FIFA 22

FIFA 22

anti voetbal 2022

kerel had een team van 20mil en dan ist drop back counteren (shots van die kerel was om de corner glitch te forceren -
echt super erg om daar tegen te veliezen of gelijk te spelen

FIWrUIBX0AUWDv4

Laatst bewerkt:
10 matchen na elkaar verloren in div 1

tijd om mbappe opnieuw te kopen niks lukt

edit:ea neemt controle over van mijn speler en maakt een penalty fout ( ai dus ik deed niks )

man man man,fuck off met scripting ea

Laatst bewerkt:
Hoop dubbels uit die rare player packs van Rivals. Daarmee dan die Benrahma maar gedaan en uit één van die packs nog 92 Lewandowski.

Zit wel met een 4-tal TOTW's van rond de 75. Daar ben je toch niets mee? Al die SBC's vragen minimaal een 82 squad.

Ik had ook chance: Lewandowski uit de 84+ pack.

Was eigenlijk gestopt met spelen, maar misschien nu toch maar es een Bundesliga-ploegske maken en nog wat wedstrijdjes spelen :)

Een 87 en een 82 TOTW en Ramos 88. Allemaal tradeable ook nog kan weer niet klagen :)

div2.jpg

Hopelijk zijn ondertussen alle elite spelers al lang weer weg uit Div 2. Vorig seizoen pas de laatste 10 dagen in Div 2 gespeeld nu al Div 2 met nog 30 dagen te gaan we verbeteren dus elk seizoen een beetje. Vorige keer niet echt gepusht op het einde voor Div 1 dit keer misschien wel doen.

Laatst bewerkt:
Ik blijf vastzitten in div 5,geraak nimeer hoger, telkens die 3 de match vs tryhards

En de packluck helpt ook niet, wordt zelf redelijk voorspelbaar : gisteren in de 84+: 85 hazard, daarnet in de marquee 85 hazard, ik steek mijne untradable hazard in de 85+: resultaat :85 hazard

punch-neo.gif

Moesten packs gelijk aandelen zijn, ik zou nogal kunnen voorspellen...

3 matchen op rij penalty in silver mode,3 keer zetten ze hun ps uit zodat ik geen win heb

kut community
En das dezelfde community die toxic gedrag "veroordelen" en ook dezelfde community die de golden goals "toepassen"

Hypocrisie ten top in die community, my2cents

Golden goal werkt redelijk goed, Silver mode begin ik niet aan.

Zitten er zoveel try hards in Div 5?

Het spel wil duidelijk dat jij met Hazard speelt hé ze zien dat jij een belg bent en denken we gaan hem eens gelukkig maken :)

Golden goal werkt redelijk goed, Silver mode begin ik niet aan.

Zitten er zoveel try hards in Div 5?

Het spel wil duidelijk dat jij met Hazard speelt hé ze zien dat jij een belg bent en denken we gaan hem eens gelukkig maken :)
Toch telkens in de beslissende 3de match voor mij... Met teams om u tegen te zeggen die u van t kaske naar de muur spelen... Ik ben de eerste marker voorbij sinds gisteren, ben ik blij :unsure:

En heb al een Belg die het heel goed doet, Mr. Openda... Eerste keer was ik content, want had hem nog niet eerder gepacked, maar een goeie totw moeten inleveren daarvoor, yaaay

Ik zou hem kunnen zetten zonder chem verlies op de LM met Mendy, Capoue en benzema, maar dit gaat er wat over :P

Toch telkens in de beslissende 3de match voor mij... Met teams om u tegen te zeggen die u van t kaske naar de muur spelen... Ik ben de eerste marker voorbij sinds gisteren, ben ik blij :unsure:

En heb al een Belg die het heel goed doet, Mr. Openda... Eerste keer was ik content, want had hem nog niet eerder gepacked, maar een goeie totw moeten inleveren daarvoor, yaaay

Ik zou hem kunnen zetten zonder chem verlies op de LM met Mendy, Capoue en benzema, maar dit gaat er wat over :p
Enkel Openda? Heb je Big Fella niet gedaan?

Openda die heb ik eruit gelaten nu voor Alessandrini maar Felliani mag nog bijna elke match invallen om wat oorlog te maken op het middenveld.

Enkel Openda? Heb je Big Fella niet gedaan?

Openda die heb ik eruit gelaten nu voor Alessandrini maar Felliani mag nog bijna elke match invallen om wat oorlog te maken op het middenveld.
Ja heb ik ook steken, maar ik wissel eigenlijk enkel de aanvallers, zeer zelden verdedigers, en nog minder de CDMs... Tenzij ze echt grove fouten beginnen maken, heb doorgaans altijd een wissel over op t einde van de match

Slechtste weekend league kwalificatiewedstrijden gespeeld sinds seizoen 3. Kwaad na 4 verlies wedstrijden, TOTW Kante gekocht en nu 28 punten behaald! Servers voelden slecht aan eerste 5 wedstrijden, dus zal daar wel aan liggen. Niet aan mijn matige fifa skills :D

Ja heb ik ook steken, maar ik wissel eigenlijk enkel de aanvallers, zeer zelden verdedigers, en nog minder de CDMs... Tenzij ze echt grove fouten beginnen maken, heb doorgaans altijd een wissel over op t einde van de match

Mijn CDMs zijn meestal degene die het meest moe zijn. Die gebruik ik het meest om te gaan jagen.

Slechtste weekend league kwalificatiewedstrijden gespeeld sinds seizoen 3. Kwaad na 4 verlies wedstrijden, TOTW Kante gekocht en nu 28 punten behaald! Servers voelden slecht aan eerste 5 wedstrijden, dus zal daar wel aan liggen. Niet aan mijn matige fifa skills :D

Servers voelen sloom aan in de menus vandaag maar ingame vind ik het meevallen.

Weer mijn eerste Rage Quit achter de rug. 60 minuten 0-0 dan scoort hij een normale goal ok kan ik mee leven. En dan 3x op rij gewoon de flank afgelopen naar de achterlijn en pas in de box en goal. Ik zit te pressen op hem en ik heb teammate press op hem en nog loopt hij er keer op keer doorheen WTF! 1 keer kan ik nog aan maar 3x op rij zo te kakken worden gezet dan schiet ik in een colère.

Terug
Bovenaan