FIFA 22

FIFA 22

Weer paar nieuwe SBCs. +85 is leuk, en ook Benzema ziet er wel goed uit. Al zijn er zo ondertussen ook al genoeg Franse/Ligue1 spelers.

WL, die knopkes voor wat dienen die feitelijk ?! De AI doet toch zijn goesting :wtf: It was lovely...again !

2 opeenvolgende walkouts, Parejo. Seriously ?! :wallbash:

WL, die knopkes voor wat dienen die feitelijk ?! De AI doet toch zijn goesting :wtf: It was lovely...again !

2 opeenvolgende walkouts, Parejo. Seriously ?! :wallbash:
Je krijgt tenminste walkouts. 20 pakjes opengedaan vandaag en enkel de +85 had een Walkout. Frenkie de jongh. Wel untradeable. Eens op de bankzetten zien wat het geeft.

lmao hatrickje van Di Natale, 3x net binnen de 16 gewoon schuin gekruist binnen geschoten en dat in een halve speelhelft, die gast is het dan maar afgebold en kan het hem niet kwalijk nemen als ik er zo 3 zou slikken zou ik ook niet content zijn. Nu echt goed was hij niet want verder dan wat kunstjes met Werner bij de aftrap kwam hij niet. Altijd gevaarlijke momenten dat die aftrappen, precies of je spelers staan nog te slapen en laten dan gewoon de tegenstander door alles heen wandelen.

Is dat nog bruikbaar, wow... Any tips daarvoor?
Ik ga even kort schetsen hoe ik het doe (verschilt van persoon tot persoon).
-Ik start met een lege transferlijst en doe ongeveer 32-50 packs open.
-ik focus mij op 1 league sbc (vb de Mexicaanse) en de rest verkoop ik. (Prijs vergelijken en 50/100 coins onder de laagste prijs.
-al de rest truitjes, ballen, , trainers, stadion thema’s quick sell
-Franse trainers zijn min 1000-2500 coins waard. Dus die zijn de enige die ik list
-rare bronze contracten list ik ook van vrijdag tot zondag zondag (150/200). Indien ze niet verkopen naar de club. Gratis contracten en je moet er nooit meer kopen (al mijn gouden contracten verkoop ik altijd).
-sommige kaarten zijn maar max 200 coins waard, die list ik 2 keer opnieuw (150/200). Indien ze niet verkopen gaan ze naar mijn ploeg voor de upgrade packs
-de bronzen spelers die niet verkocht raakten steek ik allemaal in bronze upgrade packs om zo mijn club vol met zilvers te steken (super handig voor sbc’s in het algemeen).
Dus de bronzen spelers die geen league sbc’s hebben en niet verkopen allemaal in die upgrade packs.

Ik ga even kort schetsen hoe ik het doe (verschilt van persoon tot persoon).
-Ik start met een lege transferlijst en doe ongeveer 32-50 packs open.
-ik focus mij op 1 league sbc (vb de Mexicaanse) en de rest verkoop ik. (Prijs vergelijken en 50/100 coins onder de laagste prijs.
-al de rest truitjes, ballen, , trainers, stadion thema’s quick sell
-Franse trainers zijn min 1000-2500 coins waard. Dus die zijn de enige die ik list
-rare bronze contracten list ik ook van vrijdag tot zondag zondag (150/200). Indien ze niet verkopen naar de club. Gratis contracten en je moet er nooit meer kopen (al mijn gouden contracten verkoop ik altijd).
-sommige kaarten zijn maar max 200 coins waard, die list ik 2 keer opnieuw (150/200). Indien ze niet verkopen gaan ze naar mijn ploeg voor de upgrade packs
-de bronzen spelers die niet verkocht raakten steek ik allemaal in bronze upgrade packs om zo mijn club vol met zilvers te steken (super handig voor sbc’s in het algemeen).
Dus de bronzen spelers die geen league sbc’s hebben en niet verkopen allemaal in die upgrade packs.
Thx man

Hoe lang zijn die geldig die lg sbc's

@Slayer_Kev666 ,ik doe het licht anders, ik smijt de discard players meteen in de club en dan maar zilveren craften, redelijk break even, soms wat winst bij, maar is idd verdraaid handig om veel silverware te hebben

Milan Škriniar 88 IF gepacked uit die mega pack met kwasi allemaal spelers uit de club.
Kan mijne Tomori vervangen van 120k.

Milan Škriniar 88 IF gepacked uit die mega pack met kwasi allemaal spelers uit de club.
Kan mijne Tomori vervangen van 120k.
Dat is heel mooi, die kan ik ook wel gebruiken. Prijs zal wel meevallen denk ik dus kan hem misschien binnenkort halen (lijkt al te zakken tot 100k)

Play offs blijven kut. Kom 0-1 voor krijg een gouden kans op de 0-2, net niet, in de rebound heeft Gosens hem maar binnen te tikken vanop 6m of zo voor een leeg doel knalt hij hem er over :angry:. Ik verlies die wedstrijd met 7-1 :wallbash:

Trek ik die TOTW Kroos. 89 jeej 55 pace neej. Daar ben je dus geen hol mee.
lol SBC fodder, 99% van wat in die SBCs zit is gewoon fodder voor andere SBCs

Nieuwe SBC wel leuk Player Pick +84. Eens zien wat ik gewonnen heb.

EDIT: Bruno Fernandes, leuk toch 25k waard.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan