Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Self inflicted wound...van mbappe naar duts benzema doet pijn
Laatste keer dat ik zulke sh itballs sbc doe
![]()
Screenshot-20220106-110020 hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20220106-110020 gehost op ImgBBibb.co

En das dezelfde community die toxic gedrag "veroordelen" en ook dezelfde community die de golden goals "toepassen"3 matchen op rij penalty in silver mode,3 keer zetten ze hun ps uit zodat ik geen win heb
kut community
Toch telkens in de beslissende 3de match voor mij... Met teams om u tegen te zeggen die u van t kaske naar de muur spelen... Ik ben de eerste marker voorbij sinds gisteren, ben ik blijGolden goal werkt redelijk goed, Silver mode begin ik niet aan.
Zitten er zoveel try hards in Div 5?
Het spel wil duidelijk dat jij met Hazard speelt hé ze zien dat jij een belg bent en denken we gaan hem eens gelukkig maken![]()

Enkel Openda? Heb je Big Fella niet gedaan?Toch telkens in de beslissende 3de match voor mij... Met teams om u tegen te zeggen die u van t kaske naar de muur spelen... Ik ben de eerste marker voorbij sinds gisteren, ben ik blij
En heb al een Belg die het heel goed doet, Mr. Openda... Eerste keer was ik content, want had hem nog niet eerder gepacked, maar een goeie totw moeten inleveren daarvoor, yaaay
Ik zou hem kunnen zetten zonder chem verlies op de LM met Mendy, Capoue en benzema, maar dit gaat er wat over![]()
Ja heb ik ook steken, maar ik wissel eigenlijk enkel de aanvallers, zeer zelden verdedigers, en nog minder de CDMs... Tenzij ze echt grove fouten beginnen maken, heb doorgaans altijd een wissel over op t einde van de matchEnkel Openda? Heb je Big Fella niet gedaan?
Openda die heb ik eruit gelaten nu voor Alessandrini maar Felliani mag nog bijna elke match invallen om wat oorlog te maken op het middenveld.

Ja heb ik ook steken, maar ik wissel eigenlijk enkel de aanvallers, zeer zelden verdedigers, en nog minder de CDMs... Tenzij ze echt grove fouten beginnen maken, heb doorgaans altijd een wissel over op t einde van de match
Slechtste weekend league kwalificatiewedstrijden gespeeld sinds seizoen 3. Kwaad na 4 verlies wedstrijden, TOTW Kante gekocht en nu 28 punten behaald! Servers voelden slecht aan eerste 5 wedstrijden, dus zal daar wel aan liggen. Niet aan mijn matige fifa skills![]()