FIFA 22

FIFA 22

Zij die icons zoveel beter? Ik speel af en toe draft (voor objectives) en vind die icons precies niet meteen speciaal.

:eek: weer mijne Silva aan het beledigen, mijne ster speler :p

In het begin vond ik 'm zwak, paar videos bekijken van Neal's Guide en nu gebruik ik hem in optimale functie. Wissel hem soms wel met FB Morata als ik achter sta. Als je hem goed uitspeelt duikt hij echt op op de plekken waar je 'm nodig hebt om 'n assist te geven.

Ik ga Zambrotta niet halen. Prima Stoichkov mis ik ook, hoe goed FB Benzema ook is. Vorig jaar Prime Stoichtkov gepacked in een simpel gold pack. Beste pack ooit. Niet alleen een van favo speler IRL (ben groot Barca fan) tevens een topspits ingame. Ben ermee tot Div 2 geraakt.

Dat zijn primes de packs nu zijn mids zal ook wel een verschil zijn. Ik heb deze week mid figo gepackt en gewoon verkocht was niet beter dan Vini, Di Natale of Silva die ik nu achter mijn spits heb lopen.

Dat zijn primes de packs nu zijn mids zal ook wel een verschil zijn. Ik heb deze week mid figo gepackt en gewoon verkocht was niet beter dan Vini, Di Natale of Silva die ik nu achter mijn spits heb lopen.

Meeste icons zijn idd niet beter, en omwille van de prijs geen betere deal. Maar vorig jaar was Prima Zambrotta wel de beste RB in het spel imo, tot op het einde gebruikt

tsk tsk rat :p

Waarom niet voor speciale Kouli en Tomori gaan? Of RTTK de Light of SS Skriniar of Cordoba? Zeker aangezien je blijkbaar redelijk wat serie A spelers al hebt.

BTW al LW Anderson gezien? Is die niet beter dan Insigne? Kost niks buiten tijd en frustraties in Friendlys.
Omdat kimpembe blijkbaar snelheid 200 heeft als ik er tegen speel. Die haalt alles en iedereen terug en staat voor elk schot!

Kga de frustraties van friendlys besparen 😅

echt die kut kindjes en hun celebrations hé net weer zo'n debieltje gehad 4-3 was de score, 4x dat hij niet skipte hé ik snap dat dus niet hé ik kan zelfs niet naar mijn eigen celebrations kijken

en als toetje toen de wedstrijd was afgelopen verloor EA nog de connectie dus telt hij niet eens voor mijn seizoens totaal en toen ik weer inlogde kreeg ik nog een DNF aan mijn broek ook wat is dit toch een frusterend spel bij momenten, er moeten toch betere manier zijn om mijn dagen te vullen :(

Narcism22, trekt heel fel op deze game, mss die eens proberen... :unsure:

Ik doe het zelf zeer zelden meer, behalve als ik een tryhard heb kunnen uitschakelen in de 90ste minuut krijgen ze wel eens de boxing celebration van mij, buiten dat laat ik het over aan de kindertjes om elke goal te spammen

Narcism22, trekt heel fel op deze game, mss die eens proberen... :unsure:

Ik doe het zelf zeer zelden meer, behalve als ik een tryhard heb kunnen uitschakelen in de 90ste minuut krijgen ze wel eens de boxing celebration van mij, buiten dat laat ik het over aan de kindertjes om elke goal te spammen

Heeft niet iedereen dan de camera op zijn eigen team gezet in opties? Ik zie niet wat ze doen, ik weet enkel dat het lang duurt. Ik ben van de CoD generatie sterven dubbel klikken en meteen weer in de actie vliegen, zo denk je niet teveel aan je deaths/goals tegen maakt het beetje minder frustrerend.

Mid Icon sbc gedaan. Zambrotta op linksback, meh.

Een 240k speler uit een 340k SBC kon slechter. Kon ook beter.

Daarom doe ik dat soort dure loterijen liever niet. Kans op iets goeds is klein, kans op iets bruikbaars nog minder. Ik ga bv voor de Zambrotta Prima uit Icon Swaps stel dat ik Zambrotta mid krijg dan kon dat misschien wel slechter maar is hij niet bruikbaar omdat je maar 1 Zambrotta kan opstellen natuurlijk.

Doe ze telkens ik fodder of geld teveel heb, aangezien ik altijd full untradeable wil spelen de enigste manier.
Na Hagi en Baresi gisteren Veron.. ieuuuw

Doe ze telkens ik fodder of geld teveel heb, aangezien ik altijd full untradeable wil spelen de enigste manier.
Na Hagi en Baresi gisteren Veron.. ieuuuw

Ben die Hagi gisteren tegengekomen die was best goed. Game is al moeilijk genoeg ik heb geen extra uitdaging nodig door untradeable te gaan ;)

Een nadeel van die icons naast het feit dat ze meestal niet zo super zijn is dat ze ook "moeilijker" linken. Heros zoals Cordoba bv levert een sterke link op met alle Serie A spelers terwijl zo'n Hagi enkel een sterke link gaat opleveren met andere roemenen. Leveren natuurlijk wel met alles en iedereen een zwakke link op.

Een 240k speler uit een 340k SBC kon slechter. Kon ook beter.

Daarom doe ik dat soort dure loterijen liever niet. Kans op iets goeds is klein, kans op iets bruikbaars nog minder. Ik ga bv voor de Zambrotta Prima uit Icon Swaps stel dat ik Zambrotta mid krijg dan kon dat misschien wel slechter maar is hij niet bruikbaar omdat je maar 1 Zambrotta kan opstellen natuurlijk.

Goh ja, tis 2e keer dat ik zo'n SBC doe. Vorige keer was low/mid Icon en pull ik Garrincha... You win some, you lose some :)

Na 6 wedstrijden al 4 wins in de Play Offs :). Dinsdag, woensdag en donderdag zijn precies de betere dagen qua servers. Kan echt weer mijn voetbal spelen zoals ik het graag doe rustig rondtikken en zoeken naar een opening. Als de servers niet mee willen heb je bijna geen keus dan gewoon proberen de bal ergens door te rammen en hopen dat jouw speler er op een of andere manier door geraakt, vind ik minder leuk.

SBCs vandaag nog een draft token erbij. En nog een franse speler erbij. Volgend jaar ga ik gewoon Frans hoor vandaag kwam ik uit tegen iemand met een halve winter kaart ploeg allemaal fransen en allemaal goeie spelers.

EDIT: 84+ PP was een goeie, keuze uit Dias 87 en Modric 87 en een 84. Dias had ik al dus voor Modric gegaan, wat extra fodder erbij :)

EDIT: en uit play off rewards Kimmich 89 en Immobile 87 gekregen nog meer goede fodder. Na een pandoering was de volgende wedstrijd een DC en had geen zin in de stress om nog te proberen te gaan voor 6 wins dus maar vrede genomen met 4 wins.

Laatst bewerkt:
Mid Icon sbc gedaan. Zambrotta op linksback, meh.
Zeker niet slecht al wil je gwn een ronaldo of zidane maar bon.
Het kon slechter. Ik heb Trezequet gepulled, zijn passing is iets in de 60. Zag de waarde van de kaart een 120k en was zeer teleurgesteld.

Nu heb ik er 3 matchen in divisie 2 mee gespeeld en 6goals en 1assist. Hij is zeker niet allround maar met een catalyst kom je al een heel eind op zijn pace en passing te boosten. Allessandrini heb ik zowaar op de flank gezet.
Zijn shooting is belachelijk goed.

kga alles verkopen,bye bye ronaldo messi en mbappe :( en verder spelen met mijn first owner team...ik ga sparen tot ik prime ronaldinho kan kopen ! eind september dus... :c

whaaaaaaaaaaaaaaaat????????????

Ga je niet meer verdienen met gewoon je beste spelers te houden en hogere ranks te halen in WL en Squad Battles? Je kan ze altijd nog verkopen op het einde.

kzal wel zien of ik echt zoveel slechter speel zonder ronaldo messi en mbappe...tis nu niet alsof dit team super slecht is eh

FIV9Rk_XsAgC1bu

Die andere kaarten buiten de gouden, lukt dat met enkel squad battles en division? Of moet je ook Fut champions gaan spelen voor betere beloningen?

Die andere kaarten buiten de gouden, lukt dat met enkel squad battles en division? Of moet je ook Fut champions gaan spelen voor betere beloningen?

Hoe meer je speelt hoe meer beloningen je krijgt dus als je de tijd hebt waarom geen Weekend League spelen? Ik kreeg gisteren uit de play off packs (wat maar gewone gold/premium gold packs zijn) Immobile en Kimmich. Een goeie kaart kan in elke pack zitten maar de kans is klein dus is het doel zoveel mogelijk packs te krijgen om zo af en toe toch eens iets goeds te krijgen.

Weekend League is dit seizoen trouwens een stuk makkelijker geworden zowel de play offs als de Weekend League zelf. Zelfs al kwalificeer je je niet toch krijg je nog packs. Aangezien je Division rivals speelt heb je dus niks tegen online spelen dus waarom niet.

Terug
Bovenaan