Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Hoe is jullie eerste dag van de Black Friday promo gegaan? iets gepacked?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn natten droom is Cr7 packen (no homoHier was het beste Dollaruma
Maar ik klaag absoluut niet dit jaar: Rashford tijdens de 10h trial, KDB, Kante, Bruno Fernandes, CR7 en 2x Salah. Voldoende packluck gehad![]()
)Eergisteren waren we in FUT Coop een match aan het winnen met 3-1, +-70ste minuut: je ploeg heeft opgegeven vanwege een gebrek aan spelers.servers zijn weer top ! half jaar delay bij elke pas
en ik moet altijd moeite doen om te scoren en die dutsen van een tegenstanders hebben ALTIJD geluk,stond 3-0 voor ik begin delay te krijgen en kerel wint nog 3-4 met een goal waar mijn keeper gewoon niks bij deed
leuk

Ja, in december waarschijnlijkKomen er dit jaar eigenlijk icon swaps?
.
.dan moet ge eens in div 1 spelen de teams daar niet normaal,ben nog niet eens voorbij checkpoint 1 geraaktStijg je 2x ipv 1.
Zit ook terug in div 3, rank II. Zitten daar zotte teams tussen waarvan ik denk: wtf doen jullie hier? Met zo'n team moet ge los elite 1 spelen. Tot ge ze ziet spelen en ze er droog 3 rond hun oren slaat. En dan volgt de ragequit en bijhorende message dat ik suck.
Wat is dat allemaal man??EA komaan zeg dit is wel er helemaal over hé
![]()
4 veld spelers rest nergens te bespeuren. Heb al een paar keer gehad dat ik 3-4 spelers mis maar dit is een nieuw diepte record. Toen Griezmann aftrapte stond er geen enkele van mijn spelers in beeld. Heb enkel mijn verdedigers.

Gij speelt zo hard drop back da die manne int tribune zitten!!EA komaan zeg dit is wel er helemaal over hé
![]()
4 veld spelers rest nergens te bespeuren. Heb al een paar keer gehad dat ik 3-4 spelers mis maar dit is een nieuw diepte record. Toen Griezmann aftrapte stond er geen enkele van mijn spelers in beeld. Heb enkel mijn verdedigers.

kan bijna mbappe kopen fuck benzemaBen de objectives voor Baku aant doen als signature signing voor te gebruiken in de Benzema sbc. Best makkelijk aangezien ik Wirtz en Werner in men basis heb. Enkel dat assists geven met verdedigers duuurt wat langer.
Die Benzema is wel een beest met goeie stats. Krijgt ook zeer goede reviews online. Niemand die hem heeft gedaan? Voor mij met een hunter de ideale spits, beter als zen IF kaart.