FIFA 22

FIFA 22

Ik doe elke week 30-50 squad battles dus ik heb er niet echt een probleem mee met die objectives :)

Ik ga denk ik gewoon voor de packs gaan en dan eventueel een Casillas zoals er hier al een paar hebben aangehaald. Dan hoef ik ook niet alle tokens halen dus hoef ik me niet al te druk maken want die friendlys gaat nog wat geven vrees ik. En ook die 13 WL wins (play offs tellen ook) gaan ook niet makkelijk zijn. Nu we hebben ook 25 dagen dus niet alles hoeft deze week al gedaan te zijn.

Ik heb fifa gekocht op pc, maar ik wil met een vriendin spelen maar dat lukt niet
firewill alles toegestaan maar verder weet ik ook niet.
fut online werkt wel

Bellingham in mijn next generation packje ah jah misschien handig voor de Bundesliga objective.

Die SBC van gisteren trouwens dat was toch ook dikke BS. Een beetje een 80 rating squad vragen voor een Gold Pack waarin 1 rare speler in zit. Normaal doe ik al die kleine SBCs maar deze ga ik toch laten passeren.

WOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO

40.jpg

Zo begon het 0-4 achter na 50 minuten. Terwijl die gast echt niet goed was zowel aanvallend was hij niks bijzonders en ook defensief stelde hij niet veel voor maar elke bal viel bij hem net goed en bij mij net slecht. Ik had er echt wel een goed gevoel bij dat ik eigenlijk beter was ondanks de 0-4 achterstand. Hij had ook al 2x na te hebben gescoord na de 0-1 en de 0-4 om een pauze gevraagd terwijl hij meteen doordeed dus denk ik puur om mij te doen quitten eigenlijk.

64.jpg

En zo eindigde het 6-4 :D van een remontada gesproken 58' 68' 75' 85' 87' en 90'. Ben echt wel blij nu :)

Eerste 3 tokens zijn binnen. Silver, First Owned en Argentinie allemaal in 1 keer gedaan. Was wel niet simpel er stond een spits als CB en echt goed waren de rest ook niet en dat op world class sommige wedstrijden toch moeten werken voor de zege.

Terug
Bovenaan