FIFA 22

FIFA 22

EA met hun brol. Squad Battles 184 team World Class. Ze krijgen een corner ik verover de bal en wil beginnen opbouwen. hmm dat is vreemd geen enkele speler te bespeuren. Mis ik wel weer 3 spelers zeker. Ik sta gewoon met 8 tegen 11. Halfweg eerste helft sta ik ook 2-0 achter. Maar teruggevochten tot 2-2 en in de verleningen de 2-3 gemaakt. Mijn spelers waren compleet leeg, laatste 2 goals kwamen van mijn backs, gewoon het ganse veld overlopen en BAM binnen.

Blij dat het goed is afgelopen maar zoiets mag toch niet. Was ook al niet de eerste keer dat ik het voorhad. Meestal mis ik enkel wat bankzitters maar nu dus gewoon gestart met 3 veld spelers minder.

Terug 3 totw upgrades gedaan gezien messi en Kanté, toch Berghuis aan overgehouden, die ga ik eens testen, was net op zoek naar een CAM als sub, hopelijk is ie goed

EA met hun brol. Squad Battles 184 team World Class. Ze krijgen een corner ik verover de bal en wil beginnen opbouwen. hmm dat is vreemd geen enkele speler te bespeuren. Mis ik wel weer 3 spelers zeker. Ik sta gewoon met 8 tegen 11. Halfweg eerste helft sta ik ook 2-0 achter. Maar teruggevochten tot 2-2 en in de verleningen de 2-3 gemaakt. Mijn spelers waren compleet leeg, laatste 2 goals kwamen van mijn backs, gewoon het ganse veld overlopen en BAM binnen.

Blij dat het goed is afgelopen maar zoiets mag toch niet. Was ook al niet de eerste keer dat ik het voorhad. Meestal mis ik enkel wat bankzitters maar nu dus gewoon gestart met 3 veld spelers minder.
Da heb ik nog nooit voorgehad. Op welk platform?

Oh wauw, zijt er precies ni alleen in, wel enkel op PC precies echt zot... dat da nog ni opgelost is. Blijkbaar heeft den ai et ook voor als ze de away ploeg zijn, wel makkelijke matche dan 😅

Oh wauw, zijt er precies ni alleen in, wel enkel op PC precies echt zot... dat da nog ni opgelost is. Blijkbaar heeft den ai et ook voor als ze de away ploeg zijn, wel makkelijke matche dan 😅
Dat heb ik nog niet voor gehad dat de AI spelers ontbrak.

EDIT:
sq.jpg

Squad Battles zitten er ook weer op voor deze week, nieuw persoonlijk record. Normaal genoeg marge om Elite 1 te halen. Paar van de laatste wedstrijden zelfs gewoon met Portugezen gedaan om al wat van die objectiven te completen.

Laatst bewerkt:
Haha, mijn 2 reward (brol) packs normaal gezien opengedaan, 92 Lewandowski derin untradable wel. Is deze bruikbaar als CAM bv?

Haha, mijn 2 reward (brol) packs normaal gezien opengedaan, 92 Lewandowski derin untradable wel. Is deze bruikbaar als CAM bv?
Is die niet wat te lang? Een CAM is handig als die wat kort kan draaien om de juiste pass te kunnen geven.

Mare hoe ga jij een Poolse bundes speler in passen? Heb jij geen Premier League ploeg?

EDIT: WOHO SILVA +2 :D was al een van mijn sterkhouders

Laatst bewerkt:
Dit zeggen de leaks voor morgen:

Club Signature players

Kevin De Bruyne
Ben Yedder
Ruben Dias
Skriniar
Marcos Llorente
Renato Sanches
Atal
Kramaric
Mendy (Chelsea 👀)
Jimenez
Manquillo

Gelson Martins (SBC)
Chiellini (Flashback SBC)
Baku (Objectives)

Zelf 8x Bamba gekocht voor de link yeddder/sanches. En anders na de crash misschien 5k aan over na tax ;-)

Wat wil deze lijst nu zeggen. Dat er speciale kaarten van komen? Wat mogen we nu morgen verwachten?

Heb twee keer totw, rivals rewards en die goal tension gedaan. Toch 5 pakjes, geen enkele walkout seg. In het begin hier en daar goed spelers gekregen maar die tijd is precies gedaan.

Wat wil deze lijst nu zeggen. Dat er speciale kaarten van komen? Wat mogen we nu morgen verwachten?

Heb twee keer totw, rivals rewards en die goal tension gedaan. Toch 5 pakjes, geen enkele walkout seg. In het begin hier en daar goed spelers gekregen maar die tijd is precies gedaan.
Yep speciale kaarten, promo zou club signature players heten. Ik spaar packs zoiezo tot dit weekend ergens :) Open ze nooit om 7u (19u) kdenk altijd dat hun packweight minder is dan :)

Laatst bewerkt:
En weer haal ik 21/24 voor de WL. Moet denk ik 4de keer op rij zijn.

Ik kamp met het kan niet meer afwerken syndroom. 80% van men matchen heb ik het dubbele expected goals. Kansen creeer ik dus bij de vleet en de exg. gaat soms over de 10. Toch slaag ik er in nog de helft te verliezen. Ik denk dat ik gewoon edficienter moet gaan duwen hard zacht e.d. Of is een echte spits pakken.

Keer op keer loop ik op een counter terwijl als ik dat probeer ik of wel buitenspel sta of wel de verdediger in de nek van mijn aanvaller staat te hijgen, terwijl hun aanvallers een zee van ruimte krijgen.

Terug
Bovenaan