FIFA 22

FIFA 22

thx voor tip, had ni gedacht dat die een kaartje had
kvind die upgrade maar pover?

Ofwel Maldini kopen voor CV ipv Manolas maar dan zit ik beperkter in budget voor spits
Ik heb nooit met zijn IF gespeeld ook enkel met de gewone maar die vond ik heel goed en hoor enkel goeds over zijn IF kaart. IFs zijn normaal gezien geen spectaculaire verbeteringen zeker niet als het al een goede kaart is. Bij mij ging het tussen RB Gosens en IF Barella om naast RB Kessie te zetten. Is uiteindelijk Gosens geworden.

Maldini is een LB zeker? (Toch zijn goedkope Icon)

Ik heb nooit met zijn IF gespeeld ook enkel met de gewone maar die vond ik heel goed en hoor enkel goeds over zijn IF kaart. IFs zijn normaal gezien geen spectaculaire verbeteringen zeker niet als het al een goede kaart is. Bij mij ging het tussen RB Gosens en IF Barella om naast RB Kessie te zetten. Is uiteindelijk Gosens geworden.

Maldini is een LB zeker? (Toch zijn goedkope Icon)
ja idd, maar die zou ik dan swappen naar CB.
Ff reviews gelezen en deze zijn toch lovend.

Ik denk dat ik dan voor Maldini ga en dan kijken voor spits (of sparen).

@Killerke: kzal zien wat er nog over is van budget en dan sparen voor Di Natale vermoed ik.
Hopelijk nog is ne lucky pull zoals Keane :unsure:

ja idd, maar die zou ik dan swappen naar CB.
Ff reviews gelezen en deze zijn toch lovend.

Ik denk dat ik dan voor Maldini ga en dan kijken voor spits (of sparen).

@Killerke: kzal zien wat er nog over is van budget en dan sparen voor Di Natale vermoed ik.
Hopelijk nog is ne lucky pull zoals Keane :unsure:

Hoe dan? (Ik ken custom tactics) maar je moet dan ook een CB op LB gaan zetten toch?

Nieuwe Flash SBC uit. 2 uur de tijd. 3x +81 speler packje reward.

div3.jpg

oops, tegenstander trapt af en trapt hem in eigen doen en quitte dan. Nu zit ik dus in Div 3 lol.

net in friendly,ik scoort snel kerel begint de volledige match rond te passen en 3 keer pauze...waarom zo achterlijk doen als ge toch zwaar verliest ? hopelijk was het en kleine van 10 ofso want anders zijt ge echt de grootste mong ooit

triestig kutvolk

Laatst bewerkt:
kheb de knoop in mijn hoofd doorgehakt!
Di Natale naast Immobile (Dybala op de bank) en Hagi op cm ipv Barella.

Vanavond is kijken naar hun prijzen en hopen dat ze nog wat gezakt zijn.
Eerste wedstrijd in Div 3 en Di Natale voor het eerst echt zijn kunde getoond, hoe hij 2 man af hield en hem toch strak en hard binnenschoot, goede spits.

Ik vind Dybala precies beter dan Immo. Als echte spits heb ik al Di Natale dus eerder nood aan een spelmaker er naast/achter en dat doet Dybala echt goed.

Hagi is wel eerder een 10 dan een 8. Heeft ook maar Med/Low dus in de verdediging ga je die niet zien en ook aanvallend ga je hem vaak zelf naar voor moeten sturen. Groot verschil met Barella die High/High is en die dus gewoon overal opduikt.

net in friendly,ik scoort snel kerel begint de volledige match rond te passen en 3 keer pauze...waarom zo achterlijk doen als ge toch zwaar verliest ? hopelijk was het en kleine van 10 ofso want anders zijt ge echt de grootste mong ooit
Heb je de ganse viering + replay gedaan zonder skippen? Want als je zoiets doet dan doe ik ook zo'n dingen met mijn tegenstanders.

Eerste wedstrijd in Div 3 en Di Natale voor het eerst echt zijn kunde getoond, hoe hij 2 man af hield en hem toch strak en hard binnenschoot, goede spits.

Ik vind Dybala precies beter dan Immo. Als echte spits heb ik al Di Natale dus eerder nood aan een spelmaker er naast/achter en dat doet Dybala echt goed.

Hagi is wel eerder een 10 dan een 8.

Heb je de ganse viering + replay gedaan zonder skippen? Want als je zoiets doet dan doe ik ook zo'n dingen met mijn tegenstanders.
ik skip altijd alles in elke fifa,das gewoon iemand die hulp nodig heeft in zijn leven denk ik

by far de ergste kerel waar ik ooit tegen gespeeld heb
aduch__7 was zijn naam dus als ge ooit tegen die kerel speelt veel plezier

ik skip altijd alles in elke fifa,das gewoon iemand die hulp nodig heeft in zijn leven denk ik
Zo lopen er ook wel een hoop van.

Ook gewoon jammer dat overgeven niet mogelijk is. Als je 3 goals achter staat of zo moet er gewoon de mogelijkheid zijn om te zeggen ok jij wint stop volgende wedstrijd. Nu krijg je een straf op je FUT punten die je behaalt voor je volgende wedstrijd waardoor je ontmoedigt wordt om je gewoon over te geven.

hupla een andere friendly ik kom voor,kerel maakt gelijk en quit

ik doe niet eens pauze na een goal van mij zoals 80% van da fucking kutspel

waarom zijn mensen toch zo :(

hupla een andere friendly ik kom voor,kerel maakt gelijk en quit

ik doe niet eens pauze na een goal van mij zoals 80% van da fucking kutspel

waarom zijn mensen toch zo :(
Echt triest. Van die pauzeduwers of lieve berichtjes over men moeder heb ik ook al gehad. Ik steek het op de leeftijd kan niet anders.

Of ben ik met men 34 jaar en fifa addict de rare die dat niet normaal vind.

Sinds wanneer zijn hunters chemstyle te vinden onder de 4500? Had er een paar gelist en raken niet verkocht. Week geleden werd daar de max voor betaald.

Sinds wanneer zijn hunters chemstyle te vinden onder de 4500? Had er een paar gelist en raken niet verkocht. Week geleden werd daar de max voor betaald.
Nu je het zegt, ik heb een shadow staan die ook niet verkocht geraakt en inderdaad markt staat gewoon vol. Niet zo lang geleden stonden er misschien 3-5 of zo van elks op de markt.

Terug
Bovenaan