FIFA 22

FIFA 22

EA komaan zeg dit is wel er helemaal over hé

wtfea.jpg

4 veld spelers rest nergens te bespeuren. Heb al een paar keer gehad dat ik 3-4 spelers mis maar dit is een nieuw diepte record. Toen Griezmann aftrapte stond er geen enkele van mijn spelers in beeld. Heb enkel mijn verdedigers.

Squad battles? Heb het ook al gehad dat mijne Mané en Salah doorlopen voorbij het doel vd tegenstander en verdwijnt :/.

zijn er hier nog die in div 1 zitten en maar 1-2 matchen op de 10 kunnen winnen ? mijn wins lose record is vernietigd aan het worden door div 1

denk dat ik al aan meer dan 15 loses zit zonder een win atm

Laatst bewerkt:
zijn er hier nog die in div 1 zitten en maar 1-2 matchen op de 10 kunnen winnen ? mijn wins lose record is vernietigd aan het worden door div 1
Ik speel een hoop Squad Battles dus dat helpt mijn record toch wat deftig te houden :)

Ik denk dat ik in Rivals een win rate van 35-40% of zo heb net genoeg dus om die 7 weekly wins in een redelijk aantal wedstrijden (15-20) te behalen.

Ik speel een hoop Squad Battles dus dat helpt mijn record toch wat deftig te houden :)

Ik denk dat ik in Rivals een win rate van 35-40% of zo heb net genoeg dus om die 7 weekly wins in een redelijk aantal wedstrijden (15-20) te behalen.
ik zit aan 3 wins in 31 matchen... div 1 is echt een ramp...ik wil gwn die 7 wins maar ik moet er 60 spelen om aan 7 te komen

yikes dat is hard, per toeval in Div 1 geraakt of is Div 2 zoveel makkelijker? Ik merk niet echt veel verschil tussen Div 5, 4 en 3.
div 2 is 20 keer makkelijker...ik zit gewoon gevangen in div 1 :( echt niet leuk wat ea dit jaar heeft gedaan

ik word elke match compleet afgemaakt zonder ook maar kans te maken om te scoren terwijl ik in div 2 altijd domineerde,de sprong van 2 naar 1 is zo enorm

edit: ja na 25 loses op rij geef ik het op,ik wil plezier hebben maar wat er is nu leuk om vast te zitten in een divisie vol met freaks

Laatst bewerkt:
Ben de objectives voor Baku aant doen als signature signing voor te gebruiken in de Benzema sbc. Best makkelijk aangezien ik Wirtz en Werner in men basis heb. Enkel dat assists geven met verdedigers duuurt wat langer.

Die Benzema is wel een beest met goeie stats. Krijgt ook zeer goede reviews online. Niemand die hem heeft gedaan? Voor mij met een hunter de ideale spits, beter als zen IF kaart.

Same, bijna :woohoo:

denk dat ik al aan meer dan 15 loses zit zonder een win atm
Nee door div 1 gevlogen, elite win ik wel maar 1 op 3 ofzo.
En who cares about win-loss record... 🤣

div 2 is 20 keer makkelijker...ik zit gewoon gevangen in div 1 :( echt niet leuk wat ea dit jaar heeft gedaan

ik word elke match compleet afgemaakt zonder ook maar kans te maken om te scoren terwijl ik in div 2 altijd domineerde,de sprong van 2 naar 1 is zo enorm

edit: ja na 25 loses op rij heef ik het op,ik wil plezier hebben maar wat er is nu leuk om vast te zitten in een divisie vol met freaks

Iedereen is toch 2 Divs gezakt bij de seizoens wissel. Waar zat je vorig seizoen?

Nee door div 1 gevlogen, elite win ik wel maar 1 op 3 ofzo.
En who cares about win-loss record... 🤣
Iedereen toch. 1 op 3 winnen zal voor de meeste wel de limiet zijn om op lange termijn nog fun te hebben. 25 wedstrijden spelen en er maar 3 winnen gaan er niet veel lang volhouden.

Iedereen is toch 2 Divs gezakt bij de seizoens wissel. Waar zat je vorig seizoen?

Iedereen toch. 1 op 3 winnen zal voor de meeste wel de limiet zijn om op lange termijn nog fun te hebben. 25 wedstrijden spelen en er maar 3 winnen gaan er niet veel lang volhouden.
zat in elite en zelfs daar kon ik winnen maar wat er nu in div 1 zit das niet normaal,gewoon echt 100% onmogelijk om maar 1 win te halen voor mij

mijn goesting is volledig weg...eens kijken naar andere games die uitgekomen zijn

Laatst bewerkt:
Ben de objectives voor Baku aant doen als signature signing voor te gebruiken in de Benzema sbc. Best makkelijk aangezien ik Wirtz en Werner in men basis heb. Enkel dat assists geven met verdedigers duuurt wat langer.

Die Benzema is wel een beest met goeie stats. Krijgt ook zeer goede reviews online. Niemand die hem heeft gedaan? Voor mij met een hunter de ideale spits, beter als zen IF kaart.
Zet je flankverdedigers op de Wingers. Dan heb je dat op 1 match.

Toch ietske...untradable wel

84 (RVA) Edwards, linkt beter dan Sarr of Raphinha met ENG... Eerste new signings kaartje

Edit niet goed gezien, is van Portugese lg, wel alles gelinkt met mijne toney, rice en walker

Laatst bewerkt:
Seg die Edwards is wel precies eentje om goed te kunnen gebruiken...

Nog maar 1 matchke gespeeld, maar die voorzet van de flank was echt af (iets waarmee ik het zoiezo moelijk heb) en direct een goaltje als gevolg...

Heeft ook een paar zotte stats zoals 97 agility en 97 balance, is niet op alle vlakken top in de stats, maar een 84 kaartje die 86 rpp op de CAM en RM (waar ik hem dus effectief gebruik) heeft is altijd meegenomen...

Heeft zelf een 87 op de RW

Seg die Edwards is wel precies eentje om goed te kunnen gebruiken...

Nog maar 1 matchke gespeeld, maar die voorzet van de flank was echt af (iets waarmee ik het zoiezo moelijk heb) en direct een goaltje als gevolg...

Heeft ook een paar zotte stats zoals 97 agility en 97 balance, is niet op alle vlakken top in de stats, maar een 84 kaartje die 86 rpp op de CAM en RM (waar ik hem dus effectief gebruik) heeft is altijd meegenomen...

Heeft zelf een 87 op de RW
Steek er een deadeye op en hij gaat naar de 92. Ik denk dat het grote probleem het linken zal zijn. Al zijn er wel een paar goeie Portugal League spelers bij gekomen met die Squad Foundation.

Beetje zelfde verhaal als Corona (al heeft die 5*5*) ook erg goede kaart maar moeilijk te linken.

Terug
Bovenaan