FIFA 22

FIFA 22

Heb het ook al van gisteren :/ zowel rivals als squad battles. Duurt godverdikke 2 seconden nadat ik mijn knop ingedrukt hebt vooraleer hij de pas geeft.

Zou het voor mij de moeite zijn om over te stappen op Fifa 22? Ik speel nu nog af en toe Fifa 20 op PS4, de 21 heb ik nooit gehaald.

Speel eigenlijk nooit online, enkel tegen AI, af en toe eens een losse match of een (eigen) tornooi of competitie. Vraag me vooral af of de gameplay zoveel verbeterd is tov de 20. En uiteraard is het leuker om met de correcte teams en spelers te spelen, maar alleen daarvoor 40€ uitgeven vind ik wat zot.

Zou het voor mij de moeite zijn om over te stappen op Fifa 22? Ik speel nu nog af en toe Fifa 20 op PS4, de 21 heb ik nooit gehaald.

Speel eigenlijk nooit online, enkel tegen AI, af en toe eens een losse match of een (eigen) tornooi of competitie. Vraag me vooral af of de gameplay zoveel verbeterd is tov de 20. En uiteraard is het leuker om met de correcte teams en spelers te spelen, maar alleen daarvoor 40€ uitgeven vind ik wat zot.
Tuurlijk ge zijt ongeveer just nog op tijd denk ik

De aanpassing kan wel wat oefening vergen, maar volgens mij hebben ze licht gepatcht waardoor het doenbaar is

Ik doen ze toch al open fuck it, ik zit al low aan rare spelers, en verwacht ni teveel van die nieuwe promo
Ik heb de laatste tijd niet overdreven veel SBCs gedaan al die Hero en Icon en League SBCs laat ik aan me voorbij gaan. Dus ik kan wel even wachten.

Heb nu Di Natale gekocht had nu genoeg coins en prijs was genoeg gezakt. Moeilijk om te beoordelen hoe goed hij is aangezien ik er meestal ferm van langskrijg in rivals.

Toen ik gisteren Di Natale kocht aan 580k dacht ik dat ik wat teveel had betaald, hij was al een paar dagen aan het zakken maar nu blijkt dat gisteren rond de middag zowat zijn diepte punt heeft bereikt want zit nu gewoon weer aan minstens 600k en dat al sinds gisterenavond. Blijkbaar net op tijd mijn slag geslagen.

Player Contracts +28 doen het ook al weer erg goed. Tijdens de week ipv voor 300-350 wel moeten kopen aan 400-450 maar nu verkopen ze al aan 900 ipv 750-800 en het is nog niet eens vrijdagavond.

Yep de crash was gisteren tss 9u en 12u op de meta/gewilde kaarten. Je Di Natale zal morgenochtend nog 80k meer waard zijn :)
woho niet dat ik er momenteel aan denk om hem te verkopen maar altijd leuk om een slagje te slaan :)

Rivals zit ik nu aan 3 wins op een rij en 1 win van Div 3. Ben beetje bang om die volgende wedstrijd te spelen. Mijn geluk kan niet blijven duren. Laatste wedstrijd pak ik rood na 5 minuten win ik de wedstrijd met 5-2 :o, altijd leuk om een keer te spelen tegen iemand die de passlijnen niet correct afsnijd.

Kzou een icon willen aankopen voor spits + CM maar kweet niet goed wie ...
Budget is +-800k

Huidig team:
Szczesny
Cuadrado - Manolas - Koulibaly - Spinnazola
Chiesa - Kessier - Barella - Insigne
Dybala - Immobile

Allemaal 'normale' kaarten.

Spits: liefst een snelle spits, dacht aan Di Natale maar dan is het budget op ..
Crespo? Luis Hernandez? shevschenko?
Middelveld: Pirlo? Gattuso? Hagi?

Kessier zou ik laten staan, heel content van.

Kzou een icon willen aankopen voor spits + CM maar kweet niet goed wie ...
Budget is +-800k

Huidig team:
Szczesny
Cuadrado - Manolas - Koulibaly - Spinnazola
Chiesa - Kessier - Barella - Insigne
Dybala - Immobile

Allemaal 'normale' kaarten.

Spits: liefst een snelle spits, dacht aan Di Natale maar dan is het budget op ..
Crespo? Luis Hernandez? shevschenko?
Middelveld: Pirlo? Gattuso? Hagi?

Kessier zou ik laten staan, heel content van.
di natale,budget is dan wel op maar is 50 keer beter dan die icons dat ge noemt

Terug
Bovenaan