ge kunt gewoon opnieuw proberen e ? moet geen week wachten,wel de punten halen dat ge ervoor nodig hebtNu moet ik wel weekje wachten maar ga dat dan zo is proberen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ge kunt gewoon opnieuw proberen e ? moet geen week wachten,wel de punten halen dat ge ervoor nodig hebtNu moet ik wel weekje wachten maar ga dat dan zo is proberen
Kheb ze al nen dag of 2 de punten, maar zal is wachten om ze op vrijdag te spelen die matchenge kunt gewoon opnieuw proberen e ? moet geen week wachten,wel de punten halen dat ge ervoor nodig hebt
Vanaf 17u. Extra regel vanaf 2de loss, mag je een uur niet meer proberen.. ;-) You've got this!Kheb ze al nen dag of 2 de punten, maar zal is wachten om ze op vrijdag te spelen die matchen
In principe denk ik ook dat ik toch enkele matchen kan winnen, als de matchmaking niet te erg is natuurlijkVanaf 17u. Extra regel vanaf 2de loss, mag je een uur niet meer proberen.. ;-) You've got this!
kheb het ook maar nipt gehaald,kheb er 4 na elkaar moeten winnen of twas niksIn principe denk ik ook dat ik toch enkele matchen kan winnen, als de matchmaking niet te erg is natuurlijk
Niet veel, ik trade dit jaar eigenlijk niet. Was vooral om coins te hebben. En mijn spelers ook goedkoper terug te kopen. Bv Varane verkocht voor 180k en terug gekocht voor 120k Dit is mijn team nu, 950k Coins nog “in the bank”, zowat alle flash SBC’s gedaan nu en nog steeds 900+ spelers in de club.Hier de traditionele fifa dip. Meestal komt dat pas einde van het jaar, maar dit jaar denk ik door de pack luck wat vroeger. Ik heb precies niets meer om nog naartoe te spelen met CR7, KDB, Salah, Kanté, Van Dijk en Alisson in mijn team. Ik heb ook nog 750k in de bank.
Misschien aantal weken pauze nemen. Of al mijn tradeable verkopen en paar icons inslaan ofzo.
@Kamperske Heb jij onlangs ook niet alles verkocht wat te verkopen viel? Wat doe jij met al die coins? Spelers inslaan voor toekomstige SBC's?
Thx voor deze vid, hij doet eigenlijk wat ik al lange tijd doe, de club zo stacked mogelijk krijgen en untradables indienen voor sbc's@GETHEZ :
Uitgelegd door NepthenZ. Zeer duidelijk en ik ga mijn manier van aanpakken misschien ook deels veranderen. Duurt 40 min.
Bugje misschien. als eens opnieuw geprobeerd?Is dit nu een brainfart van mezelf of van de game???
Wat is hier mis aan??
![]()
Ik heb dat ook gedaan in de mx lg, daar ging het zonder problemen, oftewel hebt ge zo 11 van dezelfde club in de opdrachten, maar hier is het toch 1 maal max dezelfde club in de ploeg???
Omfg wrm lukt dees niet??
Is dit nu een brainfart van mezelf of van de game???
Wat is hier mis aan??
![]()
Ik heb dat ook gedaan in de mx lg, daar ging het zonder problemen, oftewel hebt ge zo 11 van dezelfde club in de opdrachten, maar hier is het toch 1 maal max dezelfde club in de ploeg???
Omfg wrm lukt dees niet??

Waarom omschrijveb ze het dan zo, ik heb krak hetzelfde gecomplete bij mx lg en daar was het hoe ik het hier heb ingediendmax 1 club = 11 van dezelfde club... brain pfffrrrtt![]()
Waarom omschrijveb ze het dan zo, ik heb krak hetzelfde gecomplete bij mx lg en daar was het hoe ik het hier heb ingediend
Toch een dikke brainfart van de game dan... Niet ?Ik zie in MX League
SBC1: Players from one club: Max. 1 (= 11 verschillende)
SBC2: Players from one club: Exactly 11 (= 11 dezelfde)
![]()
Durven ze wel vaker eens variatie in brengen. Zo heb je dan plots een SBC met MAX Chemistry ipv MIN.Toch een dikke brainfart van de game dan... Niet ?