FIFA 22

FIFA 22

Ik ga even kort schetsen hoe ik het doe (verschilt van persoon tot persoon).
-Ik start met een lege transferlijst en doe ongeveer 32-50 packs open.
-ik focus mij op 1 league sbc (vb de Mexicaanse) en de rest verkoop ik. (Prijs vergelijken en 50/100 coins onder de laagste prijs.
-al de rest truitjes, ballen, , trainers, stadion thema’s quick sell
-Franse trainers zijn min 1000-2500 coins waard. Dus die zijn de enige die ik list
-rare bronze contracten list ik ook van vrijdag tot zondag zondag (150/200). Indien ze niet verkopen naar de club. Gratis contracten en je moet er nooit meer kopen (al mijn gouden contracten verkoop ik altijd).
-sommige kaarten zijn maar max 200 coins waard, die list ik 2 keer opnieuw (150/200). Indien ze niet verkopen gaan ze naar mijn ploeg voor de upgrade packs
-de bronzen spelers die niet verkocht raakten steek ik allemaal in bronze upgrade packs om zo mijn club vol met zilvers te steken (super handig voor sbc’s in het algemeen).
Dus de bronzen spelers die geen league sbc’s hebben en niet verkopen allemaal in die upgrade packs.

Werkt idd zeer goed, maar kan je wat meer uitleg geven over uw tweede streepje, focussen op 1 lg sbc?

Er zijn toch redelijk wat gouden spelers ook om mee in te dienen??

Werkt idd zeer goed, maar kan je wat meer uitleg geven over uw tweede streepje, focussen op 1 lg sbc?

Er zijn toch redelijk wat gouden spelers ook om mee in te dienen??
Ik focus op bv de mexican league spelers (brons) en verkoop de premier league (gaan makkelijk 2k of meer). Dan de bronzen in silver upgrades steken. Dus soms duurt het 2 dagen om een league af te krijgen. Maar soms, heel soms koop ik de silvers voor max 200 coins (bieden).

Ik focus op bv de mexican league spelers (brons) en verkoop de premier league (gaan makkelijk 2k of meer). Dan de bronzen in silver upgrades steken. Dus soms duurt het 2 dagen om een league af te krijgen. Maar soms, heel soms koop ik de silvers voor max 200 coins (bieden).
Ja dat weet ik, maar je vervolledigt de Mexicaanse lg toch niet met enkel brons of zilver?

na 121 matchen 7 wins

twas echt super leuk in div 1 ! kan niet wachten tot volgende week wauw ! geweldig zeg

gelukkig zit het vol met leuke mensen !!!!

Laatst bewerkt:
Vandaag eerste echte toxic persoon gehad in rivals. Hij komt 2-0 voor met 2 lucky goals. Ik maak gelijk met 1 lucky goal en ene tiki taki goals en hij quit... mijn tijd verneukt had zelf nog liever de loss dan in elite division en dan stuurt em mij bericht da ik den douchebag zen omdak met een goei ploeg speel 🤣

Zet je flankverdedigers op de Wingers. Dan heb je dat op 1 match.
Tis zo ook gelukt met wat sqaud battles op werledklasse. Gwn eel den tijd overlappen.

Teamupdate: Ik herhaal, die Benzema is een beest! Die schiet alles binnen. 3 matchen 7 goals op fut chamions playoffs dus toch redelijk niveau. Ook eens paar matchen met mostovoi spelen en zien wat het geeft. Zo dramatisch is die kaart nu ook weer niet. De full chem komt na lotalty.

Bank nog Wirtz potm, rulebraker Nkunku, Pogba, Dembele,..

Heb net Di Natale gekocht dus beetje gek om Benzema dan te doen. Bovendien moet ik dan ook een deel van mijn ploeg omgooien dus ga me toch maar inhouden en laten voorbij gaan.

Beter sparen voor Cordoba of zo.

hmmm Flashback Chiellini ziet er niet slecht uit maar is niet beter dan Koulibaly en Skriniar volgens mij.
Hij is niet beter dan skriniar denk ik, maar ook niet veel slechter. En als je een SerieA team hebt een leuke Untradeble kaartje, zeker als je bv een high rated dubbele packed. Dan kan je die in die SBC knallen en heb je “korting” 😂

zijn er hier nog die in div 1 zitten en maar 1-2 matchen op de 10 kunnen winnen ? mijn wins lose record is vernietigd aan het worden door div 1

denk dat ik al aan meer dan 15 loses zit zonder een win atm

Damn ging redelijk vlot hier, zit net voor Elite laatste checkpoint. Probeer vanavond in Elite te belanden..

Btw voor de mensen met quali stress twee weken terug maandag nacht 2 wins 5 losses. Sindsdien speel ik ze op vrijdag vorige week 5-1, afgelopen vrijdag 5-0.. echt een immens verschil vanaf 17u zijn de games easy.

Terug
Bovenaan