Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf is er aan de hand met de servers ? alle matchen 100+ ping
daarom dat ik op alles een half jaar delay had...en ik heb alles geprobeerd en die ping blijft zo hoog en de lag ook
lol kan zelf geen matchen meer vinden
Ik heb vanmiddag ook gespeeld, gewoon normale ping. En heel soepel spelen.wtf is er aan de hand met de servers ? alle matchen 100+ ping
daarom dat ik op alles een half jaar delay had...en ik heb alles geprobeerd en die ping blijft zo hoog en de lag ook
lol kan zelf geen matchen meer vinden
en was dan nog zo'n irritante kutnoob die zijn replays niet doorklikte ookProficiat!
Fut 90 +?Hoe speel je het makkelijkste de fut 90+ vrij? SBC of op andere manieren?
Bedoelde van spelers, de gouden en de gouden zeldzame allemaal goed en wel. Maar die 'speciale' kaarten...Fut 90 +?
Ik ben zo iemand die van de 10 keer ook 7 keer 1 win te weinig had en meestal zen laatste 2 matchen verloor. Toen waren dat ook altijd naar einde toe precies zon goede ploegen. Ik heb dat geveol in rivals ook dat die laatste matchen voor promotie moeilijk zijn. Vandaag viel dit wel mee, echt vrij normale ploegen als tegenstander. Nu het zal wel in men hoofd of voornamelijk in men vingers zitten. 2de keer nog maar dat ik finals kan spelen, nu tijd zoeken voor die 20 matchen.Proficiat!
Hier alleen maar red picks Neymar en Messi tegengekomen en de gebruikelijke freaks die steeds scoren met trucjes vanop de middenstip. Ik ga voor de 6e keer eindigen met 22 punten. Ik doe het goed, haal makkelijk 3 overwinningen na elkaar om dan alleen maar tegen ploegen met 90+ red picks tegen te komen.
Ga je moeten wachten op TOTY enz denk ik binnen een paar weken.Bedoelde van spelers, de gouden en de gouden zeldzame allemaal goed en wel. Maar die 'speciale' kaarten...
Nee, ben gene pro maar zou mijn ploeg toch willen beter krijgen. ( cards gewijs )

Dat is het mooie aan die divisies je begint met allemaal nieuwelingen, je kan er dus langzaam inkomen.Zowaar 2 van mijn drie matchkes gewonnen en 1 draw, er zijn dus nog zwakkere fifa spelers dan ik![]()
Als ik de teams zie van de tegenstander heb ik nog redelijk goed team, mendy heb ik nu ook in de goal gezet en matip als cvDat is het mooie aan die divisies je begint met allemaal nieuwelingen, je kan er dus langzaam inkomen.