb.gif

:unsure:

Edit, kunt ge dat instellen, enkel berichten van vrienden krijgen? Ik ga da is moeten goed zetten als dat bestaat

Laatst bewerkt:
Wel raar dat je onmiddelijk een suspension krijgt. Hoelang is dat dan? Ik ben 1 a 2 jaar geleden ook eens gerapporteerd geweest na een bewogen matchke fifa maar ik kreeg toen gewoon een simpele waarschuwing. Misschien is het ondertussen allemaal wat strenger geworden.

Wel raar dat je onmiddelijk een suspension krijgt. Hoelang is dat dan? Ik ben 1 a 2 jaar geleden ook eens gerapporteerd geweest na een bewogen matchke fifa maar ik kreeg toen gewoon een simpele waarschuwing. Misschien is het ondertussen allemaal wat strenger geworden.
Denk dat ze wat gevoeliger zijn nu met topics zoals geaardheid en racisme, je wil niet op de verkeerde tenen stappen als bedrijf I guess.

Ja het is redelijk erg dat gedoe rond racisme, gay bashing etc. Ik denk dat er gewoon hits zijn op woorden die je gebruikt, of die kloot heeft gerappoteerd maar dan zou het 1/snel zijn en 2/ duidelijk dat hij belachelijk aant doen was. De maatschappij is naar de klote.
Trouwens een week die ban. Voor duidelijkheid playstation account gekoppeld aan men plus is geband, niet ea. Ale enkel men usa account, belgisch account waar de plus mee aangekocht is geen prob.

Laatst bewerkt:
Ja het is redelijk erg dat gedoe rond racisme, gay bashing etc. Ik denk dat er gewoon hits zijn op woorden die je gebruikt, of die kloot heeft gerappoteerd maar dan zou het 1/snel zijn en 2/ duidelijk dat hij belachelijk aant doen was. De maatschappij is naar de klote.
Trouwens een week die ban. Voor duidelijkheid playstation account gekoppeld aan men plus is geband, niet ea. Ale enkel men usa account, belgisch account waar de plus mee aangekocht is geen prob.
Gaat sowieso een report zijn van hem ze. Het zou me verbazen moest het automatische systeem er u zo snel uit haalt voor 1 woord. Eerder een report van hem voor geaardheid en dan gaat daar een bot over die wat scant in jullie gesprek en tada done deal.

Godver mijn verdediging heeft het weer hoor vandaag. Backs die het middenveld oplopen ondanks dat ze op stayback staan, verdedigers die weg van de aanvaller lopen ipv de weg te versperren ik maak het weer allemaal mee.

85+ SBC vandaag viel goed mee Benzema 89, Dias 87 en een 85er uit gekregen.

Drop back depth 1 is de nieuwe meta blijkbaar. Met moeite 50 passen kunnen geven maar wel 2 keer een diepe bal op de counter spelen en winnen. Het is echt frustrerend bij momenten. Anti voetbal wordr veel te veel beloond.

Voor de 4e keer in 5 wedstrijden 4 doelpunten binnegekregen. En toch telkens moeten die vieren hé. Ik kan niet eens naar mijn eigen vieringen kijken ik snap dat dus niet hé, ik snap ook niet dat EA dat daar in steekt of toch op zijn minst de tegenstander de kans geeft om meteen te skippen. Gelukkig bij het laatste debieltje toch nog kunnen terugkomen in minuut 86 en 89 tot 4-4

Ik vraag me af, als er staat gouden spelers, dan heb je geen kans op promos, totw, of zelf icons ?

Kan iemand dit bevestigen? Had wel Kroos, Haaland en Goretzka, maar ik deed het om een specialleke te hitten, dus redelijk meh, gelukkig nog fodder om later te gebruiken, en geen dubbelkes, das al iets

Ik vraag me af, als er staat gouden spelers, dan heb je geen kans op promos, totw, of zelf icons ?

Kan iemand dit bevestigen? Had wel Kroos, Haaland en Goretzka, maar ik deed het om een specialleke te hitten, dus redelijk meh, gelukkig nog fodder om later te gebruiken, en geen dubbelkes, das al iets

Ik denk wel dat daar promos kunnen inzitten. Dat hoop ik toch. Kans is gewoon belachelijk klein. En als je iets krijgt heb je 90% kans op iets dat niet meer dan discard waar is zoals een Ramsdale.

echt wtf is dat vandaag nu geen 4 goals binnengekregen maar 6!!!! wel zelf ook 6x gescoord (stond 1-4 achter op een bepaald moment) ik begrijp het niet meer hoor verdedigen lukt dus niet meer

Als het weer zo'n avondje wordt trek ik de stekker eruit en ga ik gewoon iets anders doen, maar binnenkort wel terug swap opdrachtjes :unsure:

Terug
Bovenaan