FIFA 22

FIFA 22

Hier was het beste Dollaruma 😁

Maar ik klaag absoluut niet dit jaar: Rashford tijdens de 10h trial, KDB, Kante, Bruno Fernandes, CR7 en 2x Salah. Voldoende packluck gehad 🤣

Gisterenavond Di Natale gekocht voor 590k
Had dan wel te weinig voor mijn andere geplande aankoop (Hagi CAM).

Ondertussen terug 260k dus kan is kijken vandaag.

servers zijn weer top ! half jaar delay bij elke pas

0 wins 10 lose in wl,mijn spelers hebben delay met cement schoenen en iedereen loopt gewoon door mijn team en maken de ene kutgoal na de andere

top servers ea,ik tackle gewoon niet meer want elke bal springt toch in zijn voeten en is dan alleen op goal af

Laatst bewerkt:
servers zijn weer top ! half jaar delay bij elke pas

en ik moet altijd moeite doen om te scoren en die dutsen van een tegenstanders hebben ALTIJD geluk,stond 3-0 voor ik begin delay te krijgen en kerel wint nog 3-4 met een goal waar mijn keeper gewoon niks bij deed

leuk
Eergisteren waren we in FUT Coop een match aan het winnen met 3-1, +-70ste minuut: je ploeg heeft opgegeven vanwege een gebrek aan spelers.
:unsure:

Stijg je 2x ipv 1 :).

Zit ook terug in div 3, rank II. Zitten daar zotte teams tussen waarvan ik denk: wtf doen jullie hier? Met zo'n team moet ge los elite 1 spelen. Tot ge ze ziet spelen en ze er droog 3 rond hun oren slaat. En dan volgt de ragequit en bijhorende message dat ik suck :p.

Stijg je 2x ipv 1 :).

Zit ook terug in div 3, rank II. Zitten daar zotte teams tussen waarvan ik denk: wtf doen jullie hier? Met zo'n team moet ge los elite 1 spelen. Tot ge ze ziet spelen en ze er droog 3 rond hun oren slaat. En dan volgt de ragequit en bijhorende message dat ik suck :p.
dan moet ge eens in div 1 spelen de teams daar niet normaal,ben nog niet eens voorbij checkpoint 1 geraakt

en hoeveel matchen ik verlies door delay niet normaal,duw op bolletje en ronaldo doet 2 extra stappen en dan pas schiet ie

Laatst bewerkt:
Je kan een Mega Krijgen voor Silver beast objectives. Redelijk doenbaar 5 wedstrijden winnen met een volle silver squad en 10x scoren met een silver speler van de week. De andere 2 objectives doe je terwijl je die andere 2 doet.

Al die mannenekes met Lacroix mogen ze van mijn part de kogel geven, als ik zie dat die opgesteld staat is t standaard rip off match

EA komaan zeg dit is wel er helemaal over hé

wtfea.jpg

4 veld spelers rest nergens te bespeuren. Heb al een paar keer gehad dat ik 3-4 spelers mis maar dit is een nieuw diepte record. Toen Griezmann aftrapte stond er geen enkele van mijn spelers in beeld. Heb enkel mijn verdedigers.

wtfea.jpg

4 veld spelers rest nergens te bespeuren. Heb al een paar keer gehad dat ik 3-4 spelers mis maar dit is een nieuw diepte record. Toen Griezmann aftrapte stond er geen enkele van mijn spelers in beeld. Heb enkel mijn verdedigers.
Wat is dat allemaal man??

:unsure:

wtfea.jpg

Gij speelt zo hard drop back da die manne int tribune zitten!! 😂

Wel triest 🙈

Er komt geen einde aan die SBCs. Thanksgiving is toch een familie feest in de VS wordt er dan zoveel Fifa gespeelt dat ze nu de drukste periode van het jaar moeten doen? Of krijgen we dit straks met kerstmis ook?

Ben de objectives voor Baku aant doen als signature signing voor te gebruiken in de Benzema sbc. Best makkelijk aangezien ik Wirtz en Werner in men basis heb. Enkel dat assists geven met verdedigers duuurt wat langer.

Die Benzema is wel een beest met goeie stats. Krijgt ook zeer goede reviews online. Niemand die hem heeft gedaan? Voor mij met een hunter de ideale spits, beter als zen IF kaart.

Ben de objectives voor Baku aant doen als signature signing voor te gebruiken in de Benzema sbc. Best makkelijk aangezien ik Wirtz en Werner in men basis heb. Enkel dat assists geven met verdedigers duuurt wat langer.

Die Benzema is wel een beest met goeie stats. Krijgt ook zeer goede reviews online. Niemand die hem heeft gedaan? Voor mij met een hunter de ideale spits, beter als zen IF kaart.
kan bijna mbappe kopen fuck benzema

Terug
Bovenaan