Slayer_Kev666
Well-known member
Nadat ik vorige week heel veel won (divisie 2), makkelijk 2 goals per wedstrijd scoorde en er ook minstens 1 of 2 binnenkreeg is het nu helemaal omgeslagen en ik snap er niets van. Ik kan gewoon niet meer scoren…Dezelfde spelers lopen nu heel veel buitenspel (gaat om cm’s) maar dan nog. In cruciale wedstrijden gaat mijn keeper die daarvoor dat nooit gedaan heeft op eigen houtje 2 keer onder de bal door in ongevaarlijke situaties waardoor mijn tegenstander 1-2 maakt. Daarna doe ik niets (speel ik niet aanvallender) maar de gaten in mijn verdediging worden groter (ik verander niets aan mijn tactiek!). Dit is nu al 3 dagen aan de gang, sinds seizoen 3.
doel voor mijn eerste WL behaalt. Rank 7 lijkt me een mooi begin. Rank 6 is pas helemaal mooi maar daarvoor heb je minstens 9 zeges nodig lijkt me beetje teveel voor iemand van mijn niveau.
iedereen speelt Golden Goal heel leuk. Iedereen speelt ook heel aanvallend dus dat eerste doelpunt valt vlug. Enkel de Premier League blijft nog over dat zie ik wat minder zitten met die Finesse objective. Ik scoor nooit met finesse tenzij het moet voor een objective ik vind het een pak moelijker om zo te scoren dan hem gewoon binnen te rammen.