FIFA 22

FIFA 22

pffft eerste partij ook op niks uit gedraait 2-6 verloren de goals die hij maakte sloegen echt weer nergens op

hij schiet recht op de keeper en keeper laat hem gewoon door. Een andere goal past hij hem naar zijn Benzema ik pak de bal maar hij reboud naar Benzema ik pak te bal opnieuw en opnieuw rebound hij recht in de voeten van benzema echt om gek van te worden.

ok en de volgende wedstrijd is een rage quit geworden van mij dan nog, doe ik zelden maar begon al weer goed die gast trapt af om dan 5 minuten tussen zijn verdedigers rond te tikken zonder iets te doen krijgt ik plots de bal met een vrije weg op doel verslikt Di Natale zich wel zeker pakt hij hem terug aanval en bam 0-1 achter weer wat rond tikken weer een goeie kans met vrije weg weer noppes en bam hij maakt er 0-2 van de manier waarop hij speelde en de manier waarop alles verliep ik kreeg er het schijt van dus dan maar een ALT-F4 gedaan

gisterenavond de ganse tijd rustig kunnen blijven bij friendlys maar nu in WL meteen weer frustaties :(

Laatst bewerkt:
nog 1 win nodig en 9 matchen te gaan

edit: ja lap da zal al niks worden deze match ik duw op ready en ping springt naar 90

Laatst bewerkt:
Zelfs een Squad battle lukt me al niet meer. Weekends zijn zo kut spel speelt helemaal anders dan tijdens de week. Tijdens de week kun je ook wel die klote rebounds hebben maar niet zo vaak als nu.

En die strafschoppen voor 2x niks AARGGGG als je tackelt tackel dan alles en iedereen omver dan fluit de ref nooit maar als je een voetje zet dan mag je nog de bal raken als de aanvaller over dat voetje struikelt BAM strafschop. Ik was gewoon aan het jockeyen in de 16 gebruikte zelfs geen tackel Mbappe komt tegen Skriniar aangewreven en bam had het vlaggen ;:(

pffft nu heb ik chance gehad.

Je moet voor die Team objective een online Draft wedstrijd winnen je krijgt zo'n token bij een SBC dus geen probleem. Gebruik ik wel die token niet voor een offline draft zeker :s die online draft past net niet meer op het scherm. 15k coins moeten neerleggen voor een nieuw token. Gelukkig 1e wedstrijd tegen een noob en 2-0 gewonnen objective complete :) mag ook eens meezitten :)

59 punten deze wl

1 punt te weinig voor de volgende rank :(

en eindelijk eens "deftige" spelers uit mijn red picks
FHh0SAwWYAUAZKV

Eindelijk geplaatst voor de weekend league, nu behaal ik natuurlijk 25 punten :D
Wel mijn slechtste play-offs ooit, ik speelde verschrikkelijk zwak. 2 wedstrijden gewonnen en 6 verloren nu, gewoon blijven gaan. Geen druk ;)

Check ook youtube

Veel channels die tonen waar ze te vinden, alsook oplossingen voor de goedkoopste SBC oplossingen.

Sowieso veel geleerd via youtube. Was slechte speler tot FIFA 18. Dan youtube filmpjes beginnen kijken en mijn niveau is nu véél beter. Neal's Guide is aanrader. Ook veel van Ovvy opgestoken.
Werkt dat nog voor fifa 21 ook of verloren moeite?

Geplaatst voor volgend weekend al. Wtf is die Laborde prijs kwaliteit goed. 5matchen playoffs en 8 goals al met in elke match zen goaltje. Werkt een stuk beter dan Aouar voor mij, die is nu sub geworden voor CAM waar hij beter rendeert. Ik denk dat ik men spitsenduo na maanden heb gevonden in Benzema-Laborde. Grote snelle spitsen met een goed schot en wf.

Vanaf wanneer kan je die winter tokens gebruiken dan?

Edit, vanaf vandaag blijkbaar, en hoeveel werden er tot nu toe al ge released

Komt er nog een volledig team van die winter wildcards? Of alleen nog de mini release voor team 2? Packs open doen als zowel die Ibra als Martial in packs zitten zou nog leuk kunnen zijn.

Vanaf wanneer kan je die winter tokens gebruiken dan?

Edit, vanaf vandaag blijkbaar, en hoeveel werden er tot nu toe al ge released

Zie gisteren:

Blijkbaar 1tje dat je krijgt bij het begin, 11 SBCs en 5 objectives. Dus 17 klopt dan.

Ik hou ook mijn packs voor vanavond. Ibra lijkt me leuk zeker voor een voornamelijk Serie A ploeg die ik heb.

Dat is toch rank 6 dus je hebt een TOTW pack dat is al heel mooi. Ik ga er niet geraken of er moet morgen een mirakel gebeuren. Heb nog maar 5 wins uit 13 wedstrijden.

BTW voor die winter tokens gaan de meesten waarschijnlijk voor de 10x +85 spelers

egjyke6pwq781.png

Kans dat het gene vetten wordt is redelijk groot.

Als ik mijn 15 tokens haal ben ik al content die trippier objective zie ik niet zitten 8 finesse goals pffft 6 voor de icon token was al lastig genoeg.
Ik weet niet al te goed hoe deze tabel te lezen eigenlijk, wat stelt dit voor?

Alle mogelijke spelers die je uit de 10x +85 spelers pack kan halen. Zit veel fodder tussen dus best verwachtingen niet te hoog leggen.
got it... maar martial zit ertussen, dus hoop mag er zijn... Ik heb er 13 nu, en kan er nog 2 finishen denk ik via objectives...

Ik vermoed dat ze om 19u nog een laatste releasen? Alé hoop ik toch

got it... maar martial zit ertussen, dus hoop mag er zijn... Ik heb er 13 nu, en kan er nog 2 finishen denk ik via objectives...

Ik vermoed dat ze om 19u nog een laatste releasen? Alé hoop ik toch
Er ontrbreken er nog 8 dus zullen de komende dagen wel nog wat releasen.

Na 3 zeges op rij moet ik nog eentje winnen uit de overgebleven 2 voor rank 6 en een TOTW pack :o

1 punt te kort voor die rank 6, volgende keer beter :)
20 wedstrijden afgewerkt op een kleine 2 uur. 1-0 achter tegen zotte teams gewoon gequit.
red picks helaas niets bruikbaars.

ARRRRRRRRRRRRRg fucking BS soms net 3-4 verloren 3x bij de aftrapt dat zijn speciale Rashford dwars door alles heen loopt en die ene andere goal viel nadat mijn ploeg met 5 rond zijn spelers stond die de bal had maar de game telkens de verkeerde selecteerde om te tackelen echt die spelers selectie is om soms zot te worden

je hebt een aanvaller ze counteren je wilt je middenvelder selecteren met rechterstick pakt hij natuurlijk een verdediger ga je terug om nog eens te proberen heb je een aanvaller beet nog eens heb je plots je linksback vast hoe moeilijk kan het zijn om rijtje per rijtje terug te gaan

ik scoorde de 3-3 gelijkmaker in de 90' minuut maakt hij er natuurlijk nog een 3-4 van wat nu had hij weer de aftrap :wallbash:

Terug
Bovenaan