FIFA 22

FIFA 22

Hier de traditionele fifa dip. Meestal komt dat pas einde van het jaar, maar dit jaar denk ik door de pack luck wat vroeger. Ik heb precies niets meer om nog naartoe te spelen met CR7, KDB, Salah, Kanté, Van Dijk en Alisson in mijn team. Ik heb ook nog 750k in de bank.

Misschien aantal weken pauze nemen. Of al mijn tradeable verkopen en paar icons inslaan ofzo.

@Kamperske Heb jij onlangs ook niet alles verkocht wat te verkopen viel? Wat doe jij met al die coins? Spelers inslaan voor toekomstige SBC's?

Als je nu zou stoppen zou ik alles verkopen en voor al het geld IF Toni Kroos kopen. Als je wil terugkomen zal je wel winst hebben :)

Hier de traditionele fifa dip. Meestal komt dat pas einde van het jaar, maar dit jaar denk ik door de pack luck wat vroeger. Ik heb precies niets meer om nog naartoe te spelen met CR7, KDB, Salah, Kanté, Van Dijk en Alisson in mijn team. Ik heb ook nog 750k in de bank.

Misschien aantal weken pauze nemen. Of al mijn tradeable verkopen en paar icons inslaan ofzo.

@Kamperske Heb jij onlangs ook niet alles verkocht wat te verkopen viel? Wat doe jij met al die coins? Spelers inslaan voor toekomstige SBC's?
Niet veel, ik trade dit jaar eigenlijk niet. Was vooral om coins te hebben. En mijn spelers ook goedkoper terug te kopen. Bv Varane verkocht voor 180k en terug gekocht voor 120k Dit is mijn team nu, 950k Coins nog “in the bank”, zowat alle flash SBC’s gedaan nu en nog steeds 900+ spelers in de club.

IMG_1017.png

Laatst bewerkt:
@GETHEZ :
Uitgelegd door NepthenZ. Zeer duidelijk en ik ga mijn manier van aanpakken misschien ook deels veranderen. Duurt 40 min.

Thx voor deze vid, hij doet eigenlijk wat ik al lange tijd doe, de club zo stacked mogelijk krijgen en untradables indienen voor sbc's

Ik store alles in de club, altijd, tenzij genoeg coins...

T'is trouwens zo dat ik messi in pink heb kunnen doen zonder iets erbij in te steken, maar promos als black friday zuigen uw ploeg leeg...

Maar wel goede inzichten voor de lg sbc's, I'm doing this

Enige probleem is wel dat ik te graag packs open doe, lmao

Laatst bewerkt:
We hebben nog eens een upgrade gedaan. Skriniar vervangen door SS Skriniar. 114k betaald met de verkoop van de oude een 100k of zo kosten gehad. SS zal bijna uit packs verdwijnen dus prijzen zullen wel niet veel zakken. Is naast Cordoba zowat de beste verdediger in de Serie A (buiten de SBC van Koulibaly die al lang ten einde is).

Is dit nu een brainfart van mezelf of van de game???

Wat is hier mis aan??

btDrONz.jpeg

Ik heb dat ook gedaan in de mx lg, daar ging het zonder problemen, oftewel hebt ge zo 11 van dezelfde club in de opdrachten, maar hier is het toch 1 maal max dezelfde club in de ploeg???

Omfg wrm lukt dees niet??

Wat is hier mis aan??

btDrONz.jpeg

Ik heb dat ook gedaan in de mx lg, daar ging het zonder problemen, oftewel hebt ge zo 11 van dezelfde club in de opdrachten, maar hier is het toch 1 maal max dezelfde club in de ploeg???

Bugje misschien. als eens opnieuw geprobeerd?

Wat is hier mis aan??

btDrONz.jpeg

max 1 club = 11 van dezelfde club... brain pfffrrrtt :crazy:

Trekt in alle geval op nikske, noemt een kat een kat eh... Ik heb da al vaker voorgehad bij EA hun bewoordingen...

En een nieuwe ss gepackt in de bf win 15 games rewards...

Mega pack... Ennnn terug dezelfde dubbel untradable

Terug
Bovenaan