FIFA 22

FIFA 22

Dat is het doel. 14 tokens kost hij dus heb er al 9 dus de rest halen wordt normaal wel een makkie straks in de 2e ronde. Nu in een maandje kan er veel veranderen wie weet waar de power curve dan ligt.

Denk niet dat er veel meer zijn. Zouden er 24 in totaal worden dacht ik dus de volgende dagen verwacht ik er nog een paar.

24 te behalen, de 1e kreeg iedereen voor niets hé :)

Vorig jaar Prime Zambrotta gehaald. Ga geen 14 icon tokens halen. Speel te weinig dit jaar.

47punten gehazld in WL. Geen vette maar toch paar wins. Pp gene vette weer Acerbi en Rakitic, goed voor sbc s
Dat is toch rank 6 dus je hebt een TOTW pack dat is al heel mooi. Ik ga er niet geraken of er moet morgen een mirakel gebeuren. Heb nog maar 5 wins uit 13 wedstrijden.

BTW voor die winter tokens gaan de meesten waarschijnlijk voor de 10x +85 spelers

egjyke6pwq781.png

Kans dat het gene vetten wordt is redelijk groot.

24 te behalen, de 1e kreeg iedereen voor niets hé :)

Vorig jaar Prime Zambrotta gehaald. Ga geen 14 icon tokens halen. Speel te weinig dit jaar.

Als ik mijn 15 tokens haal ben ik al content die trippier objective zie ik niet zitten 8 finesse goals pffft 6 voor de icon token was al lastig genoeg.

Ja ik weet dat er 24 of 25 zijn. Maar wil vooral weten dat ik er geen vergeet. Want ze steken die peten overal waar ze maar kunnen..😅😂
Ik vind via google niet echt hoeveel er momenteel al uit zijn..
Ze zijn nog niet allemaal uit en sommige zijn al voorbij. Als je die gemist hebt...

Sommige zaten in SBCs die maar 1 of 2 dagen beschikbaar waren.

Als ik mijn 15 tokens haal ben ik al content die trippier objective zie ik niet zitten 8 finesse goals pffft 6 voor de icon token was al lastig genoeg.

87 Navas is beter dan 87 Trippier (Tripper wel beter inzetbaar, door La Liga & Engelse nationaliteit)

Speel altijd met een La Liga team als eerste team persoonlijk, dusja. Wie met een Prem team speelt zal er minder boodschap aan hebben.

Cijfers betekenen steeds minder trouwens. Flashback 86 Benzema is de beste Benzema. Gold 84 Carrasco is beter Gold 85 Hazard. Gold Llorrente is een van de beste middenvelders. Bon, die laatste 3 zijn wel al ingehaald, maar je betaald een bom geld voor de top specials van Vini, Valverde, Modric.

Laatst bewerkt:
Ja ik weet dat er 24 of 25 zijn. Maar wil vooral weten dat ik er geen vergeet. Want ze steken die peten overal waar ze maar kunnen..😅😂
Ik vind via google niet echt hoeveel er momenteel al uit zijn..

Blijkbaar 1tje dat je krijgt bij het begin, 11 SBCs en 5 objectives. Dus 17 klopt dan.

87 Navas is beter dan 87 Trippier (Tripper wel beter inzetbaar, door La Liga & Engelse nationaliteit)

Speel altijd met een La Liga team als eerste team persoonlijk, dusja. Wie met een Prem team speelt zal er minder boodschap aan hebben.
Ik zou de trippier objective niet doen voor trippier maar voor die winter token.

Ik heb die 87 navas en die is inderdaad heel goed.
Maar 87 trippier is en blijft een 87 rated speler, toch 14-15k momenteel. Als je er een paar wint via golden goal kan het rap goed gaan en zonkrijgt je die milestone van 300 friendlies winnen ook op den duur :)

Ik heb die 87 navas en die is inderdaad heel goed.
Maar 87 trippier is en blijft een 87 rated speler, toch 14-15k momenteel. Als je er een paar wint via golden goal kan het rap goed gaan en zonkrijgt je die milestone van 300 friendlies winnen ook op den duur :)

Klopt, alleen haat ik Friendlies in FIFA 22 :D

Vorig jaar kon je zoveel Loan Icons gebruiken als je wou. Nu meestal maar ééntje. Beh. Had vorig jaar maar 3 icons; Prima Stoitchkov (gepakt in een simpel gold pack), Overmars en Zambrotta. Navas gebruikte ik als RM in mijn 3-5-2 (ja, ik was diegene die vorige jaar backs gebruikte ipv CBs; 3-5-2 met Alba - Pique - Zambrotta.

Laatst bewerkt:
Ghoja met die golden goals valt hzt wel mee. Als je geluk hebt kan jer op een uur tijd 10-15 matchen spelen 😜
Speel je op Xbox XS? Friendlies zijn sowieso sweaty, en op Xbox moet je dikwijls lang wachten eer je een tegenstander hebt. Vorig jaar FIFA 21 op PS4 gespeeld en toen vond je altijd direct een tegenstander. Heb ook de indruk dat op Xbox de gemiddelde tegenstander moeilijker is. Kan ook zijn dat ik slechter ben. Denk een combinatie van de twee. In FIFA 20 & 21 Div 2 gehaald. Nu heel wat minder.

Okay yes dankjewel! :)
Check ook youtube

Veel channels die tonen waar ze te vinden, alsook oplossingen voor de goedkoopste SBC oplossingen.

Sowieso veel geleerd via youtube. Was slechte speler tot FIFA 18. Dan youtube filmpjes beginnen kijken en mijn niveau is nu véél beter. Neal's Guide is aanrader. Ook veel van Ovvy opgestoken.

En voor de traders die Discord gebruikers. Heb al veel coins verdiend dankzij deze Discord

Vorig jaar Div 2 team zonder ook maar één euro in packs ofzo te steken. Had wel wat pack luck door Prima Stoitchkov in december te packen. Dit jaar speel ik niet zoveel meer. Dit jaar nog niks. Kroos was wel goeie fodder.

mijn eerste wl match direct ne kerel die corner glitch spammed en zeker 10 keer probeerde en dan toch 1 keer de chance had om te scoren

gelukkig gewonnen

Had met men vele fodder nog eens een base/mid icon pack gedaan en ik krijg.. mid Roy Keane, veel respect voor de kerel maar toch niet zo tevreden. Mijn Capoue totgs is eingelijk niet slechter, gelijkaardig maar iets sneller. Wel een goede verdedigende middenvelder voor stay back while attacking maar de basis gaat ie niet halen.

Gek: ik heb gisteren in totaal 3x gold Rashford gepacked.

echt zo hatelijk om te verliezen tegen iemand die zoooo slecht is maar gewoon super lucky is

Laatst bewerkt:
WAAROM VERLIES IK ALITJD tegen de grootste dutsen ooit met alle geluk van de wereld?????

kerel speelt drop back 1 depth en maakt lucky goals non stop

echt te triestig gewoon

begonnen met 3 wins 0 lose

nu 3 wins 6 lose
Altijd bevredigend om een ander zen frustratie te lezen, zo vallen mijn matchen nog mee ;-).
Neeja soms heb je zo van die periodes dat alles of niets gaat.

Terug
Bovenaan