FIFA 22

FIFA 22

Heb ook zo een jpl ploegske. Van men favo ploeg zijn Seck, Buta en Samatta goed op deze fifa
Seck en buta ben ik ook heel tevreden van!
Mijn jpl team is
Letica
Kayembe, nurio, seck en buta
Waldo, ashimiru, verschaeren, amuzu
Kouamé en sammata.
En dan de reserven zijn meestal de zilveren informs.
Heel tevreden van, die silver ovjectives haal ik meestal in 3 of 4 games (vooral de wins, de goals hangen af als ze na de 1-0 al leaven of niet..)

OMG 2-2 a full time. In de eerste verlenging scoort Openda een Hatrick woho eerste zege binnen denk je dan scoort die andere wel geen 2x in de 2e verlengingen zeker plots toch nog volop sweatfest. Uiteindelijk wel eerste zege binnen 5-4 nv.

OMG 2-2 a full time. In de eerste verlenging scoort Openda een Hatrick woho eerste zege binnen denk je dan scoort die andere wel geen 2x in de 2e verlengingen zeker plots toch nog volop sweatfest. Uiteindelijk wel eerste zege binnen 5-4 nv.
Die Openda ook bezig, nog 2 voorzetjes en hij is binnen, da spul heeft mij hier al 2 a 3 matchen voor niks laten spelen :rolleyes:

Die Openda ook bezig, nog 2 voorzetjes en hij is binnen, da spul heeft mij hier al 2 a 3 matchen voor niks laten spelen :rolleyes:
Bestaat die objective nog? Is het echt wel waard. Jammer van de links maar steengoede spits.

En kut EA sta 2-1 voor na 65' en krijg connectie loss :angry:

godver als dit WL gaat worden ga ik het vlug beu zijn

eerste ploeg meteen Neymar, Mbappe en Messi als voorhoede en de rest van de ploeg was ook vol rat. Eerste corner meteen de corner glitch.

7-0 op mijn doos gekregen, goed vond ik hem niet maar kende gewoon alle trucjes blijkbaar en dan schiet ik ook nog 2x op de deklat. Anders was het 3-2 half weg en hadden we een wedstrijd maar nu stond de poort in de 2e helft dan jammer genoeg helemaal open.
Dat bewegen van de doelman bij de 1 VS 1 vind ik ook zo irritant en compleet onrealistisch.

Echt die servers vanavond zeg. Is kerstavond iedereen heeft toch wel andere dingen te doen dan Fifa spelen niet? Hoe kunnen die servers dan zo zuigen.

Ik vlieg er telkens uit bij het maken van die SBC. Als ik hem dan eindelijk af heb kan ik de token niet bewaren. Objectives kan ik ook niet bekijken. Servers compleet er door heen.

Laatst bewerkt:
Echt die servers vanavond zeg. Is kerstavond iedereen heeft toch wel andere dingen te doen dan Fifa spelen niet? Hoe kunnen die servers dan zo zuigen.

Ik vlieg er telkens uit bij het maken van die SBC. Als ik hem dan eindelijk af heb kan ik de token niet bewaren. Objectives kan ik ook niet bekijken. Servers compleet er door heen.
Deze week al meermaals gehad dat ik er ineens uitvlieg tijdens een match dat ik voorsta. Hebben nog andere dat? Zeer frustrerend want game ziet het als een match die ik quit.

Daarstraks was het weer alles trappen op de goal en niets scoren. Die score vs expected goals geniaal toch: was men eerste WL match

Deze week al meermaals gehad dat ik er ineens uitvlieg tijdens een match dat ik voorsta. Hebben nog andere dat? Zeer frustrerend want game ziet het als een match die ik quit.

Daarstraks was het weer alles trappen op de goal en niets scoren. Die score vs expected goals geniaal toch: was men eerste WL match

Ja ik ben er eerder op de avond al uit gevlogen nadat ik voorstond in een WL wedstrijd.

lol die expected goals, zoveel schoten ook. Welke schoten zijn dat dan? Afstandschoten? Van hoe ver? Binnen of buiten de box? Met wie?

die golden goal heeft toch echt dat spel zoveel slechter gemaakt

al 3 kerels een ban kunnen bezorgen :laugh: sturen dan zo een pm van " do golden goal bitch "

kdoe kik just niets,en al zeker niet als ze nog geen sec later al op pauze duwen voor te zeggen van ja ale vertrekt maar e

die golden goal heeft toch echt dat spel zoveel slechter gemaakt

al 3 kerels een ban kunnen bezorgen :laugh: sturen dan zo een pm van " do golden goal bitch "

kdoe kik just niets,en al zeker niet als ze nog geen sec later al op pauze duwen voor te zeggen van ja ale vertrekt maar e
Ik doe het wel, je vliegt door die objectives op die manier.

maakt mij niet uit als zo een kerel op pauze duwt voor ik zelf de kans krijg blijf ik er gewoon 90min in ookal is het 0-100
eh ik vervloek mijn tegenstander zowat 10x per wedstrijd zelfs al speel ik Squad Battles maar dat is iets waar ik me weinig van aantrek eerlijk gezegd. Maar goed ook wind me in al genoeg zaken op :p

ah zonde kwam uit tegen een corner glitch abuser (met red pick mbappe) die niet skipte (dat haat ik dus) kom 3-1 achter maak 3-2 begint hij tijd te rekken door gewoon wat rond te tikken denk ik ok ik laat je doen 10 in game minuten niet geprest en dan BAM alles los bal gepakt en 3-3 gemaakt :D maar in strafschoppen onderuit met 6-7 ik pakte zijn 6e maar hij pakt hem dan ook zonde daar een kans laten liggen :'( en finaal knalde Theo hem over geen idee waarom

Die 2e man press knop veranderen was wel een goed idee ik kan nu veel beter pressen en de bal afpakken al een paar keer er knal opgezeten dat ze echt geen kant uit kunnen leuk als dat lukt :)

Ja ik ben er eerder op de avond al uit gevlogen nadat ik voorstond in een WL wedstrijd.

lol die expected goals, zoveel schoten ook. Welke schoten zijn dat dan? Afstandschoten? Van hoe ver? Binnen of buiten de box? Met wie?
Mijn schoten zijn een mix al zal van afstand beperkt zijn want probeer tot in de 16 te combineren. Afstandsschoten is goed dit jaar maar ik scoor toch 90% op ander manieren. Wel mijn spitsen zijn Benzema en Aouar dusja. Al is die laatste toch niet zo goed als zijn cijfers geven. Het is eerder een echte cam dan een spits. Wie het beter doet in de spits voor mij is rulebreaker david silva.
Kortom sols heb je van die matchen dat niets lukt he.

Mijn schoten zijn een mix al zal van afstand beperkt zijn want probeer tot in de 16 te combineren. Afstandsschoten is goed dit jaar maar ik scoor toch 90% op ander manieren. Wel mijn spitsen zijn Benzema en Aouar dusja. Al is die laatste toch niet zo goed als zijn cijfers geven. Het is eerder een echte cam dan een spits. Wie het beter doet in de spits voor mij is rulebreaker david silva.
Kortom sols heb je van die matchen dat niets lukt he.
Aouar wordt door de meesten toch als Cam aanbevolen dacht ik.

Ik heb ook soms van die matchen waarin het niet echt lukt maar 10 expected voor 1 echte is wel heel extreem. Max bij mij is 4-5 of zo.

Eerste WL van vandaag kom ik uit tegen 4 icons met Son, Nkunku en nog wat moois mijn hart gaat meteen sneller slaan mijn handen beginnne te zweten. 34' heeft het geduurd toen maakte ik de 2-0 en quitte hij. Hij had 2x op goal geschoten expected goals 0.1.

Ik moet echt stoppen met mij nerveus te maken van gewoon die ploegen te zien. Elke noob kan met een Mbappe rondlopen zegt eigenlijk totaal niks.

Ok spelen tegen een 41212 ligt me dus niet met mijn 4231. Backs staan op conservative en stay back en toch gaan mijn backs naar het middenveld komt door de formatie van de tegenstander denk ik willen die CAM gaan dekken. Anders staan mijn 2 CBs tegen hun 2 STs en staat hun CAM alleen al zou je denken dat mijn 2 CDMs die zouden dekken.

Als ik dan naar een 3 of 5 mans verdediging switch loopt alles normaal en loopt iedereen waar ze moeten lopen. Jammer genoeg te laat geswitched stond 4-1 achter en nog tot 4-3 kunnen terugkomen had moeten switchen bij de 2e goal eigenlijk.

Een vraagje:
Bij milestones 》icon-wissels 》one club wonders.
Hoe kun je zien welke speler eerste eigenaar is?? Want je moet zo een volledige selectie maken.

Een vraagje:
Bij milestones 》icon-wissels 》one club wonders.
Hoe kun je zien welke speler eerste eigenaar is?? Want je moet zo een volledige selectie maken.
Als je een speler geselecteerd heb en rechterstick indrukt kom je bij zijn detail pagina uit daar staat normaal of je First Owner bent of niet.

Terug
Bovenaan