FIFA 22

FIFA 22

krijgde gij geen slaag via counter ? ge hebt maar 1 echte middenvelder :unsure:
Dat heb ik me ook al afgevraagd bij sommige hun ploegen hier. Ik speel met 4 vanachter en dan 2 controleurs (Gosens en Kessie) ik vrees echt dat het helemaal zou foutlopen als ik 1 van mijn controleurs zou weglaten. Ik heb er al aan gedacht om dat Gosens nu RW moet en maar 7 chem heeft en er niet echt andere wingers zijn die zoals Gosens verdedigend uit de voeten kunnen is het dus dat of een aanvaller extra maar daar heb ik schrik van.

Hoe bereiden jullie ulle voor als ge WL matchen speelt, mijn niveau komt er pas vaak na de 2de,en soms 3de match, wel vervelend als ge er maar 9 speelt... Ik zit nu in div 3,dus dat is wel al een uitdaging voor mij, maar hoe doen jullie dit?

Ik probeer vaak te zeggen van ik speel 2 matchen rivals, en dan win of lose begin ik eraan

Hoe bereiden jullie ulle voor als ge WL matchen speelt, mijn niveau komt er pas vaak na de 2de,en soms 3de match, wel vervelend als ge er maar 9 speelt... Ik zit nu in div 3,dus dat is wel al een uitdaging voor mij, maar hoe doen jullie dit?

Ik probeer vaak te zeggen van ik speel 2 matchen rivals, en dan win of lose begin ik eraan
Heb ik geen tijd voor om veel voorbereiding te spelen. Velen zeggen dat vrijdag/zaterdag de beste tijden zijn om play offs te spelen aagezien de betere dan in WL zitten dus om dan nog veel tijd in voorbereiding te steken. Ik probeer ze per twee te doen beetje afhankelijk hoeveel frustratie ik heb opgebouwd in de eerste.

Ik merk niet echt niveau verschil nadat ik er een paar heb gespeeld. Ik probeer wel Squad Battles en online beetje gescheiden te houden. Maandag, dinsdag en woensdag zijn meestal squad battles en dan vanaf donderdag met de weekly rival begin ik weer online. Al loopt dat ook meer en meer door elkaar doordat ik nu ook dikwijls wat friendlys speel om spelers te unlocken die ik niet gebruik en die ik ook niet in een SBC durf gooien omdat ik hem misschien ooit nodig heb.

weeral maar rank 3...nog maar 2 keer 2 gehaald

had 8 matchen te gaan en allemaal verloren,alleen maar freaks

Laatst bewerkt:
Zit nu in div 1, rank 2 en gaat gelijk op met wins en losses voor't moment...

Moet wel zeggen dat zoals @Kamperske zei, mijn spel ben beginnen opnemen en achteraf bekijken. Daar gezien dat ik veel te vlug naar voren rush en daardoor meestal de bal kwijt speelde. Ook mijn defensieve fouten gezien.

In speel nu stukken beter sinds ik dit doe, ivgl met het begin van fut 22 is het niveauverschil enorm. Ook mede dankzij de ploeg die ik heb ofc :).

Fifa 22 op Origin momenteel aan 23.99€ voor degene die nog de kat uit de boom aan het kijken zijn en de sprong nog niet hebben gewaagd.

Ik speel ook maar met 1 cdm, want anders moet ik een spits opofferen en ik kan niet met 1 spits spelen. Ik ben echt jaloers op mensen die met 1 spits kunnen spelen en goals maken, ik raak geen bal dan.
Heb mij even verdiept in een 3-5-2, maar wordt gewoon afgemaakt op de counter dan. Is veel te offensief.

Nee weinig last van eigenlijk. Speel in divisie 1, al ieder weekend kunnen qualificeren voor WL en speel met gemak tot rang 2 altijd. Alle defenders staan op stay back en Rice tussen de 2 center backs.
Is Rice dan goed voor u? Hier in alle geval niet ze, ik start met Capoue en sub Tchoupa in form (ook Frans) er meteen in...

Rice maakt het hier nooit waar voor mij, misschien moet ik hem nog eens proberen, nu ik ietsje stabieler speel

En ik heb hetzelfde voor als u, @Slayer_Kev666, maar dan met de verdediging, ik MOET 2 Cdm s hebben of ik krijg op men doos, Ginola in de spits is natuurlijk wel een goede offensieve hulp met zen long shots en 5*wf 5*sm

Ik speel wel die versie met 3 CAMs

Is Rice dan goed voor u? Hier in alle geval niet ze, ik start met Capoue en sub Tchoupa in form (ook Frans) er meteen in...

Rice maakt het hier nooit waar voor mij, misschien moet ik hem nog eens proberen, nu ik ietsje stabieler speel

En ik heb hetzelfde voor als u, @Slayer_Kev666, maar dan met de verdediging, ik MOET 2 Cdm s hebben of ik krijg op men doos, Ginola in de spits is natuurlijk wel een goede offensieve hulp met zen long shots en 5*wf 5*sm

Ik speel wel die versie met 3 CAMs
Je ziet wel dat hij beperkt is, maar ik heb nog weinig op hem moeten vloeken :p
Is ook maar een tijdelijke oplossing tot ik Kante heb!

Muller uit mijn pack vandaag lang geleden dat ik nog eens een walkout had.

En nu ook het besef dat die Lucas Vazquez SBC wel erg hoge DEF heeft en RW is waar nu dus Gosens op 7 chem speelt. Vazquez kan dan ook nog eens een +2 krijgen :o ga toch maar die SBC doen zit iedereen weer aan volle chem en heb ik toch 2 CDMs.

pffft prijzen van fodder zijn duur. Meer dan de helft moeten kopen want al mijn deftige fodder zit in Vini. Nu hopen dat Real wint vanavond. Dan wel Mendy ook moeten vervangen. Di Natale en Benzema omwisselen dus een hoop positiewissel kaarten gebruiken. We zijn er nog niet. En dan maar de vraag of hij beter is dan Gosens op 7 chem.

Iemand die zich aan de base of mid icon gaat wagen? Ik moet zeggen het is weer tempting goed wetende dat 80% onbruikbaar is in men team. Prijs valt precies mee deze keer niet?

WTF! Ik probeer die Everton objective te doen met een legertje Brazilianen dus maar die kunnen dus totaal niet verdedigen. Zeeen van ruimte dat ze laten en maar wijken en wijken. Mijn backs duiken op in het middenveld waardoor mijn flanken wijd openliggen. Ik stond 4-2 voor en heb nog met 4-6 verloren. Niks van verdedigen kunnen die. En die kuttegenstander die maar blijven celebrations en replays kijken ik krijg het ervan hé ik kan zelfs zo lang niet kijken naar mijn eigen celebration en replays.

het houdt niet op hij maakt gelijk na een flutpenalty in de 40' minuut en begint gewoon vanaf dan de bal rond te tikken kort na rust trapt hij hem in eigen doel om de rest van de wedstrijd gewoon wat rond te tikken tussen zijn verdedigers. En ook weer zo'n kutvent die niet skipte hé. Ik scoorde nochtans eerst en skipte maar hij skippen nah meneer moet het volle filmpje zien.

Maak u toch ni druk in die onzin van skippen of ni. Veel mensen weten niet eens hoe je die moeten skippen. En wie ben jij op te bepalen dat ze hun replays moeten skippen of niet.

Maak u toch ni druk in die onzin van skippen of ni. Veel mensen weten niet eens hoe je die moeten skippen. En wie ben jij op te bepalen dat ze hun replays moeten skippen of niet.
Zelfs EA heeft in hun Fair Play statement gezegd dat je moet skippen.

Ge kunt toch de replays zelfs skippen? Enkel de celebrations nie?
nah vroeger lukte het prima maar tegenwoordig mag je drukken op je knoppen al je wilt er veranderd niks als degene die scoort niet skipt valt er niet veel te skippen

Lukt 90 percent van alle keren prima met l1 +r1 ingedrukt houden en dan x spammen, hooguit een filmpje van 10 seconden dan en meteen aftrap daarna ;)

Terug
Bovenaan